visitor analyticsvisitor analytics

ŞOFÖRLERİN SORUNLARI KONUŞULDU

ŞOFÖRLERİN SORUNLARI KONUŞULDU
24 Kasım 2015 Salı 16:07

Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu’nun Yönetim ve Denetim Kurulu toplantısı Federasyon Başkanı Fevzi Apaydın’ın başkanlığında Isparta’da yapıldı.

Şoför esnafının sorunlarının konuşulduğu toplantı öncesinde Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Apaydın ve Şoförler Odası Başkanı Ahmet Tural, Doğa Park'ta buluştu. Isparta manzarasını seyreden başkanlar burada sorunlar ile ilgili görüş alışverişinde bulundu.




KURTULUŞ

ZİYA
25 Kasım 2015 Çarşamba 15:56

ISPARTA ESNAFININ KURTULUŞU ADAM GİBİ ADAM MUAMMER KARA İLE OLUR ANCAK VE OLACAK.GEÇEN SEÇİMDE AHMAT TURALA OY VEREN ELİM KIRILSIN Bİ DAHA ASLA SANA OY YOK BİLESİN.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOĞA PARK

KAZIM
25 Kasım 2015 Çarşamba 15:12

TŞOF YÖNETİM KURULU TOPLANTISINI ACABA NEDEN ISPARTADA YAPAR?ANKARA BAŞINIZAMI GÖÇTÜ.TABİ ESNAFIN PARASI İLE ÇARÇUR YAPMAK KOLAY..ISPARTADA YAPTINIZDA NE OLDU.ISPARTAYA NE KAZANDIRDI.ESNAFIN SORUNUNU KONUŞACAK İNSANLAR DOĞA PARKTAMI BULUŞUR.ISPARTANIN MANZARASINIMI SEYRETMEYE GELDİNİZ..KAÇ TANE ESNAF ZİYARETİ YAPIP SORUNLARI DİNLEDİNİZ.SORUNLAR AHMET TURALDAN DİNLENİLMEZ..ÇÜNKİ ONUN SORUNU YOK ESNAF GİBİ BİR DERDİDE YOK.BU TOPLANTININ AMACI TURALA DESTEK VERMEK İÇİN YAPILMIŞ BOŞ BİR ORGANİZASYON

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER GİTTİĞİ YERDE HORLANAN VATANDAŞ

NAKLİYECİ
24 Kasım 2015 Salı 20:13

NAKLİYECİ ESNAFI İLE İLGİLİ HİÇ BİR ADIM ATILMADI.ATILACAK GİBİDE GÖZÜKMÜYOR.GENEL BAŞKAN GELMİŞ BENİM NEYİME BANKA KREDİLERİ İLE KREDİ KARTLARIN ASGARİ ÖDEMELERİ İLE AYAKTA DURUYORUZ.MECBURİYETTEN GÖTÜRMEK ZORUNDA KALDIĞIMIZ EKMEK DAVAMIZDA SİZLERDEN HİÇ BİR DESTEK GÖRMÜYORUZ.TAM TERSİ HERKES GÖZÜNÜ NAKLİYECİYE DİKMİŞ DESTEK YOK KÖSTEK ÇOK TŞOF NE İŞ YAPAR ÇOK MERAK EDER OLDUK

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞOFÖR ( EN ALT TABAKA )

EZİK
24 Kasım 2015 Salı 17:26

SİZ NE ANLARSINIZ ŞOFÖRLERİN SORUNLARINDAN. BUGÜNE KADAR EN UFAK BİR ADIM ATTINIZMI İŞİNİZ GÜCÜNÜZ REKLMA. KAMYON ESNAFI KAN AĞLIYOR OTOBÜS ESNAFI KAN AĞLIYOR MAZOTUN LİTRESİ KAÇ PARA HABERİNİZ VARMI. BİR OTOBÜSÜN GARAJ GİRİŞ ÇIKIŞ PARALARI KAÇ PARA BİLİYORMUSUNUZ. KAMYONCULARIN MAZOT PARASINA KİRAYA GİTTİĞİNİ MAZOTU KREDİ KARTINDAN ÇEKTİRİPTE O PARAYI KULLANDIĞINI BİLİYORMUSUNUZ. BİRDE KALKMIŞSINIZ SORUNLARDAN BAHSEDİYORSUNUZ. BEN SİZE SORUNLARI ANLATTIM HADİ BAKALIM ÇÖZÜM İÇİN BİR ŞEYLER YAPIN

5 Beğendim
3 Beğenmedim