visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA FLAŞ HABER

SON DAKİKA FLAŞ HABER
01 Haziran 2014 Pazar 03:53

Başbakan Erdoğan’la girdiği ağız kavgasından sonra Ak Partinin hedefi haline gelen Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu Isparta’ya konferans için geldi.

SICAK SAATLER

Kültür Merkezinde konferans için biraz önce Isparta’ya gelen Feyzioğlu salonun girişinde Ak Parti Gençlik kolları tarafından protesto edildi. CHP Gençlik Kolları ile karşı karşıya slogan atan iki grubun arasına çevik kuvvet girdi. Metin Feyzioğlu’nun salona gelişi ile karşılıklı slogan savaşına giren iki grup dakikalarca bir birine karşı slogan attı. Fevzioğlu’nun salona girmesinin ardından bir süre daha süren slogan savaşı sonrasında çevik kuvvet grupları dağıttı. 

ALICI KİM VERİCİ KİM
02 Haziran 2014 Pazartesi 11:28

Demogog ve yalancı siyasetçileri iki grup destekler.Yalaklar ve salaklar.Yalaklar ihale-yüksek maaş-makam ALIRLAR.Salaklar ise vergi-oy ve canlarını VERİRLER.Yalaklar vicdanlarına,salaklar ise akıllarına ihanet ederler.Dünyadaki sistem budur kardeş.Alıcılar-vericiler kısacası. Organizatörler malı götürür. Organize ettiklerini köle gibi kullanırlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

söz konusu hılekar avukat ısparta barosuna bağli d
01 Haziran 2014 Pazar 16:17

medeni ve bılgilı ınsan protesto etmez toplantiya katılır soru sorarak hesap sorar herkesın de taktirine layikolur.(feyzioğlunun sayın cumhür başkanımız ve başbakanımıza suresının ve görevının dişina çikarak gereksız ve ısabetsız bir konüşma yaptığinı bunun yanlış bır yönlendırme sonucu olduğunu kanal 32 tv. de basin açiklamalariyla bu konuşmayi kendileride tavsip etmedıklerinı sayın ısparta baro başkani gökmen bey bızzat konuşmalarıyla tüm konuya açiklik getirmiştır.ve sayin başbakana veya cumhürbaşkanına asla saygısızlık amaciyla yapılmamiştır bukonuşma dıye sayin gökmen beyın basın açiklamaları vardır) sız bu protestoları yapmayıp medenı ve bılgılı bırgenclık örneği gösterebılseydınız.ben otoplantiya katılıp sayın feyzıoğluna şu soruyu soracaktım.sız sayın başbakanın vana hızmetlerınıdenetlıyorsunuz hesapsorarak eksıkbuluyorsunuz da peki ya kendı baronuza bağlı bır avukatın müvekkilden davanın parasını alıp davacı avukatkla anlaşip davayı kahpece satanlarla ılgılı bırçalişmanızvarmı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadir uyar
01 Haziran 2014 Pazar 13:46

protesto organizasyonu organizatör fevzi özdemir yardımcı şatana..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

duman32
01 Haziran 2014 Pazar 12:47

Feyzioğlu AK gençliğe ne yaptı ki, Yuhlanıyor. Ozaman diğer partilerin gençlerine de bir başkasını yuhlama hakkı doğar, ve çok kötü bir örnek oluyorlar. Sonrada bunlar sokağa milleti davet ediyorlar diyorlar. Yanlış konuştum özür. İkdidarda olanlara herşey serbesti unuttum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla