visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA FETÖ OPERASYONUNDAN FLAŞ GELİŞME !

SON DAKİKA FETÖ OPERASYONUNDAN   FLAŞ GELİŞME !
24 Eylül 2016 Cumartesi 16:28

SON DAKİKA FETÖ OPERASYONUNDAN FLAŞ GELİŞME !

Isparta Terörle Mücadele Şube Müdürlüğünce FETÖ/PDY terör örgütünün faaliyet ve mensuplarının deşifresine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında;gözaltına alınan 37 Isparta İl Milli Eğitiminde görevli öğretmen gözaltına alınmış,çıkarıldıkları mahkemece 21 kişi tutuklanmış,16 kişi adli kontrol ve yurtdışı yasağı ile serbest kalmıştır.

TUTUKLANAN 21 ÖĞRETMENİN İSİM LİSTESİ 

Özlem Uysal

Nejla Toksoy

Sinan Olgun

Mehmet Yılmaz

Ali Dincer

Mehmet Taşdemir

Halime Çakır

Abdurrahman Bucaklı

Ramazan Kırmızıtaş

Yasin Doğan

Şevki Çalışkan

Şahin Yeniçeri

Lütfiye Gürsoy

Necmettin Köse

Mustafa Güneş

Musab Çelik

Erhan Eren

Muhsin Yiğit

Adem Gök

Kadir Akan

aliyi polis almadı mı hala?

asdd
27 Eylül 2016 Salı 05:28

Almadı ise bu yorumundan ve fetöye desteğinden dolayı alması için suç duyurusunda bulunmalı bomba32...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadir Akan

Kadir Akan
26 Eylül 2016 Pazartesi 20:24

Kadir akan kadar cumhuriyetçi bir adam yoktur.kurunun yaninda yas da yaniyor acilen bir şeyler yapilmali yanlislar düzeltilmelidir.insanlar mağdur ediliyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah ise nurunu tamamlayacaktır.

güneş doğdu
26 Eylül 2016 Pazartesi 14:28

"Onlar, Allah'ın nurunu ağızlarıyla söndürmek istiyorlar. Allah ise nurunu tamamlayacaktır, isterse kafirler hoşlanmasınlar!" Saff Suresi-8. Ayet Meali

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pes Artık!!!

çağatay
25 Eylül 2016 Pazar 12:11

Kadir Akan fetöcümüymüş PES ARTIK!! O adam yılların sosyal demokratı. Siz "hocaefendi hazretleri" derken bile o adam cemaate söverdi. Onu kime sorarsanız aynı şeyi der. Kadir Akan solcudur, FETÖCÜ DEĞİL!!!

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hala gerzekler var

Baki yeşil
25 Eylül 2016 Pazar 11:46

Bu kadar şerefsiz bir topluluk görmedim, bunlara cemaat demeyin bunlar müslüman görünümlü m0nafık ve herbiri cia mossad ajanı, o gece 250 şehit 2200 yaralı 500 e yakın sakat kalan var ve buna tiyatro diyen alçaklar var 153 general, binlerce albay,Yarbay,binbaşı, hepsini organize eden 40 yıldır orduya sızan şerefsizler millet pensilvanya senaryosu holuvood işi. Artık herşey ortada mağdur edebiyatı yapanlarda şerefsizdir gerçek mağdur şehitler,gaziler ve 40 yıldır hakkı yenerler ve millettir,

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Legal program

Bay lok
25 Eylül 2016 Pazar 11:43

Herkesin telefonuna yükleyebildiği legal bir programı yüklemek suçsa daha çık kişi yanar. İçeriğininde ne yazıldığı bilinemeyen bu programı yükledi diye insan tutuklanmaz. Isparta haftaya yeni gözaltılarla girebilirsin Böyle devam ederse

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

R.Tayyıp ERDOGAN

Akkus
25 Eylül 2016 Pazar 09:48

Her ne yapsanızda sızın gıbıler bu ulkenın Adam gıbı Adam bır Cumhurbaskanı var SN Valımız Gunaydın gıbı alışkan Devlet ıdarecılerı polısımız askerıyemız adaletımız azız mılletımız var Sızın sahtekar fetosdan baska neyınız var fetoscuklar cuf cuf tır gelır vız gelır oyunlarınıZ

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetonun Kıcı

Akkus
25 Eylül 2016 Pazar 09:35

Bunlar Fetonun Kıcını Ylamakdan Fetoşo dönmüşler.Ali ısımlı sahte ısım kullanıp ortalıgı bulandıran fetoşcular dönmesınız oglum sız Pensılvanyada gızlı odalarda toplu gurup partılerı senın gıbı...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sahte demoktasi

Lale
25 Eylül 2016 Pazar 08:17

Burda kükreyenlerin hepsini doğuya demokrasi nöbetlerine alalım lütfen. Doğu elden gitmiş bunlar hala darbe diyor. Beyin nakli yaptırın ltf.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali adını hak etmeyen hain

Vatandaş
24 Eylül 2016 Cumartesi 23:53

Ali denen şer..... ulan yediniz yediniz vatani bide uruyorsunuz yok yunanistan mis yok dovize yatirimmis az daha kacin ulkeden diycen herhal vatan bizim acta kalsak olsekte siz gibi satmayacagiz vatanimizi kanimizin son damlasina kadar savunacagiz kredi notumuz 0 degil -5 olsun istersen biz yahudi usagi degil müslüman türküz

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik!!!

Vatan sever
24 Eylül 2016 Cumartesi 23:30

Görünen o ki sapla saman karışmış durumda bu tutuklanan öğretmenlerden suçsuz olduğuna inandıkları var,ne var ki bunlar tutuklanırken dışarda işyerlerinde oturup kis kis gülen dibine kadar Fetvalar hala dışarda yazık bu şehitler yazık bu vatana yazık hemde çok yazık.....!

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya Ali

Hasan huseyin
24 Eylül 2016 Cumartesi 22:07

Ali gibi şecaat sahibi insanlara bu memleketin ihtiyacı var.Selam sana ya Ali.

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Büyük

vatan aşığı
24 Eylül 2016 Cumartesi 21:58

fetöcü ibcioğlu zamanında baban Nurdan saray denen fetö yuvasını yaptırıp tapusunu fetöcülere vermesi ve emellerine ortak olması neticesinde SDÜ ye okutman olan sonra fetöcülerle dershane işleten sonra şarkikaraağaç Turizm MYO na müdür olan 2 teyze oğlu ve eşleri fetöden açıkta ve içeride olan okutman Müdür...Korkunun eceli faydası yok korkma açıkla herşeyi.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gec bunlari aliiiiii

Fatih
24 Eylül 2016 Cumartesi 20:04

Ali denilen amerikan usagi senin bu uydurdugun ****yi 15 yildir ninni niyetine dinletoyolar senin gibi usaklara. Ulkede darbe yapilmaya kalkisimiz yuzlerce sehit yarali var butun batisi amerikasi hirsindan ****up her yerden saldiriyoda yerinden oynamamis dolar senin kimin kafasisin ne ayaksin

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali denen fetocu

Mustafa
24 Eylül 2016 Cumartesi 19:16

Ali rumuzuyla yorum yapan kişinkişinin algı operasyonu yapan bir fetocu olduğu kesin ve darbeyi övme veya meşru gösterme suçu işlediğini düşünüyor ve suç duyurusu olması gerektiğine inanıyorum

5 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali denen şerefsiz

Ali Bilir
24 Eylül 2016 Cumartesi 19:08

Ali denen şerefsiz sen kimin kanını taşıyorsun onlarca şehit varken hala tiyatro diyebilecek kadar şerefsiz ve adisin. Yorumuna şaşırmadım. Ülkenin ekmeğini yiyip ihanet içinde olmak ancak size yakışır. Darbe olsa kraldan çok kralcı olacaktınız öyle mi ?

6 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhbar

Şaşkın vatandaş
24 Eylül 2016 Cumartesi 19:07

Bu ali denen yorumcuya cumhuriyet savcılarının insanları tahrik korkutma dövize spekülasyon yapmaktan darbeye destek olmaktan hemen soruşturma açması gerekmektedir.

4 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarkan Çetin'den Rica

Mustafa
24 Eylül 2016 Cumartesi 18:42

Tarkan Bey, hassasiyetleri olan bir vatandaş olarak sizden rica ediyorum; burada Fetö lehinde propaganda yapan kişilerin IP numaralarını emniyete iletin. bu bir vatandaşlık görevidir.

6 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali fetocusu

Ahmet
24 Eylül 2016 Cumartesi 18:34

Su ali denen fetocu vatan haininin acilen Ip numarasi alinip ilgili guvenlik birimine verilmelidir. Adam alenen duzmece darbe diyor. ! Site yonetiminin ilgisine .....

4 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

sparta
24 Eylül 2016 Cumartesi 18:14

atatürk ve cumhuriyete kim ihanet ve nankörlük ettiyse hepsinin hesabı er yada geç sorulacak,ben kandırıldım deyip 17 25 aralık'ı milat kabul edip ergenekon balyoz'u yok sayıp biz sınav soruları çalınıyor derken çapulcular diyenlerde dahildir buna.sizi gidi din bezirganı cebini dolduran sülalesini zengin eden güruh sizi.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

Yorumcu
24 Eylül 2016 Cumartesi 18:06

21. Öğretmen müsveddesinin adı yok listede!

0 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla