visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 17:42

SOMALİLİ ADAM, 2 ISPARTALI BAYANI TACİZ ETTİ!

Somalili Adam, 2 Ispartalı Bayanı Taciz Etti!
17 Kasım 2014 Pazartesi 01:36

Somalili Adam, 2 Ispartalı Bayanı Taciz Etti!

Isparta kent merkezinde bir işyerinde çalışan 2 Türk bayan,Somali uyruklu bir adam tarafından tacize uğradı.

 

Edinilen bilgilere göre, olay önceki gün meydana geldi. İddiaya göre, Yayla Mahallesi’ndeki bir işyerinde çalışmakta olan E.Ü. ve H.A. isimli 2 Türk bayan, Somali uyruklu S.H.M. tarafından sözlü olarak tacize uğradı. Durumunhaber verilmesiyle birlikte olay yerine gelen polis ekipleri, Somalili şüpheliyi kıskıvrak yakaladılar. Bayanların davacı ve şikayetçi olduklarını belirttiği S.H.M. polis ekiplerince gözaltına alındı. Somali uyruklu şüpheli emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi.

ALLAH ALLAH

+32
17 Kasım 2014 Pazartesi 12:00

ADAMLARDA AR NAMUS DİYE BİŞEY YOK NE BEKLİYON Kİ

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atın gitsin

objektif
17 Kasım 2014 Pazartesi 00:10

Sınır dışı etmek lazım bu adamı. Zaten kendi ülkelerindeki iç karışıklıkta başka bir ülkeye iltica edenler burda tek dururlarmı. Sınır dışı hemen.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla