visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 12:03

SKANDAL! GÖLLER BÖLGESİNDEYİZ AMA DALGIÇ EKİBİMİZ YOK

SKANDAL! GÖLLER BÖLGESİNDEYİZ AMA DALGIÇ EKİBİMİZ YOK
08 Haziran 2017 Perşembe 01:43

SKANDAL! GÖLLER BÖLGESİNDEYİZ AMA DALGIÇ EKİBİMİZ YOK

ISPARTA Göller Bölgesi olarak tanımlanıyor ama ilimizde henüz bir su altı arama kurtarma ekibi bile yok. Bugün Darıderesi Göleti yakınlarında bulunan havuzda boğularak yaşamını yitiren 12 yaşındaki Yunus Emre Doğan'ın cesedini 6 metrelik suyun dibinden çıkarılması için saatlerce Antalya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Su Altı Arama Kurtarma ekiplerinin olay yerine gelmesini bekledik. 

Oysaki geçmiş yıllarda kurulması gündeme gelen daha sonra iptal edilen Su Altı Arama ve Kurtarma ekibinin Isparta'da kurulması gerekiyor. 

Göller Bölgesi olan Isparta'da Eğirdir Gölü başta olmak üzere bir çok gölet ve baraj bulunuyor. Yaz mevsiminin gelmesiyle göl ve göletlerde boğulma vakalarında artış gözleniyor. Olası bir acil durumda Su Altı Arama ve Kurtarma ekibi olmayan Isparta halkı Antalya'dan gelecek olan ekipleri bekliyor. Bugünki yaşanan olay Isparta'ya bu ekibin ne denli gerek olduğunu bir kez daha ortaya çıkardı. 

ddzd

sanane ap
09 Haziran 2017 Cuma 00:17

devlet her sorunu görmedigi için beldiye başkanları veriyor sizin seçtiginiz belediye başkanı gereksiz şeylerle ugraşacagına insan saglıgına önem verse böle olaylar yaşanmaz sorun sizde devleti bahane etmeyin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

torpilli iller

hasan
08 Haziran 2017 Perşembe 15:42

geçensene su altı polisi eğirdirde vardı ne hikmetse Konyayı taşındı su altı polisi gerçekten niye gittiklerini anlam veremiyoz eğirdir halkı olarak.ama malasef dayısı güçlü olan il veya ilçe ağır bastırıyor ve taşıyorlar o kurumu.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yapma yaa??
08 Haziran 2017 Perşembe 14:38

Akutu ve su altı ekıbını yok eden kımler? Sen bunun cvbını bılmıyomusun bmbastik? Açıklar mısın??

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
08 Haziran 2017 Perşembe 14:03

Allah rahmet eylesin ailesine sevdiklerine sabir versin. Ölümün nerde nezaman geleceği belli değil

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRKİYEDE HER İŞ BÖYLE

JOHHNY LESH
08 Haziran 2017 Perşembe 11:15

İŞİN EHLİ OLMAYANLARA TÜRKİYEDE HER İŞ VERİLDİĞİ İÇİN DÜZEN VE SİSTEM KARMAŞASI VAR.. GÖLÜ OLAN BİR YERDE DALGIÇ YOKSA HOCAM BU İŞİN SAÇMALIĞI BENCE

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdir

Barut Osman
08 Haziran 2017 Perşembe 09:15

Eğirdir Su Ürünleri Araştırmanın hemen dibinde su altı polis timi var, yüzme bilmeyen memurlardan mı kurdurlar acep

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekleyin

n k
08 Haziran 2017 Perşembe 08:22

daha birkaç kişi daha ölmeli ama ölenlerden biri devlete yakın biri olmalı ki kurulabilsin. işler böyle yürüyor çünkü.

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla