visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:38

SON DAKİKA ISPARTA'DA GENÇ KIZ İNTİHARA KALKIŞTI

SON DAKİKA  ISPARTA'DA GENÇ KIZ İNTİHARA KALKIŞTI
13 Kasım 2016 Pazar 20:26

SON DAKİKA ISPARTA'DA GENÇ KIZ İNTİHARA KALKIŞTI

ISPARTA'DA 16 yaşındaki genç kız Kavaklı Camii'nin minaresine çıkarak intihara kalkıştı.

Olay bugün 17:00 sıralarında meydana geldi. Tuhafiyeciler Sitesi yanında bulunan Kavaklı Camii'nin minaresine çıkan genç kız intihara kalkıştı. Olayı gören vatandaşlar hemen polise haber verdi. Olay yerine itfaiye ve ambulans ekipleri sevk edildi. Ruhi bunalım geçiren genç kızı polisler güçlükle ikna etti. Aşağı indirilen genç kız ambulans ile hastaneye kaldırıldı.

Polis olay ile ilgili soruşturma başlattı.



Şapkayı önümüze koyma zamanı

Mehmet
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:53

Arkadaşlar bu haberi okurken irkildim. 16 yaşında gencecik bir kız çocuğu ve yer Isparta cami minaresi. Lütfen düştüğümüz şu duruma bakıp 5 dakika düşünelim. Biz nasıl bu hale geldik diye. Biz ne yapmalıyız, nerede yanlış yapıyoruz.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KODROLU

ABDULLAH
14 Kasım 2016 Pazartesi 10:40

MÜFTÜLÜK HABERLERİNİN KADROLU YORUMCULARI YİNE AHKAM KESMEYE DEVAM.

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ haklı

adam
14 Kasım 2016 Pazartesi 09:00

Adamların imamlıkla alakası yokki işi gücü esnaflık müftü bey uyan artık

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

cami imamı ne iş

vatandaş
13 Kasım 2016 Pazar 21:40

minarenin kapısı niye kilitli değil? esnaflıktan cami ile ilgilenilmiyoırki. birisi boya satar. birisi belediye işhanında ilaç satar. birisi hac malzemesi satar. imamda imam. müftü ilk geldiğinde ahkam kesiyordu vatandaş olarak sevinmiştik. şimdi oda onlara ayak uydurdu.

41 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla