visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 00:51

SON DAKİKA ISPARTA'DA BİR İŞ ADAMI DAHA TUTUKLANDI

SON DAKİKA ISPARTA'DA BİR İŞ ADAMI DAHA TUTUKLANDI
02 Eylül 2016 Cuma 21:08

SON DAKİKA ISPARTA'DA BİR İŞ ADAMI DAHA TUTUKLANDI

Geçtiğimiz Pazartesi günü fetö/pdy soruşturması kapsamında gözaltına alınan 11 kişi içerisinde yer alan Karahan mobilyaları sahibi işadamı Hasan Karahan bugün çıkarıldığı mahkemede tuklanarak cezaevine gönderildi.

Pazartesi akşam saatlerinde gözaltına alınan ve bugüne kadar Emniyette gözaltında bulunan Hasan Karahan Adliyede Savcı tarafından sorgulandıktan sonra kendisi ile beraber bulunan 7 kişi ile birlikte Sulh Ceza Hakimliğine tutuklanma talebi ile sevk edildi.

6 kişi denetim artıyla serbest kalırken hakim Hasan Karahan'ın tutuklanmasına karar verdi.

Karahan Isparta E tipi Ceza İnfaz Kurumuna teslim edilmek üzere Isparta'ya götürüldü.

Nurettin Arkan

Cevap

Baki yeşil
03 Eylül 2016 Cumartesi 07:58

N.Veren in anlattıkları rahatsızmı etti,tabiiki nüfus.oranla ısp.feto merkezi ev sayısı yuvarlak bir rakam 1000 olmazda 999 olur sadece halıkent te en az 50 evi vardı ışıktan zafer fatih,merkez her taraf yurt ev pansiyon abiler ablalar birtek camilerde yoktu bunlar başka her yerde her kurumda sayamazsınız sanayi esnafı,inşaat şirketleri hep al gülüm ver gülüm son zamanlarda tabanın da %70 i namazı terk etti orta sınıfa yani ticari sınıfa geçmişti orada sivrilenlerde hain sınıfa geçiyordu,

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

n.v

spartalı
03 Eylül 2016 Cumartesi 00:14

bu nurettin veren her çıktıgı programda ıspartada 1000 üzerinde ev var bu evlerde 5-6 kişilik gruplar kalıyor diyor ya biri bu adamı dinlesin yada bu adam sussun çünkü ıspartamızı fetönün başkenti ilan ediyor resmen yetkilileri göreve çagırıyorum.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla