visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA ISPARTA'DA 11 İMAM GÖZALTINDA

SON DAKİKA ISPARTA'DA 11 İMAM  GÖZALTINDA
12 Ağustos 2016 Cuma 20:34

SON DAKİKA ISPARTA'DA 11 İMAM GÖZALTINDA

Isparta Emniyet Müdürlüğü Yalvaç İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin sürdürülen soruşturmalar kapsamında daha önce açığa alınan imamlar Ali Ö, Sadık Ç, Ramazan G, Nuri K, Hasan K,  Ahmet K, Şaban K, Mevlüt Y,  Yusuf Ali U, İbrahim B. ve Mehmet B'yi gözaltına alındı.

 

 Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.

ISPARTADAKILERE DAHA DOKUNULMUYOR GALIBA!

vatandas
14 Ağustos 2016 Pazar 23:21

YALVACTA BU KADARSA ; ISPARTADA KIM BILIR NE KADAR DIN GÖREVLISI IMAM MÜEZZIN KAYYUM VEYA KURS HOCALARI FETÖCÜ? YALVACTA ÖNCE 2 IMAM ALDILAR; ARKASI CORAP SÖKÜGÜ GIBI GELMIYE BASLADI! CUMHURBASKANININ DEDIGI GIBI , ICERI GIRENLER BÜTÜN BAGLANTI BILGILERINI VERIYORLAR, YALVACTAKILERIN ISPARTADAKILERLE BAGLANTISI OLAN VARSA ISPARTADADA TEMIZLIK BASLAR BELKI BÖYLECE!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bu sizden çektiğimiz fetullahçılar?

çok yaşa AK PARTİ...
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:08

Ülkemizdeki fetullah sempatizanlarını-feto militanlarını kısacası bütün fetocuları toplayıp Suriye'ye sürgüne gönderilmeli.Gönderilmeli ki akılları başlarına gelsin. fetöcülerin beyni fetullahçılıkla sürekli yıkandığı için akılları başlarına gelmez.bu fetocular; Suriye 'ye sürgüne gönderilirse oradaki ışidçilerden himmet-fitre-zekat-bağış ve kurban derisi toplasınlar,kimsede onlara karışmaz.Fetocular,Suriye'ye sürgüne gönderilsin ve sınır kapıları kapatılsın, fetocular Türkiye ye alınmasın.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhbar edilesiceler

sabah olurken
13 Ağustos 2016 Cumartesi 14:32

Sorgu sualde ince eleyip sık dokuyun, bildikleri bütün imam, abi, abla, enişte vs ötmedikçe bırakmayın. Isparta'daki ve diğer yerlerdeki örgüt bağlantıları bilhassa SDÜ yapılanması artık ortaya çıksın. Bu iki yüzlü, sinsi, fetöcü robotlardan çok çektik. Cezalandırılasıcalar sizi

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERISI NEREDE ? BU KADARCIKMI?

vatandas
13 Ağustos 2016 Cumartesi 13:34

MILLETI BILEREK CAHILLESTIRIYORLARKI; ISTEDIKLERI GIBI SÖMÜREBILSINLER! HALBUKI DINIMIZ HER SEYDEN ÖNCE KULA KULLUK YAPMAYI VE SIRK´I YASAKLAR! AMA BUNLAR BUNLARI ÖGRETMEDIKLERI ICIN; ALDIKLARI MAASIN KARSILIGINDA NAMAZ KILDIRMAKTAN VE PARA KARSILIGI MEVLÜT OKUMAKTAN BASKA BIR SEY ICRA ETMEDIKLERI ICIN BU MILLETIN ILIM SEVIYESINI YÜKSELTEMEMIS; HATTA BU BIATCI HOCALAR BILE ILIM SEVIYESINI YÜKSELTMIS OLSALARDI BU DIN ADINA MILLETIMIZIN ICINE SOKULMUS TRUVA ATININ ASKERLERI OLMAZLARDI!

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SA

tatar ramazan
13 Ağustos 2016 Cumartesi 09:04

nalet insanlarr kesinlikleee kazığa oturtulmaları lazım bedeveci müsfette hoca bozuntuları 5 vakiti 3 vakit kıldırın parrayaa gelince ilkön sıradalar bankamatikteler allah bereket versin boğazınızda düğümlensin

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
13 Ağustos 2016 Cumartesi 00:20

Kesinlikle af olmasin ihanetinen büyünü yaptilar.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla