visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA MERMER OCAĞINDAN ACI HABER

SON DAKİKA MERMER OCAĞINDAN ACI HABER
30 Kasım 2016 Çarşamba 21:22

SON DAKİKA MERMER OCAĞINDAN ACI HABER

Isparta'nın Sütçüler İlçesi Çandır Köyü mevkiinde mermer ocağında meydana gelen iş kazasında, işçi 32 yaşındaki Sakin Döner yaşamını yitirdi. Bomba 32 Haber Ekibi kazanın yaşandığı bölgenin olay yeri fotoğraflarına ulaştı. Ocaktan çıkarılan mermer blok işçilerin üzerine devrildi. Mermer bloğun altında kalan işçiler Sakin Döner, Yavuz Ünsal ve Volkan Yıldız ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. İşçilerden Sakin Döner ise yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

nazlim saru
03 Aralık 2016 Cumartesi 13:22

Arkadaslar olay yeriyle ilgili elinde resim olan varmi.kazada vefat eden bnm yegenim biz gormedik olay yerini ****urmediler oraya bizi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çandırlı gençlik
01 Aralık 2016 Perşembe 09:42

Mahmut aksu bu işten iyi prim yaptı paraları alır atık

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İMANLI VALİMİN YANINA YÜREKLİ BİR SAVCI YETER

MAHMUT AKSU
01 Aralık 2016 Perşembe 09:13

Bu kadar kanunsuz ve hukuksuz çalışan bu ocak orman bölge müdürlüğünün, çevre ve şehircilik müd. milli parklar müdürlüğünün yalan yanlış sahte raporları ile besiye çekilmektedir. mermer ocağı civarı tamamen alan dışına çıkma, yürürlükteki kanunlara uymama, güvenli saha oluşturmama gibi aklınıza gelebilecek her türlü kanunsuzluk mevcut. buraları görmeyen orman müdürü, çevre müdürü, milli parklar müdürü bunlara sadece imanlı bir vali ve yürekli bir savcı nın gücü yeter.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çandır gençlik
01 Aralık 2016 Perşembe 06:45

Bilmeyen madenci

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Cengiz
01 Aralık 2016 Perşembe 02:52

iş kazası yoktur.. tedbirsizlik vardır.. Allah rahmet eylesin..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilen madenci
30 Kasım 2016 Çarşamba 22:54

Bu bir iş kazası degil iş cinayetidir!Bu firma 5 yıldır 13 kademe açmış olup 8 metreden 104 metre uçurum oluşmuştur kendisine Çinli firmanın bir kaç metre taş icin emniyet bandı bırakmaması kademeleri sıfırlanması sonuçu gerçekleşmiştir bir önce aşırı yağış sonrası gerekli kontrollerin yapılmaması sonucu Ocak göçmüştür.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla