visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA SDÜ'DE 32 KİŞİ GÖZALTINDA

SON DAKİKA SDÜ'DE 32 KİŞİ  GÖZALTINDA
27 Ağustos 2016 Cumartesi 14:55

SON DAKİKA SDÜ'DE 32 KİŞİ GÖZALTINDA

Sdü'de 32 Akademik Ve İdari Personel Gözaltına Alındı.

Detaylar bomba 32 de  

Himmet paralari

Mehmet Kurtoglu
29 Ağustos 2016 Pazartesi 01:24

Herkes himmet paralari diye tutturmus.Basbakana kulak verelim mi ne dersiniz? 35 hastane,1061 okul, 823 yurt,1125 dernek. yurt disindaki 160 ulkedeki okullar bu listede yok daha.Adamlar kendi agizlariyla kendi sorduklari soruya cevap vermisler.Bu cemaat bazilari gibi kendi saltanat sarayini insa etmedi milletin parasiyla.Hesabini veremeyecegi tek kurus yok.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu işlerin siyasi ayagı kimdir ?

YALNIZ KURT
28 Ağustos 2016 Pazar 23:59

Adliyye,diğer kurumlara malum vekil tarafından torpillenerek işe yerleşen kişiler,AK KAŞIKLANMI YIKANMIŞLARMIDIR ??

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

listeci

liste
28 Ağustos 2016 Pazar 18:02

bırakın memuru hemşireyi,bu işin siyasi ayağı ne olacak,ergenekon zamanı fetöye hocaefendi ne mübarek adam diye övgüler düzen adalet ve kalkınma partililere dokunulacakmı,hoş dokunulursa adalet ve kalkınma patisi diye bir parti kalmaz ortada,onun için cambaza bak oynuyorlar,yersen.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste meselesi

Serdengecti
28 Ağustos 2016 Pazar 09:33

Listelerin yayinlanmamasi elbette masum kisilerin itibarinin zedelenmemesi icin gereklidir.Ancak o****urulan listelerin dogru ve eksiksiz oldugunu nereden bilecegiz? Yedi gobek paralelci olup sulalecek universiteye dolusanlarin bu isten yirtmadigina nasil emin olacagiz? Fetoculerin sahte ihbar, iftiralarla istihbarati yaniltmadiginin garantisi var mi?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gercek izlenim ise

bir vatandaşa cevap
27 Ağustos 2016 Cumartesi 23:18

sizin dediginiz gibi osym ve yok'teler ise yandik. kapidan kovup, bacadan girecekler...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...... ya

Dr
27 Ağustos 2016 Cumartesi 18:56

(..... ya) Ne yapacaksın isimleri keyif çayının içerisine şeker niyetine mi koyacaksın!

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

......... Arkadaş a

............
27 Ağustos 2016 Cumartesi 18:33

Sen bu mesaji atabildigine göre.. Merak etmene gerek yok dimi.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sal

R
27 Ağustos 2016 Cumartesi 18:18

Ne

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö

.
27 Ağustos 2016 Cumartesi 16:55

Bu işten haksız yere ekmek yiyen destek veren esnaf memur herkes cezasını çekmeli

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimleri belli

Ak ıspartalı
27 Ağustos 2016 Cumartesi 16:27

İsimleri tabiki belli. Belirsiz isimlerin gözaltına alındığı görülmüş müdür?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir gerçek izlem

bir varandaş
27 Ağustos 2016 Cumartesi 15:45

Yakın bir geçmişte bir akademisyen (fetö cü) telaşla gelir benim kızım üniversiteden iyi bir yeri kazanamıcak hemen İtalya ve İngiltere göndericem der. Ama gerçekten bu dekan amca telaşlıdır. Kızını bir yabancı dil okuluna kayıt yaptırır. Bir hafta sonra gelir a kızım Hacattepe Tıpı kazandı der.Ama bir ay sonra onu bölümünden 7-8 tiriıyon para kaybolur. Ne demek bu Fetö 2014 yılında dahi himmetine para geçirenleri soruları vererek ödüllendirmiş olduğudur. Bunlar hala ÖSYM'deler ve YÖK teler.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kpss

.
27 Ağustos 2016 Cumartesi 15:33

3 gün yalvaça gidip kpssden yüksek alanlara ne olacak??

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

la editör

de gett
27 Ağustos 2016 Cumartesi 15:33

hanii nirdee...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

........

.....
27 Ağustos 2016 Cumartesi 15:15

İsimler belli mi ?????

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla