visitor analyticsvisitor analytics

ŞOK İNTİHAR!

ŞOK İNTİHAR!
27 Aralık 2014 Cumartesi 20:55

ISPARTA'DA bunalıma girdiği öne sürülen 19 yaşındaki genç intihar ederek yaşamına son verdi.

Olay saat: 18:07 saatlerinde Yedişehitler Mahallesi'nde meydana geldi. 19 Yaşındaki Kemal Ü, ailesiyle yaşadığı evde kimse bulunmadığı sırada tavana astığı ipi boynuna geçirerek intihar etti. Eve gelen ailesi, Kemal Ü'yü asılı şekilde bulması üzerine sağlık görevlilerinden yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri Kemal Ü'nün öldüğünü belirledi.

Polis olay ile ilgili soruşturma başlattı. 

psikoloji arkadaş

Yargıç
29 Aralık 2014 Pazartesi 21:49

ortaya koyduğun sadece sebebin görünen bildiğin kısmı TÜRKİYE aynı ızdırapta İzmir torbalı Denizli intiharın zirve illeri Batı kan ağlıyor Doğu ve AKP nin ahlak dışı zorlamaları ana sebep. Haklısın olaya genel bak doğruyu daha net göreceksin. Kemikçi ve zulum merkezine direnmek zamanıdır.

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçlu Psikolojisi Bozuk Isparta

İsmigereksiz
29 Aralık 2014 Pazartesi 20:06

O kadar safsata işlerle uğraşacağınıza gencecik insanları intihara sürükleyen sebeplere kafa patlatın biraz. Son 5 yıl içerisinde insan psikolojisiyle oynayan o bit kadar şehrin neden olduklarını araştırın biraz. İstanbuldaki çocuğunu geçindirecek parayı Ispartayı okuyan zavallı öğrencilerin sırtından kazanan Ispartalıları da biraz araştırın.insanlığınızı hatırlayın biraz. O şehirde okumak zorunda olan insanların anne-babaları parayı sokaktan toplamıyor.

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat

eyvah
28 Aralık 2014 Pazar 22:28

gazını çıkaramayanda akp den bilecek eee nefsimizi neslimizi iyi eğitelim çocuklarımıza sahip çıkalım anne babalar size sesleniyorum önce edep sonra eğitim sonrapara bizler napıyoz çocukların elinde taplet işe gidiyoz anne baba sevgisinden yoksun evlat yetisiyor sonra acı son aynaya bak kendini gör

12 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

ad zadenin varsa beynine

Yargıç
28 Aralık 2014 Pazar 17:52

Ey beyhude ülkeyi kim yönetiyor GSMH kimce nerelere dağıtılıyor. GSMH vatandaşa nasıl dağılıyor. Esnaf memur işçi köylü emekli ve çocukları nasıl. Herkes sizler gibi AKP kemiğiylemi besleniyor. Bunları ve olumsuzluğa katkını düşün KATİL liğinizi anlayın. Öyle yoruma beğenmedim demek tüm beyinsiz andavalın kolayca yaptığı.Düşün o intihar ateşi size düşşeydi ne düşünürdün.

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

ad

çılgın
28 Aralık 2014 Pazar 16:56

Sayın yargıc itiraz ediyorum çılgın yargıc bı bu kaldı demi akp ile bunalımın ne alakası var

8 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bitmedi

Yargıç
28 Aralık 2014 Pazar 11:40

Kimse vicdan rahatlatan mazarete sığınmasın günümüz intiharları tek sebebi yönetici idare AKP ve andavallarıdır bunlar cinayettir katilleride bunlardır. Önümüzdeki yıl dahada artacaktır. Sonuç arjantin çözümü olacaktır. BOMBA 32 işine geldiği gibi yorum yayınlama yalakalıkta bir yere kadar. Bu şekilde yaptığında haklı olduğumuz tescil oluyor bilesin.

21 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla