visitor analyticsvisitor analytics

ŞÖLEN İSTİFA ETTİ!

ŞÖLEN İSTİFA ETTİ!
09 Şubat 2015 Pazartesi 16:20

Isparta Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Cenk Şölen, görevinden istifa ettiğini bildirdi.

Şölen, yaptığı açıklamada, Isparta Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'nde 2 yıldır görev yaptığını belirtti.

Seçimler öncesi AK Parti'den milletvekili aday adayı olacağı için görevinden istifa etme kararı aldığını ifade eden Şölen, Türkiye'nin her alanda yapacağı atılımlarda daha aktif rol almak istediği için AK Parti'den Konya milletvekili aday adayı olduğunu aktardı.

Hz. Mevlana'nın şehri Konya'nın kamu yatırımlarından ve özel sektör girişimlerinden daha fazla pay almasını sağlamak için çalışacağını dile getiren Şölen, "Kaplıca, inanç ve kongre turizmine önem vererek güzel Konya'mızı kalkındırmak ve cazibe şehri haline getirmeyi amaçlıyoruz. Ben ve ekibimin bu anlamda, tarım, üretim, istihdam, enerji, eğitim ve sağlık alanı ile ilgili projelerimiz mevcuttur" dedi. - Konya

 

ısparta Yalvaç kuyucak teşkilat başkanı ak parti

Salim aydın
09 Şubat 2015 Pazartesi 21:38

hsyırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayrsız

ısparta lı
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:58

daha once ısparta lı olmayanı gitirdiler ve secildi şimdi nerde aynısı olur ISPARTA lı ISPARTA cocugu şart

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

isabet olmuş

cenk
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:30

Konyayı bilmem de Isparta için en hayırlı karar olmuş

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

AHMET
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:16

Müdürüm Allah yardımcınız olsun inşallah sizi bakan olarak görmek isteriz

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aday

Mükemmel bir
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:13

Tüm kalbimizle destekliyoruz sizi. Çok temiz, çalışkan, güvenilir aynı zamanda bir gönül ve dava insanı olduğunuzu biliyoruz. Allah yar ve yardımcınız olsun. AFP Cumhur başkanları, genel kurmay başkanları oldu neden bir vekil daha olmasın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin cıcığını çıkardılar.

Vatandaş
09 Şubat 2015 Pazartesi 17:13

Bürokratlara hayır.Hizmete bu kadar meraklılarsa görevlerini iyi yapsınlar.Adaylar teşkilattan ve halkın içinden olmalı.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla