visitor analyticsvisitor analytics

SOKAK KÖPEKLERİ CİRİT ATIYOR

SOKAK KÖPEKLERİ CİRİT ATIYOR
08 Temmuz 2014 Salı 22:25

SOKAK KÖPEKLERİ CİRİT ATIYOR

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın geçen ay düzenlenen BelediyeMeclis Toplantısı'nda ilginç bir çıkışta bulunarak sokak hayvanları içinsosyologlarla çalışacağını söylemişti. Dünyada böyle bir mesleğin olmadığıanlaşılınca ulusal basında bile konu gündeme gelmişti.

Sokaklarda çok sayıda başı boş hayvanların her geçen günartması üzerine Ispartalılar tarafından tepki görüyor. Başkan Günaydın, sokakköpekleri için eğitim seferberliğine başlasa da bir arpa boyu yol gidemediğibugün çekilen fotoğraf karesinde belli oldu.



İŞTE O TBMM'DE YAPILAN ESPRİ HABERİ

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın geçen haftabelediye meclisinde yaptığı konuşma, kentin espri konusu olurkenmilletvekillerince konuşulmaya başlandı.

Toplantıda, bazı üyelerin, sokak köpekleri için barınakyapılması gerektiği yönündeki değerlendirmesi üzerine söz alan başkan, bununiçin “Türkiye’de hatta dünyada bile yok” dediği projesini açıkladı: “Sokakhayvanlarının eğitimi için veteriner sosyologlarla çalışacağız. Sokaktakibalici çocuklar, nasıl psikolojik eğitime alınıyorsa, aynı şekilde bu hayvanlariçin de düşünüldü. 8-10 tane bu konuda uzman veteriner bulacağız.”

 


kendi şahsi fikrim

yorumcu
11 Temmuz 2014 Cuma 10:27

en azından köpekler musallat olmus baskaları gibi dağ farelerini musallat etmemiş ya basımıza ona bakın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SOSYOLOK

32
10 Temmuz 2014 Perşembe 12:12

HAYVANLARA BULACAĞINA İNSANLARA SOSYOLOĞ BULDA RAHATLASINLAR

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

köpek barınağı

muzaffer türkeş
10 Temmuz 2014 Perşembe 11:11

muzaffer türkeş mahallesinde tamamen doğal hayata geçildi. atlar, köpekler, tavuklar bir ara keçi ve hindiler bakalım sorumlular bu mahalleye yanlış oldu barınağa daha hangi hayvanları getirecekler. geçen gün 9 yaşında bir çocuğu parçalayacaklardı son anda kurtarıldı. merdivenimde iki tane taş duruyor. evden çıkarken alıyorum yanıma arabaya kadar. daha sonra arabaya koyuyorum taşları. arabadan iniyorum yanımda taşlar köpek saldırısına karşı başka yapabileceğim bi şey yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

köpeğin oraya nasıl geldiği araştırılmalı

mehmet
10 Temmuz 2014 Perşembe 10:12

zamanlaması manidar birileri sanki özellikle getirip koymuş gibi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum konuları

spartans
09 Temmuz 2014 Çarşamba 01:54

arkadaşlar uğraşılan kedi köpek değildir.önce bunun farkına varın.uğraşılan sayın başkanın akıl almaz kelimeleri ve akıl almaz projeleridir.yüksek mimarların yüksek mimarının en yüksek mimarı :) .konuyla ilgili daha önce yapılan haberi araştırın....

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sosyolog

spartans
09 Temmuz 2014 Çarşamba 01:50

evet sayın başkan cevap hakkı doğdu bu konudan hiç bahsetmiyosun sağda solda.gölge etme başka ihsan istemem senden...???? nerede bu köpeğin sosyoloğu...

23 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

haber bulamayınca bunlarlamı ugrasıyorsunuz...

ayşe
08 Temmuz 2014 Salı 21:01

yusuf baskanında hıc ısı yok beledıye onune kopek gelırmı dıye dısarda beklesın demı.. ne guzel onune su koyanda olmus sızın derdınız ne acaba ??

19 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

peh

Efehan
08 Temmuz 2014 Salı 20:57

hayvancagız sıcakdan mayısmıs kenara uzanmıs kıme ne zararı var onune de hayvan sever bır ınsan su koymus asıl sıyasetde bası bos gezenlerı haber yapın onlarda meclısde uyuyor bırakın artık kedı kopekle ugrasmayı boyle bır belediye baskanımız oldugu ıcınde grur duyun ıspartayı en ıyı sekılde savunuyor.

13 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne var bunda ???

İhsan Gözüpek
08 Temmuz 2014 Salı 20:27

bunda ne var Tarkan ?adam projeyi açıklamış işte, 8-10 tane veteriner bulacağız, tesis yapacağız demiş. Neyin kafasını yaşıyorsun ki böyle aptal saptal bi fotoğrafı bulup sözüm ona haber yapıyorsun. Bu mu sizin objektif haber anlayışınız. Ayıp be ayıp...Yuh olsun size. Karala karala nereye kadar bee

16 Beğendim
30 Beğenmedim