visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA'DA ADİL ÖKSÜZ VAKASI

SON DAKİKA ISPARTA'DA ADİL ÖKSÜZ VAKASI
19 Eylül 2016 Pazartesi 14:27

SON DAKİKA ISPARTA'DA ADİL ÖKSÜZ VAKASI

Kaçak Adil Öksüz’ün öğretmen olan akrabası Sahure Öksüz’ün 2010 KPSS’de 120 soruda 120 doğru yanıt verdiği saptandı. 2010 KPSS soruları çalınmıştı. Çalınan sorular Yalvaç’ta yaşayan Baki Saçı’ya da gönderilmişti...

FETÖ’nün Hava Kuvvetleri imamı olduğu açığa çıkan Sakarya Üniversitesi’nde görevli Adil Öksüz’ün öğretmen olan akrabası Sahure Öksüz’ünde kamudaki görevine son verildiği ortaya çıktı.

            FETÖ,kamuya sızmak amacıyla KPSS sorularını ele geçirmişti. Bu sızmanın ilk sinyali,2010'daki KPSS'de ortaya çıkmıştı. Soruşturmada, Turgut Özal Düşünce ve Hamle Derneği'nde görevli Berat Koşucu'nun, soruları Isparta Yalvaç'ta tanıdığı Baki Saçı'ya gönderildiği tespit edilmişti.

            Saçı, 2010'da gözaltına alınmasına ve ifadesinde cemaati itiraf etmesine karşılık dönemin Ankara Cumhuriyet Başsavcı Vekili Şadan Sakınan tarafından serbest bırakılmıştı. Yıllarca sürüncemede bırakılan soruşturma, Sakınan'ın HSYK tarafından görevinden alınmasından sonra hız kazanabilmişti. Sakınan, HSYK kararıyla da meslekten ihraç edilmişti.

6 YIL SONRA

           Soruşturmayı devralan Savcı Yücel Erkman, soruların FETÖ mensuplarınca sızdırıldığını 6 yıl sonra ortaya çıkardı. Saçı hakkında Koşucu ile birlikte dava açıldı. Koşucu aranırken, Saçı ise Bursa'nın Mustafa kemalpaşa ilçesinde öğretmenlik yapmaya devam ediyordu. Resmi gazete'de yayımlanan 672 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile binlerce kamu görevlisinin işine son verildi. İşine son verilenler arasında, Saçı'da yer aldı. Saçı bundan sonra öğretmenlik yapamayacak. Saçı ile birlikte hakkında dava açılan öğretmenler Yakup Yiğit(İzmir Menemen), Aynur Köse (Ankara Yenimahalle), Metin Buğday (Konya Kadınhanı), Mustafa Gökgul (Balıkesir Karesi), Nafi Yiğit (Diyarbakır Bağlar),Sadık Çınar (Ankara Keçiören), Serhat Kurğa (Ankara Keçiören), Hamza Eşit(Ankara Ayaş), Ahmet Mesut Zabun (Ankara Yenimahalle), Adnan Tosun (Bolu Merkez), Ahmet Ballı (Bursa Osmangazi), Ahmet Kart (Nevşehir Derinkuyu), Ali Ülker'in de (Bolu Gerede) görevine son verilenler arasında anlaşıldı.

120 SORUDA 120 DOĞRU!

            15 Temmuz darbe girişimi sırasında Akıncı Üssü'nde yakalandıktan sonra serbest bırakılan ve FETÖ'nün Hava Kuvvetleri imamı olduğu açığa çıkan Sakarya Üniversitesi'nde görevli Adil Öksüz'ün öğretmen olan akrabası Sahure Öksüz, 2010 KPSS soruşturmasından dolayı yakalanarak gözaltına alındı. Öksüz ailesinin geliniolduğu ortaya çıkan Sahure Öksüz'ün, soruları sızdırılan 2010 KPSS eğitim Bilimleri'nde 120'de 120 doğru yanıt verdiği, tekrarlanan sınavda ise net sayısını 70'e düşürdüğü ortaya çıktı. Muğla Yatağan'da öğretmenlik yapan Sahure Öksüz'ün de KHK ile görevine son verildiği anlaşıldı. Adil Öksüz'ün de işine son verilmişti.  

ts61.
09 Kasım 2016 Çarşamba 20:19

universite de okurken bi arkadasa rica ettim. zor oldugu disunulen bi sinava beni calistirdi. ben 100 aldim. tek ben. niye mi sorular hep beni calistirdigi yerlerden cikmisti. ata uni.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vtandaşlar
01 Kasım 2016 Salı 19:22

2010 VE 15 TEMUZ 2016 YILLARINDA DERS NOTLARI ŞİSİRİLEN TABİ KENDİ FETO ÖGRENCİLERİ BUNLARIN HEPSİ ÇOK BAŞARILIII CANIIIIM OKUL ORTALAMALARI BİLE 90 ÜSTÜNDE HALA ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ BU FETO EVLATLARİNDAN OLUYOR MECBUR NOTLARI 90 ÜSTÜ YERLEŞTİRİN BAKALIM BAŞIMIZA NE GELDİ BUNLARDAN HALA ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DEVAM FETOCU terörden alın 246 şehidin ACISI gitmedi hala. önlem alın önlem

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zekası bu kadar

bu ne hırs?
19 Eylül 2016 Pazartesi 23:56

Hadi utanmadan soruları çaldın.. tamamını doğru yapacak kadar hırs nedir? biraz zeki oksan bir kaçını yanlış yapar çaktırmazdın...ee sap döner. devran döner...açımasınlar faiziyle alsınlar versinler cezasını..

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamu Personeli Dil Sınavı

Cem Ceren
19 Eylül 2016 Pazartesi 22:47

Birilerinin alnından ter akarken birileri soruları çalar.Kpss yani inglizce dil sinavinda calinan sorularla kopya ile yüksek puan alip haksiz yere kadrolara yerlesenlere de dikkat edin lütfen

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖSYM

ÖSYM
19 Eylül 2016 Pazartesi 21:50

Sorular verilirken devlet neredeydi?

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devede kulak

Baki yeşil
19 Eylül 2016 Pazartesi 18:58

Kpss, kpds,ales,öyp hepsi acilen geçmişe dönük incelenmeli defalarca yazdım, özellikle akademisyenlerin y.dil sınavı yenilensin ales hakeza y.lisans,dr a tez ve jüriler danışmanlar yoksa 40 yol temizleyemezsiniz bu adamları,yine yarışa geçtiniz 250 ve binlerce şehit yakanıza yapışacak ey YÖK ve rektörler. Bunları c.başkanlığı ve bimere de yazdım ey m.vekilleri uyumayın,dr lar önemli tez jürileri aynı ünv.teden olmasın danışman jüriye dahil edilmesin jüri sayısı artırılsın. O zaman biraz özlersin

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak

İlahi adalet
19 Eylül 2016 Pazartesi 18:53

binlerce insanın hakkını yediler, ALLAH iyi etmez, etmiyorda. Din adına, hizmet adına böyle şeyler yapılması kanıma dokunuyor. Kul hakkı kimsede kalmaz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumsuz

yorumsuz
19 Eylül 2016 Pazartesi 18:21

biz sınava girerken evimizin anahtarıyla kendi rahat ettiğimiz kalemimizle bile sınava giremezken bizleri didik didik ararlarken sınıflara kamera koyarlarken adamlar soruları çalmış. en acısı da bunlar nasıl farkedilmemiş nasıl gözden kaçmış !!!!! bu nasıl bir hak yemektir. hepsi çok ağır cezalara çarptırılmalı. sdü de hala akademisyenlikten atılmayan haksız yere girmiş mülakata tek başına sokulan kişiler var!!!!!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:50

görev son verme yetmez aldığı tüm maaş ödenek vs faiziyle geri alınmalı malına mülkine el konulup hazine irad kaydı yapılmalı. Bu hükümet el konulan değerleri hazine irad mı yapıyor yoksa yandaş ve vakıflarına mı veriyor takip edilmeli buda yolsuzluk ahlaksızlıktır.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

yahya
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:41

bir de cemaat olacaksınız. yazıklar olsun. herkes ful yapanlara kopyacı diyor birde gözardı edilen bile bile 3-5 soruyu yanlış yapan kim bilir kaç bin kişi var.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla