visitor analyticsvisitor analytics

SON 10 ANKETİN ORTALAMASINA GÖRE, PARTİLERİN OY ORANI

Son 10 anketin ortalamasına göre, partilerin oy oranı
25 Nisan 2015 Cumartesi 16:56

7 Haziran seçimleriyle ilgili yıl içerisinde yapılan anketlerde AK Parti'nin oy oranı ortalama yüzde 43 seviyesindeyken, HDP'nin barajın sınırında olduğu görülüyor.

Cumhuriyet gazetesi yazarı Doğan Satmış, 2015 genel seçim son 10 anketini değerlendirdi. Satmış, 2015 genel seçim son anketlerini toplayıp bir ortalama alma denenirse "AKPARTİ: 43.2, CHP: 26.1, MHP: 16.6, HDP: 9.6" sonucuna ulaşılacağını belirtti.

Doğan Satmış HDP'nin barajı aşıp aşamayacağına ilişkin olarak da, "10 anketin ortalamasına göre HDP henüz barajı aşmış değil. Barajı aşmak için birkaç yüz binlik oy daha gerekiyor" notunu düştü.

İşte 7 Haziran öncesi yapılan 10 seçim anketi:


pereze değil

israile değil
26 Nisan 2015 Pazar 22:06

Benim tepkim moderatöre :) :)

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk ihaneti affetmez diyene bak

kim türk kim müslüman
26 Nisan 2015 Pazar 16:59

Ayrıca ihanet edenler belli. Uşaklığını yaptığın ve kendini Milliyetçi kılıfa ****ya çalıştığın yerlerden seni yarın hatırlamayacakları konumdasın. Sen onların umurunda değilsin. Sular çekildiğinde başbaşa kalacağız. Bu sözünü o zaman hatırlatacağım.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRK, İHANETİ AFFETMEZ !

hhh
26 Nisan 2015 Pazar 13:18

Hidayet Karaca tahliye oluş duydunuz mu :DO zaman nerde bu paralel? Yetkisi olmayan paralel hakim kapıyı kilitleyip kafasına göre 75 polise tahliye yazıyor.. Tabi bu tahliye normal olarak geçersiz. Hakim soruşturmaya alndı.. Yakında Hidayetin yanına o hakim de gidecek. Kaçışınız yok paralelciler !!! o fethullah buraya gelecek !!!

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler...

VATANDAŞ RIZA....
26 Nisan 2015 Pazar 10:30

Ben Hdp li değilim ve hesap kontrolü yapıldı adlı yorumcu arkadaşlara; kaygılarınızı anlıyorum ve yorumlarınıza teşekkür ediyorum.Bunlardan kurtulmanın yollarını da el birliği ile desteklemenizi bekliyor ,saygılar sunuyorum.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

akıl lazım

vatandaş
26 Nisan 2015 Pazar 09:36

Akp doğuda millet vekili çıkaramasın diye sevmediğiniz hdp için topluca yağmur duası gibi duaya çıkın bariAllah akıl fikir versin ne diyelim......

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok şükür

azönce öğrendim
26 Nisan 2015 Pazar 01:47

Hidayet KARACA ve Polis arkadaşlar tahliye ediliyorlarmış. İşiniz bitti İran uşakları. Kaçacak delik arayın. En temizinizinde 7 haziranda işi bitecek. Mahvolacaksınız.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakara makara partinin sermayesi bitti

anlarsınız ya
25 Nisan 2015 Cumartesi 23:31

Cübbeli Ahmet Hoca, Efkan Ala'ya Çüş Dedi

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesap kontrolü yapıldı

vatandaş rızaya hitaben
25 Nisan 2015 Cumartesi 21:55

Merak etme 326 vekil alır en fazla. 360-380 alamaz. Şimdi durumlar değişti. Her yerde oy kaybı yaşıyor. Sadet Partisi ve BBP içine katılan diğer adaylar da % 6 gibi oy oranıyla sandığa katılımı artırması faktörünü ilave edin. Cumhurbaşkanlığı seçimindekinden çok daha fazla seçmen katılacak. ilk defa oy kullanılacak birçok sebep ortaya çıktı. AKP'nin iktidarı ve HDP'nin barajı geçmesi zor ihtimal. Katılım artarsa HDP yine %10 altında kalır.

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş Rıza HDP barajı geçsin istiyorsun ama

ben HDP li değilim
25 Nisan 2015 Cumartesi 21:43

Isparta da AKP 1 den fazla çıkaramaz. Bu düşüş Uşak ve Burdurda da var. Bana hesap öğretmene gerek yok, İstanbul, Ankara, İzmir vb düşüşleri de hesap et. Anlıyorum benim yazdığım gibi rahat değilsin. AKP nin önünün bloke edilmesini benden daha şiddetli istiyorsun. Ben HDP konusunda hassasım. Barajı geçmemesi lazım. Doğuda görev yaptım. Bizim gibi düşünen kendi bölgesinin insanını biz değil PKK katletti. Şimdi ne değişti? Eşkıya masa başındaymış. Dağdaki hala eşkıya. HDP barajı geçmese de koalisy

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRAZ MATEMATİKDEN ANLASAN İYİ OLACAK...

VATANDAŞ RIZA..
25 Nisan 2015 Cumartesi 20:41

Hdp Diyarbakırda zaten rahat adlı yorumcu arkadaş...Birazcık matematikden anlasan çok iyi olur kanaatindeyim.AKP 160-200 aralığında vekil çıkarır,CHP MHP koalisyonu,artı bağımsızlarla olur diyorsun.Kaç adet bağımsız vekil çıkacak? HDP barajı aşamazsa zaten AKP 360-380 alıyor,biraz hesaptan kitapdan anla.Barajı aşamazsa sadece Diyarbakırdan 11 vekilin hepsini silip süpürüyor.Sende tutmuş koalisyondan bahsediyorsun.Dua etki,HDP barajı aşsın.Yoksa yedi bayram, yedik....

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

HDP Diyarbakırda zaten rahat

MHP Diyarbakır da Miting Yaptı
25 Nisan 2015 Cumartesi 19:45

Azalan oy Hep AKEPE'den gidecektir. CHP az yükselişe geçse bile AKEPE için iniş başlamışdır. MHP ve HDP daha çok yükseldi. Ama bence de az farkla HDP barajı aşamayacak. AKP 160 - 200 aralığında vekil çıkarır. Davutoğlu hükümeti kuramayacak ve CHP+MHP koalisyonu bağımsızlardan da güvenoyu alır. Hatta **** olduğu için ilk defa meclise giren AKP'liler güven oyu verip erken seçimden kaçarlar. AKP dağılacaktır. Birlikte tutan sebeb iktidar olmalarıydı.

29 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok zor

physicist
25 Nisan 2015 Cumartesi 19:41

HDP barajı geçemez. HDP nin alacağı oy en fazla %8

6 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALAN!

vvv
25 Nisan 2015 Cumartesi 19:18

Sen buna inanıyor musun Tarkan? Ak Parti %45 'i geçerse meydanda anıracak mısın ??

29 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ama hala aşacak görünmüyor

hdp barajı zorluyor
25 Nisan 2015 Cumartesi 17:50

Kobani düştü düşecek diyerek tavır değiştiren ERDOĞAN, milliyetçi oyları önceden kaybetmişken Kürt Seçmeni olan vatandaşlarımızın da oylarını güvenini kaybetti. Diyarbakır mitingi hem doğuda hem batıda CHP ye nazaran MHP oylarının daha hızlı yükseleceğini AKP'nin ise her geçen gün battığını gösteriyor. SP+BBP en az % 6 HDP en az % 9 CHP %30 MHP %20 geriye AKP 190 vekil enfazla 200. HDP barajı aşarsa AKP 200'ün altında gömülür.

35 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla