visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA FETO/PDY OPERASYONU 7 GÖZALTI

SON DAKİKA ISPARTA FETO/PDY OPERASYONU 7 GÖZALTI
03 Eylül 2016 Cumartesi 16:34

SON DAKİKA ISPARTA FETO/PDY OPERASYONU 7 GÖZALTI

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) ile irtibatlı olduğu gerekçesiyle kapatılan derneklerde "bylock" kullandığı değerlendirilen 6'sı kamu görevlisi 7 kişi gözaltına alındı.  

Bomba 32 ve oluşum gazetesi muhabirinin edindiği bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin soruşturmaları sürdürüyor. Ekipler, soruşturma kapsamında FETÖ ile irtibatlı olduğu gerekçesiyle kapatılan dernek üyesi olan ve FETÖ üyelerinin kendi aralarında iletişimi sağlamak için kullandığı "bylock" isimli uygulamayı bulundurduğu değerlendirilen 10 kişinin yakalanması için çalışma başlattı. 

Bir süre devam eden araştırmanın ardından çok sayıda eş zamanlı operasyon düzenleyen ekipler, 6'sı kamu görevlisi 7 kişiyi gözaltına aldı. Sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar, işlemleri için emniyete götürüldü. 

Öte yandan ekipler, firari 3 şüphelinin yakalanması için çalışmalarını sürdürüyor.

Tuzağı gör

Vatandaş
05 Eylül 2016 Pazartesi 18:22

Fetönün tuzağı, dünyayı ele geçirirken İslam dinini de yozlaştırmak ve bitirmekti. Bu yüzden İslamın bütün güzelliklerini sevelim ve sahip çıkalım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimleri Yokmu

Naci TATOĞLU
05 Eylül 2016 Pazartesi 08:45

Firarların isimleri yokmu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetoş müslümanmu

Baki yeşil
04 Eylül 2016 Pazar 13:58

Fetoş müslümanmu ki onu misal gösterip diğer cemaat ve 4arkalara saldıran ahmaklar. 40 yıldır bu cemaat ve tarikatlar bunların sahtekar olduğunu haykırıyor ama hiç kimse dinlemedi fetoşu yücelten siyasiler,Kenan Evren, S.Demire, Özal,Ecevit,Tansu, Tayyip, Davutoğlu,A.Gül,B.Arınç,hatta Ç.Bir hepsi bu adamı ve hareketini övdü destekledi,ama en ufak cemaat ve tarikatlar dahi bu adamın ne sinsi bir şeytan olduğunu haykırdı tam 40 yıl yine cemaatler suçlu oldu öylemi,biraz akıl ve vicdan.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla