visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:55

ŞOK EDEN İNTİHARDA ACI DETAYLAR!

ŞOK EDEN İNTİHARDA ACI DETAYLAR!
18 Aralık 2016 Pazar 17:50

ŞOK EDEN İNTİHARDA ACI DETAYLAR!

ISPARTA'da intihar ederek yaşamına son veren Yetkin Kocabaş’ınbundan yaklaşık 3 ay öncede bileklerini keserek intihara kalkıştığı öğrenildi.

Isparta’da dün gece evde yalnız olduğu sırada ruhi bulanıma girerekkendini asarak yaşamına son veren Yetkin Kocabaş’ın ölümünün ardından acıdetaylar ortaya çıktı. Yetkin Kocabaş’ın da yıllar önce babasının intiharederek yaşamına son verdiği öğrenildi. Kendisinin de bundan 3 ay öncebileklerini keserek intihara kalkıştığı öğrenildi.

 

Hımmm

abdullah
22 Aralık 2016 Perşembe 18:16

Hımmm!niçin aceba? vah vah

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antalyali
20 Aralık 2016 Salı 14:20

Çok iyi bir insandı. Çok zamanlarımız oldu. Ah yetkinim aahhh. Antalyada yanımızda dursan böyle olmazdı.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Raşit Hamdi
19 Aralık 2016 Pazartesi 20:57

Bu kapitalist sömürü sisteminin içerisinde,çarpık, halkı birbirine kırdıran politikacılar, banka borçlarına boğulmuş, ömrünü köle gibi sabah akşam çalışmaya adamış bir şekilde yaşayabilmek mucize zaten. Allah kalanlara sabır versin.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Arı Çalışkan
19 Aralık 2016 Pazartesi 00:04

Haberi okuyunca, adını yazıp face'sine baktım; hayattan kopuşunu, gideceğini ima eden sözleri var. Son gönderisinde de niyetini söylemiş. Besbelli saplantı ve düşünemezlik. Keşke yardımcı olacak arkadaşları olsaymış. Ben bir öğretmen ve insansever bir kişi olarak bu duruma çok üzüldüm. Sanırım düşünce yönlü bir sağlık sorunu. Yakınlarına sabır dilerim.

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla