visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA FETO OPERASYONU 5 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

SON DAKİKA  FETO OPERASYONU 5 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI
18 Ekim 2016 Salı 21:00

SON DAKİKA FETO OPERASYONU 5 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü'ne (FETÖ) yönelik yürütülen soruşturma kapsamında "ByLock" kullandığı iddia edilen 5 kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından Isparta Cumhuriyet savcılığı tarafından başlatılan soruşturması kapsamında aralarında 1 imam ve 4 kamu görevlisinin bulunduğu 5 kişi hakkında gözaltı kararı verildi. Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ekiplerince belirlenen adreslere düzenlenen operasyonda, örgütün şifreli haberleşme programı 'ByLock'u kullandığı iddia edilen 5 kişiyi gözaltına aldı.

DETAYLAR GELİYOR

Komik

Fetö ile mücadele
20 Ekim 2016 Perşembe 09:38

"bylock, eagle kullanan milletvekilleri, belediye başkanları, belediye, il genel meclis üyeleri, parti yöneticileri için operasyon" haberini duyacak mıyız acaba!? adamın çaycısı, şoförü, sekreteri alınıyor ama kendine dokunulmuyor; bu nasıl mücadele!? Bankaya para yatıran, çocuğunu dersaneye gönderen alınıyor ama o bankaya, dersaneye izin verene / kapatmayana dokunan yok.. Alın size Fetö ile mücadele...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

el konsun

iyaş
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:45

fetöcü oldukları gerçekse iyaşa el konsun,ıspartalı olarak alışverişi keselim.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK HAYRET

HAYRET
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:33

IYAŞ NASIL BULAŞTI BÖYLE İĞREN BİR OLAYA ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

F.AYAŞ

AYAŞŞŞŞŞŞ
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:31

ZATEN ISPARTA GİBİ YERDE 20 SENEDE IYAŞ IN BU KADAR BÜYÜMESİN DE BİR SIKINTI OLDUĞU BELLİYDİ.HERKEZ SÖYLÜYORDU IYAŞIN YÖNETİMİ FETÖ CÜ DİYE.AMA BİZLER İNANMIYORDUK.DEMEKKİ DOĞRUYMUŞ.

49 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

AÇIKLAMA BEKLİYORUZ

AÇIKLAMA BEKLİYORUZ
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:26

IYAŞ YÖNETİMİ BU KAMPANYA ÇEKİLİŞLERİ İLE İLGİLİ CİDDİ BİR AÇIKLAMA YAPMASINI BEKLİYORUZ.ÇÜNKÜ YAPTIĞIMIZ ALIŞVERİŞLERDEN ALDIĞIMIZ KUPONLAR ÇÖPE GİTMEYECEK HERHALDE.

64 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

????

haber doğru mu
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:23

bu ıyaş ile ilgili çıkan haberler doğrumuki.eğer doğru ise ibret olsun diye 15 temmuz ruhu için hiç kimse alış veriş yapmasın.zaten bunun savunmasıda olmaz.

45 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok yaşş

yaşşş
19 Ekim 2016 Çarşamba 10:19

bizler Isparta kazansın diye ıyaş tan başka yere gitmiyorduk.ama bu pis haberleri duyunca yaptığımız alışveriş lerin karı fetö ye gitmesi çok şer..durum.artık bu vebale ortak olmak istemiyorum.

54 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıyaş kampanya çekilişleri

ıyaş kampanya çekilişleri
19 Ekim 2016 Çarşamba 09:45

kendi kendime kızıyordum.şansım yok diye. 20 senedir ıyaş tan o kadar alış veriş yaptım.yüzlerce çekiliş kuponu aldım.ama ne hikmetse birtane kalem bile çıkmadı.şimdi insan ıyaş la ilgili bu iğrenç haberleri duyunca aklına şaibe olabileceği gelmiyor değil.bundan sonra ıyaşa gitmek benim için haram olur.

53 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

artık ıyaş a gitmek cesaret ister.

ıyaş ın ortağı hakan şükür
19 Ekim 2016 Çarşamba 09:39

bütün ülke genelindeki ulusal medyalar ıyaş ın bütün kirli çamaşırlarını ortaya koydu.artış ıyaş a giderken 90 defa düşünmek lazım.

116 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAŞ TAN ALIŞ VERİŞ E DİKKAT EDİN.

IYAŞ TAN ALIŞ VERİŞ E DİKKAT EDİN.
19 Ekim 2016 Çarşamba 09:35

http://www.sabah.com.tr/akdeniz/2016/10/19/iyasta-sukur-tezgahi

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

genco
19 Ekim 2016 Çarşamba 01:28

İsimleri neden açıklamıyorsunuz haber yayınladınız kaç saat geçti aradan

27 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hangi kurumlardan?

Meraklı
18 Ekim 2016 Salı 22:27

Isparta'daki ByLockçular da yakalanmaya başladı. Yanlarına kar kalacak sandılar. Reisin dediği gibi, kaçacak yer arıyorlar..

38 Beğendim
4 Beğenmedim