17 Ağustos 2017 Perşembe 22:31

SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI

Son Yolculuğuna Uğurlandı
08 Temmuz 2016 Cuma 00:45

Son Yolculuğuna Uğurlandı

ISPARTA'da öğretmen Tahir Tepe, gürültü yüzünden tartıştığıkomşusu otobüs şoförü 41 yaşındaki Serhat Sevimli'yi göğsünden bıçaklayaraköldürdü.

 

Olay dün saat 22.00 sıralarında Turan Mahallesi'nde meydanageldi. Yan yana iki binada oturan Tahir Tepe ile Serhat Sevimli arasındagünrültü nedeniyle tartışma başladı. İddiaya göre Tepe, balkonda mangal yapanSevimli'ye "gürültü yapmayın" diye uyarıda bulundu. Tartışmanınbüyümesi üzerine ikili bina önünde buluştu. Çıkan kavgada Tahir Tepe, iddiayagöre yanında getirdiği bıçakla Serhat Sevimli'yi göğsünden yaralayıp kaçtı.

 

HASTANEYE GÖTÜRÜLÜRKEN ÖLDÜ

 

Yakınlarının mu bildirmesi üzerine gelen sağlık görevlileritarafından ilk müdahalesi yapılan Sevimli, Isparta Devlet Hastanesi'negötürülürken yolda yaşamını yitirdi. Olaydan sonra Tahir Tepe polisi arayarakteslim oldu. Gözaltına alınan Tepe, ifadesinin ardından nöbetçi mahkemeye sevkedildi.

 

Bursa'da görev yaptığı belirtilen öğretmen Tahir Tepe ilekomşusu Serhat Sevimli'nin önceden tanışmadıkları kaydedildi.

 

SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI

 

Bu arada Serhat Sevimli için bugün ikindi namazına müteakipIsparta Mimar SinanCamii'nde tören düzenlendi. Kılınan cenaze namazınınardından Sevimli'nin cenazesi, gözyaşları arasında Asri Mezarlığı'nda toprağaverildi.

La havle velâ kuvvete

Yaaa Sabırrr
08 Temmuz 2016 Cuma 02:00

İşte din iman zayıflığı.Ne dersen de şeytan sevindirirsin..

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emre dersin Öğretmenim .

Emir erin ramazan
08 Temmuz 2016 Cuma 01:56

Öğretmen savcının otelde kafa dinle.Bazi komutanlarda polislerde olduğu gibi ogretmenler de vatandaşları emir eri veya suçlu veya talebe sanıyor.Yarina cikacak yüzünu düşünen yok Yuh be Şeytanın mi güldürdün

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şerefsiz katil öğretmen

Vatandas
08 Temmuz 2016 Cuma 01:39

Şerefsiz kodeste kafa dinle artık.senin yetiştirdiğin talebelerine kurtulmuş.Egitimci bunu yaparsa ....Ne diyem sana Allah a have edilir.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla