visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA AÇIĞA ALINAN 3400 ÖĞRETMEN GÖREVE DÖNÜYOR!

SON DAKİKA  Açığa Alınan 3400 Öğretmen Göreve Dönüyor!
20 Ekim 2016 Perşembe 03:31

SON DAKİKA Açığa Alınan 3400 Öğretmen Göreve Dönüyor!

MEB Personeli - Türk Eğitim Sen Genel Başkanı bu akşam saatlerinde sosyal medya hesabı twitter üzerinden açıklama yaptı. 3400 Öğretmen Göreve İade Ediliyor! Açığa alınan öğretmenler bu açıklama ile heyecanlandılar. Büyük bir sendikanın genel başkanının açıklaması mutlaka kati delillere dayanıyordur diye yorum yapan okuyucular merakla listenin açıklanmasını bekliyorlar.

Açığa alınan öğretmenlerden bir bölümü görevlerine iade ediliyor. Açıklama akşam saatlerinde Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail KONCUK'tan geldi. 3 aylık bir inceleme soruşturma sürecinin ardından haklarında"temiz" oldukları kanaatine varılan öğretmenler yeniden sınıflardaki yerlerini alabilecekler.     Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail KONCUK'tan Açıklama; "MEB'de Temmuz ayından buyana açıkta bekleyenlerden 3400'ünün göreve iade edileceği anlaşılmaktadır.MEB'de diğer açıkta olanlar için ise önümüzdeki bir kaç hafta içinde değerlendirme yapılacağı anlaşılmaktadır. Geç olsun, güç olmasın." Şimdi açığa alınan öğretmenler bu açıklamanın ardından listede kimlerin olacağını merak etmeye başladılar. Bilindiği üzere görevlerinden açığa alınan öğretmen ve memurlar valilikler yoluyla itiraz dilekçelerini bakanlığa iletmişlerdi.Valilikler de, yaptıkları kapsamlı araştırmalar sonucunda bazı memur ve öğretmenlerin mağduriyet yaşadıklarına karar vererek görevlerine iade kararıverdiler. İllerden parça parça listeler bakanlık nezdinde toplam 3.400 rakamına ulaştı.  Bu listelerdeki isimlerin kimler olduğu ve geri dönüşlerin ne zaman olacağı konusunda hükümetten ya da Milli Eğitim Bakanlığından açıklama bekleniyor.



Adalet
22 Ekim 2016 Cumartesi 11:47

Sorusturma olmamus sendikadan 12 ayin altindakilerle asyabankta hesabi eskiden olanlar iade olmus. Digerlerinin sucu neydi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

hüseyin
20 Ekim 2016 Perşembe 12:37

soruşturmaların titizlikle ele alınacağını ümit ediyorum.Büyük sorumluluk olayı .Kimse mağdur olmamalı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdullah
20 Ekim 2016 Perşembe 09:58

Hiçbir soruşturma yapılmadı. Ne açığa alınanlar be de ihraç edilenlerle ilgili.Açığa alınanlara muhakkik ifade, savunma almadı. Kabun gereği 3 ay içinde sonuçlanmayan soruşturma sonlandırılır.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kenan KARTAL
20 Ekim 2016 Perşembe 09:35

Hatanızdan dönün artık..

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

istiklal

baki
20 Ekim 2016 Perşembe 09:31

o listede olmaması mümkün mü? nasıl bir şehirse artık; bir cemaate üye olmayan yok denecek kadar az. sıra diğer cemaat ve terör örgütü mensuplarının da tasfiyesi yapıldıkça inşallah nihayetinde Ispartanın da bir düşman işgalinden kurtuluş günü olacak...

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi olur
20 Ekim 2016 Perşembe 09:11

Suçsuz insanların iade olması geç te olsa isabetli bir karar olmuş.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neci

Kasırga
20 Ekim 2016 Perşembe 09:06

Madem geriye dönenler fetöcü değil, o halde bunları fetöcü diye açığa alan amirleri ve disiplin kurulları neci?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu Vatan Hepımızın

Akkus
20 Ekim 2016 Perşembe 06:27

Fetocu olmayıp fetocu dıye sıkayet edıp ıftıra atan buyuk gunah ısler.Her kımde bu orgute yardım yataklık etmısse bunların yaptıklarını gorup bıldıgı halde ıhbar etmıyorsa oda gunah ıslemıs sayılır.Sehıtlerımızın vebalını kaldıramazlar.ulkenın selametı ıcın nıfak tohumlarını el ele verıp yıkalımkurunun yanında yas yanmasın ocaklar aglamasın

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Guven Lazım

Akkus
20 Ekim 2016 Perşembe 06:13

Zor bır surecden gecıyoruz gelecekde ulkenın refahı ıcın gelecek zaman ıcın herkes sagduyulu olup Adalete Devletımıze guvenmelı sucsuz kımse ceza almaz yeterkı kım bu orgutden bılınsın yalnısda dogruda ortaya cıksın.kurunun yanında yaslar yanmasın ocaklar aglamasın.Ulkemızı bu hale getıren bızı bırbırımıze dusuren Fethullah Gulene ne desek azdır yarab bu sabah ezanı hurmetıne en yakın zamanda kendı ıclerınde helak olsun gıtsınler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla