visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA’YI SARSAN FETÖ OPERASYONU

Son dakika Isparta’yı sarsan FETÖ operasyonu
14 Ekim 2016 Cuma 18:54

Isparta Emniyet Müdürlüğü KOM ekiplerinin iş dünyasına yönelik operasyonunda kentin önemli işadamlarının da içinde yer aldığı 14 kişi hakkında gözaltı kararı çıktı

FETÖ'nün merkez üssü kentlerden birisi haline geldiği ortaya çıkan Isparta'da dün yapılan operasyon iş dünyasını sarstı. Haklarında Isparta Cumhuriyet Savcılığı tarafındın gözaltı kararı çıkarılan 24 iş adamından 14'ü yakalandı. Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü (KOM) ekiplerinin operasyonunda örgüt üyesi oldukları ve örgüte finansal destek sağladıkları belirlenen IYAŞ Park AVM'nin Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol da gözaltına alınanlar arasında yer aldı. 


EŞ ZAMANLI OPERASYON

FETÖ'nün darbe girişimine yönelik yürütülen soruşturma kapsamında Isparta kent merkezinde örgüte finansal destek sağladığı belirlenen iş adamlarına yönelik çalışma başlatıldı. Düzenlenen eş zamanlı operasyonda, 14 iş adamı gözaltına alındı. 10 iş adamı ise adreslerinde bulunamadı. Gözaltına alınan ve 'FETÖ'ye ye olmak ve örgüte finans sağlamak' ile suçlanan şüpheliler,Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü.

GÖZALTINA ALINANLAR

Gözaltına alınanlar IYAŞ Park AVM Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol ile birlikte Bozal Otomotiv'in sahibi Melih Bozal, Hediye Un Fabrikası sahibi ve ITSO Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Kabalak, İrfando Dondurma Fabrikası sabihi İrfan Boztepe, Özgemlik Gıda- Dr. Pizza ortağı, Sedat Öz,Balaban Emlak sahibi Şahin Balaban, Şevik İnşaat sahibi İsmail Şevik, Işık Toptan Gıda sahibi Mehmet Ali Işık, Murat Gıda ortağı Murat Karatuğ, Murat Gıda ortağı Mustafa Karatuğ, Saha Otomotiv- Dr. Pizza ortağı Hasan Telli, Estaş İnşaat sahibi Muhammed Serdar Taştekin ve Gül Atılımı PVC sahibi Mustafa Yaşar Sarman ve emekli öğretmen Kemal Kuybulu'dan oluşurken, aranan 10 kişinin kimliği hakkında ise bilgi verilmedi.

KAYNAK:SABAH GAZETESİ

Haramiler

Cakan Cakaroglu
18 Ekim 2016 Salı 19:52

Memleket batiyor, insanlar FETO sacmaligiyla kendini avutuyor, gozunuzu acin, devletin basindaki ceteler sizi donunuza kadar soyacak, uyandiginizda nereden geldiginizi anlayamayacaksiniz.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

kaçanlar
16 Ekim 2016 Pazar 10:43

yetkililer sosyal hizmetlerde fetöcü öğretmen ö.ö önce aşevine gitti şimdi emekli oluyomuş.kaçıyo haberiniz olsun

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik

Esnaf
15 Ekim 2016 Cumartesi 23:20

İsimleri yorumları neden siliyosunuz anlamadım yanlı davranmayın lütfen görsün herkes bu hainleri temizlensin ispartamiz ezilen hep esnaf ****ürenler hep üst düzey insanlar nasıl zengin oldukları ortada zehir zukkum olsun

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet Terazisi

ADALET
15 Ekim 2016 Cumartesi 17:03

Başta Isparta KOM Şube olmak üzere, tüm Isparta Emniyetini canı gönülden kutluyorum. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Atışlar tam isabet.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakkala ne zaman sıra gelecek

Recep İvedik
15 Ekim 2016 Cumartesi 10:03

Ne zaman bizim bakkalı alacaklar acaba?. kasti mi yapıyorsunuz kardeşim. şakamısınız siz? veli toplantısına gidiyoruz 15 temmuz izletmeye çalışıyorlar. ivedik filimlerini geçtiniz. 15 temmuzu itibarsızlaştırıyorsunuz. Artık ben 15 temmuzun senaryo olabileceğini düşünüyorum. olay çok laçkalaştı.

24 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kırma vatandas

MustaMustafa
15 Ekim 2016 Cumartesi 09:12

Bir halt karistirmamissan korkma vatandaş burası avrupa değil türkiye Canım türkiyem

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainler

Mustafa
15 Ekim 2016 Cumartesi 09:10

Bu fetocu vatan hainleri t.c. vatandaşlığından çıkarılmalı vatanını satanlar bu vatanın ekmeğini suyunu haketmiyorlar.multeci olarak yasarlarsa belki vatanın kıymetini bilirler

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali hissedar

Ispartali
15 Ekim 2016 Cumartesi 09:03

Isparta halkinin zimmetine geçirdiginiz onun bunun hissesiyle size şu kadar kar payı verecez diye halkı kandırıp iyaşı acıp ve kimsenin parasın8 vermeyip halkın parasıyla adam olanlar bende bu şahıs iyaşın sahibi tam bir

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pensilvanya

Fikri
15 Ekim 2016 Cumartesi 02:48

İki hafta önce bir işyerinde alış veriş yapmıştım. Hesabı öderken çay söylediler. O sırada iki işadamı tanıdık geldi. Çay sohbeti sırasında konu fetodan açıldı. Ben orda bulunanların görüşünü bilmeden ispartadan pensilvanya ya çok giden oldu dedim. Bir anda işyeri sahibi ile toplam üç kişi bi duraksadilar sonra bizde gittik ama biz turistik amaçla gittik. Ordaki ormanları gezmeye gittik dediler. He canım he zaten Türkiye çöl ülkesi taa pensilvanya ya orman görmeye gittiniz.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Himmetçi Şevik

Furkan
15 Ekim 2016 Cumartesi 00:27

Alacaklarını soran insanlara bu parayla hayır yapalım himmet olsun diyen İsmail Şevik nihayet ... Bi el atan olmuş. Eşinin çarptığı motosiklet sahibine Sen yaptır Ben sana öderim diyip Ödeme vakti gelince bildik ağzı yapan Ev satışlarında değerinin altında gösterip Devlete kazık atan Şevik Sıra sana gelmişşşş. EEE! Keser Döner Sap Döner Gün Gelir Hesap Döner.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE OLACAK BU GAZETE KÜPÜRÜ!

vatandas
15 Ekim 2016 Cumartesi 00:26

BU IBICIOGLUNUN HERKESLE FOTOLARI VAR! HATTA ZAMANIN BASBAKANININ YURT DISI GEZILERININ COGUNDA BULUNMUS OLUP; O GÜNKÜ MEDYADA ISPARTAYA UCAK UCUSLARINI FALAN DIREK BASBAKANDAN RICA ETTIGI; VE BASBAKANINDA CÖZÜM SÖZÜ VERDIGINI YAYIMLAYIP DURUYORDU MEDYA! GENE ERGENEKON VE KUMPAS GIBI DELIL UYDURULMUYORDUR INSANLARA UMARIZ! IHHBARCILARIN IFTIRACILARINADA BIR CEZA GELMELI! ZIRA SUC ISNADINDA IDDA SAHIBI ISPATLA MÜKELLEFTIR DÜNYA ADALETINDE CÜNKÜ!

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAPLA SAMAN KARISTIRILIRSA!

vatandas
15 Ekim 2016 Cumartesi 00:17

AVRUPADA CADI AVI ÖNCE ZENGINLERDEN BASLAMIS ; CADI ILAN EDILEN ZENGINLERIN TÜM MAL VARLIKLARINA EL KONULMUS ! SONRA BU DURUM ÖYLE BIR HAL ALMISKI HEM TÜM AVRUPAYA YAYILMIS ; HEMDE FAKIR FUKARA HERKES BIRBIRINI IHBAR ETMIYE BASLAMIS ! HATTA YASLARI 7 - 15 ARASINDA 6 COCUGUN AILELERI KENDI COCUKLARINI CADI DIYEREK IHBAR ETMIS; CANLI CANLI YAKILMAKTAN KORKAN COCUKLAR DAGA KACIP DONARAK ÖLMÜSLER ! BU DURUM AVRUPADA TAM 8 YIL SÜRMÜS ! VE AVRUPANIN UTANC TARIHI OLARAK DÜNYA TARIHINDE YERINI ALMIS !

6 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sahtekarlar

Güilkent
14 Ekim 2016 Cuma 23:59

Demokrasi nöbetini en önde tutmakla olmuyor bo işler.Bu değirmenin suyu nerden dönüyo belli oluyor daha da vardır eminim pensilvanya ya boşu boşuna gitmeyenler var sözüm ona iş adamı

12 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakis

Objektif
14 Ekim 2016 Cuma 20:23

Bahaddini gunahsiiz ilan eden muftuyede sira gelcekmi

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

mal varlıklarına el konulsun

mal varlıklarına el konulsun
14 Ekim 2016 Cuma 19:41

tüm mal varlıklarına el konulsun.

26 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla