visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA'DA 2 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI

SON DAKİKA ISPARTA'DA 2 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI
24 Ağustos 2016 Çarşamba 18:43

SON DAKİKA ISPARTA'DA 2 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI

Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin sürdürülen soruşturma kapsamında kapatılan Altınbaşak Eğitim Kurumlarında öğretmen olarak görev yapan Yasin Özdemir ile Adem Korkunç'u gözaltına aldı. Şüphelilerin ev ve işyerlerinde yapılan aramalarda çok sayıda örgütsel döküman ile Bank Asya'ya ait hesap cüzdanları ele geçirildi. 

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlılar, "FETÖ üyesi olmak", "FETÖ'ye finansman sağlamak"," Anayasal düzene karşı işlenen suçlar" kapsamında tutuklandı.

Ne yaptı ki bunlar...

Ahmaklara
25 Ağustos 2016 Perşembe 10:24

Bu orgut milletin en temiz en zeki çocuklarını alıp birer canavara dönüştürdü. Hakim savcısı polisi, sahte delillerle kumpas kurdular nice insanın canını yaktılar hatta seçilmiş hükümeti devirmeye kalkıştılar. Doktoru, sahte raporlarla nice insanın geleceğini karartti. Sonunda askeri de bu milletin üstüne bomba yağdırdı. Peki bu canavarlari kim bu hale getirdi. Bu orgutun öğretmenleri... Aklını ve vicdanini kullanmayan nesil yetiştirdiler. Ahmak nesil...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortaksiniz

Ahmaklara
25 Ağustos 2016 Perşembe 10:14

Bu orguttekilerin dediği birşey vardı. Şirketi maneviye. Yani yapılan her hizmetten sevap kazanırlardi herkes. Öyleyse hâlâ bu orgutu destekleyenler günaha da ortaksiniz. Hepiniz darbecisiniz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dershaneleri reklam yapan önerenler nerde

Vatandas
25 Ağustos 2016 Perşembe 02:05

Sdu kadar milli egitim le yarışır diyordum.egitimciler dershane tavsiyeleri kendinin kabiliyetsizlikleri o okullarında kaç kişi dershanelerine gittiklerinden reklamlar yapmalarının bellidir.okulun yetkilileri çalışması çıkaracaktır.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cok guzel

Danyel Amokaci
25 Ağustos 2016 Perşembe 01:56

Ne istediler de vermedik, niye boyle ettilerki tuhhhhhh.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci velisi

Veli
25 Ağustos 2016 Perşembe 00:30

Milli Eğitim daha fazla ağırlık verilmeli okul müdürünün kurma okul aile birliklerinin alış verileri defterlerine kadar bakılmalıdır.Tahminim sonuç alınacaktır.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hala gerzekler var

B.y
24 Ağustos 2016 Çarşamba 23:18

Hakan ç sen ne ayaksın 250 şehit 2200 gazi var bu ülkede,bu ihaneti yapanları kim yetiştirdi,ne demek adamı öldürdü bu öğretmenler,daha ne yapmaları gerekiyordu, bunlar öğretmen değil terör örgütü militanı belki henüz eylem yapmamış ama eminim fırsat geçseydi ellerine bu öğretmen bozuntuları insanı kör testere ile keserler,bunlar daeş den pkk dan daha zalim, bunlara kim acıyorsa o da onlardandır

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pardon

ıspartalı
24 Ağustos 2016 Çarşamba 23:17

İnsanmı öldürdülermi!pardon nerede yaşıyirsunuz acaba aydamı.yazıkmış 250küsur şehit verdik dahada veriyoruz onların yüzünden.beter olsunlar vatan hainleri

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Delikanlica

Millî duruş
24 Ağustos 2016 Çarşamba 23:08

Öğretmen niye tutuklanır diyen, hakim savcı niye tutuklanır der mi ki. Sonra emekli bir vaizden terör örgütü lideri mi olura gelir mi ki. Ağızdaki bakla ?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cok guzel

Danyel Amokaci
24 Ağustos 2016 Çarşamba 22:48

Bddk izniyle calisan banka,Bakanlik onayli sendika,Yasal gazete,Meb onayli okullar.İste bunlar hep teror yuvasi!!!

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık Bu Millete

Mehmet S.
24 Ağustos 2016 Çarşamba 22:39

Tebrikler öğretmenler içeri alınırsa PKK ve IŞİD biter. Gerçekten Tebrikler ülkem.... Eğitimde muhteşem çağ atlıyoruz

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herkes

Abdülitham
24 Ağustos 2016 Çarşamba 22:16

Her yer terörist kaynıyor

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim

yoksa?
24 Ağustos 2016 Çarşamba 21:55

Hakan Ç yoksa müdürleri senmisin :)

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsaf

Hakan Ç
24 Ağustos 2016 Çarşamba 21:17

Öğretmen niye tutuklanır bu ülkede. Biri çıkmış müdürünü soruyor. Nasıl bir ülke olduk. İnsan mı öldürdü bunlar. Yazık

3 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde

Anlamadım
24 Ağustos 2016 Çarşamba 19:27

Benim anlamadığım öğretmenler alınıyorda bunların müdürleri nerede?

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla