visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA'DA 2 DOKTOR VE 2 SAĞLIK ÇALIŞANI GÖZALTINA ALINDI

SON DAKİKA  ISPARTA'DA 2 DOKTOR VE 2 SAĞLIK ÇALIŞANI GÖZALTINA ALINDI
17 Ekim 2016 Pazartesi 22:04

SON DAKİKA ISPARTA'DA 2 DOKTOR VE 2 SAĞLIK ÇALIŞANI GÖZALTINA ALINDI

ISPARTA Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafın  terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında 2 doktor ve 2 sağlık personeli gözaltına alındı.

15 Temmuz darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyon ile 2 doktor ve 2 sağlık personeli gözaltına alındı. Gözaltına alınan şüpheliler ifadeleri alınmak üzere emniyete götürüldü.

At nasılsa boş ortalık
18 Ekim 2016 Salı 04:06

Kim ne yanıyor? Hala daha uyanamayan halk sizi koruyoruz diye cebinizdekileri kendi cebine indiren, haktan adaletten bahsedipte liyakatsiz diolomasiz hicte utanmadan yalan söyleyen idareci soylatarilarini ne zaman görecek? Asıl yanacaklar sucsuz insanlara iftira atanlar ve. Dini kullanıp milleti soyanlar ha birde bunlara ses cikarmayan dilsiz seyyanlar

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baskanlık Sısdemı

Akkus
17 Ekim 2016 Pazartesi 23:34

Bu Haınler Cumhurbaskanımızın Baskanlık sısdemını getırmemesı ıcın her yola basvurup son kozlarını bu yonde oynayacaklardır.

6 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sahıp Cıkılmasın

Akkus
17 Ekim 2016 Pazartesi 23:28

Menffaat ıcın bunlara sahıp cıkmak ısteyen kım olursa vallah kendısıde ates olur yanar bıter.?????

8 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sahıp Cıkılmasın

Akkus
17 Ekim 2016 Pazartesi 23:25

Menffaat ıcın bunlara sahıp cıkmak ısteyen kım olursa vallah kendısıde ates olur yanar bıter.?????

8 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla