visitor analyticsvisitor analytics

SON DAKİKA 4 SAAT SONRA ÖLÜ BULUNDU

SON DAKİKA  4 SAAT SONRA ÖLÜ BULUNDU
28 Ekim 2016 Cuma 22:13

SON DAKİKA 4 SAAT SONRA ÖLÜ BULUNDU

Gönen İlçesindeki Kırıkçayır mevkiinde trafik kazı geçiren şahıs, 4 saat sonra ölü olarak bulundu.



Her bayram an.

ismail hakkı
25 Nisan 2017 Salı 08:13

Bu adamımı dönüp dönüp ekranlara getirirsen, tafsiye ederim her milli bayramda an ve ekrana getirki borcunu ödeyesin yoksa akıbet arkadaşı olursun. Beyenmeyişinde harika.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selamsız Bandosu

Sezai Avar
01 Kasım 2016 Salı 04:21

Maalesef, rahmetlinin de yaşamış olduğu ilçede, bir grup insan, karşılaştıklarıyla, bulundukları ortamlarda, selamlaşmama yanlışlığı içinde. Sanki bir suçları, açıkları varmış gibi kontrollu ve kafa havada, gözler kaçık.. bu arkadaş da böylelerindendi. Şoförlüğünde de halktan, öğrenciden insanları tersleme, bozma ustasıydı. Bak ne oldu, insanoğlu ölüp gidiyor. Allah geride kalan bu tip insanlara akıl fikir versin.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

1995-1998

Naci TATOĞLU
29 Ekim 2016 Cumartesi 09:03

Ben göltaşta başşöför iken bu arkadaşı ben imtihan etmeden kadrolu şoför olarak aldım. Devamlı tır ile uzun yola kepçe veya iş makinaları taşıtırdım. 1989 da emekli olup sözleşmeli olarak makama geçtim. Fakat başşoför değişti artık göltaşa gitmiyor işime devam ediyordum.Benden sonra durdurmamış çıkışını vermişler. Ben çalışırken bu arkadaş yanımda esas duruş dururken ben emekli olduğum halde verdiğim selamı bile almıyordu. Etrafa Sorduğumda alkol aldığını eski hali kalmadığını söylüyorlardı.

6 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

usta

iyi adamdı
29 Ekim 2016 Cumartesi 01:30

allah rahmet eylesin büyük uata.

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla