visitor analyticsvisitor analytics

ŞİDDETLE REDDEDİYOR VE KINIYORUM

ŞİDDETLE REDDEDİYOR VE KINIYORUM
28 Ekim 2014 Salı 11:19

ŞİDDETLE REDDEDİYOR VE KINIYORUM

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektör Yardımcılığı'na atanan Prof.Dr. Şakir Şahin, kendisi hakkında ortaya atılan iddialara cevap verdi. Şahin;" Şahsımın paralel bağlantıları varmış biçiminde yakıştırmalar olduğunu görüyorum" dedi.

23 Ekim 2014 tarihinde Süleyman Demirel Üniversitesi Rektör Yardımcılığına atanan Prof. Dr. Şakir Şahin,  kendisinin paralel bağlantıları varmış gibi gösterilmesine tepki gösterdi. Şahin, Bomba 32 Haber Ekibi'ne yaptığı açıklamada ise; "Bu ve benzeri yakıştırmaları şiddetle reddediyor ve bunu kınıyorum. Diğer taraftan “….Bu nedir arkadaş Şakir'i Rektör Yardımcısı yapmış.O da Rektör Yardımcısı olduysa bir sonraki sokaktan geçen adam olur artık….”Biçimindeki çirkin ifadenin bu yorumu yapanların beni hiç tanımadığını göstermektedir. Isparta ve çevresinde, hatta Türkiye’de olan depremlere ilişkin yaptığım çalışma ve basına yaptığım açıklamaların bilerek ya da bilmeyerek okunmadığı görülmektedir. Yaptığım akademik çalışmaların yanında Isparta Kent Konseyi, Meslek Odaları, Sosyal Kalkınma Kurulları, Mühendislik Eğitimini Geliştirme Derneği gibi birçok alanda görev aldığımın bu kişilerce dikkate alınmadığını görmekten son derece üzüntü duyduğumu belirtmek isterim. On dokuz yıldır mensubu olmaktan onur duyduğum Süleyman Demirel Üniversitesi’nin bu ve benzeri biçimde yıpratılmasının kimseye yarar sağlamayacağının kesinlikle bilinmesini isterim. Saygılarımla.  

yalvaçtan niye kaçtın hoca

yalvaçlı
10 Eylül 2016 Cumartesi 04:14

ben de şunu sormak istiyorum. Yalvaç MYO öğrencilerinden 9 tanesinin acı bir şekilde ölümüyle sonuçlanan kazadan sonra apar topar neden ısparta'ya kaçtın. bu gezinin düzenlenmesinde senin haberin yok muydu. sende hiç vicdan hiç merhamet yok mu. sana emanet edilen bu öğrencilerin ailelerini bir kere aradın mı . şu anda vicdanlardaki esas suçlu sensin Cumhuriyet savcılarına ihbarımdır. vur abalıya misali olayı müteveffa bir çocuğa yüklemekle kurtulamazsın hoca.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne için vuruyorsunuz?

üniversitelim
01 Kasım 2014 Cumartesi 18:29

Şakir Şahine'-ders dağılımlarında adaletli davrandığı içinmi-Ders programlarında tatillerin dahi hesabını yaparak ona göre ders programına koydurmaya çalışanlara engel olup adaletli davrandığı içinmi-Doğru dürüst ders yapmayanlara ders vermediği içinmi-Haksız, hukuksuz malı ****ürenlere engel olduğu içinmi,-ilerisinin parlak olduğundan korktuğunuz içinmiVURUYORSUNUZ. PARALELLE HİÇ BİR ALAKASI YOK.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vurdum duymaz

Antalyalı Recep
01 Kasım 2014 Cumartesi 13:54

Ya Allah aşkına arkadaşlar. Şakir hocadan önceki rektör yardımcısını neden konuşmuyorsunuz. Bakın 17 aralık, 25 aralık operasyonları oldu, 30 mart seçimleri geçti, cumurbaşkanlığı seçimleri geçti. Sayın Recep Tayyip Erdoğan bas bas bağırdı. Paralelle iş yapmayın diye. Yahu neden oğlunu üniversiteye çakıncaya bekledi. NEDEN AĞZINIDAN DİLİNİZE VARMIYOR CENGİZ HOCA İÇİN. BİRAZ VİCDANLI OLUN. VUR ŞAKİRE VUR ŞAKİRE. AYIPTIR AYIP. YOKSA ÖNÜ AÇILIR DİYEMİ KORKUYORSUNUZ. HEP AYNI YÖNTEM. YIPRATMA

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dilinizmi tutuldu

Veli
01 Kasım 2014 Cumartesi 13:26

Kötü yorumlar yazanların iyi niyetli olmadığını düşünüyorum. Eğer yönetim kademelerinde varsa bir sorun, kötü gidişi durdurmak, engellemek adına görev yaparsınız. Kötü yorumlar yazan kişiler zamanında iktidardayken inançlı olan insanların 10 yıl kadro verilmediğini, kendilerine randevu dahi verilmediğini biliyorum. En büyük sol kadrolaşma bunların döneminde yapılmıştır. Beyler oğlunu üniversiteye çaktıktan sonra kaçıp giden Cengiz Kayacan hakkında neden yazmıyorsunuz. Dilinimiz mi tutuldu.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel değilmiş

Vallaha mı?
01 Kasım 2014 Cumartesi 03:41

Cerrahın biri vardı hatırlayın, böyle ufak tefek. Sosyal Demokrat geçinen ama hakkında ne olduğunu tam olarak çözemediğim Doç.dr. Menfaat uğruna televizyonlara çıkıp apart ve AVM yapımını destekledi, karşılığında da profesör kadrosunu kaptı. Düşünü artık o bile Rektör Yardımcılığını kabul etmedi. Okul aile birliği Başkanı Şakir Hoca resmen havada kapmış. Değdi mi kendini deşifre ettiğine, bunların son zamanında kendini yaktın...

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu tür gereksiz dedikodular ile enerjimizi harcamayalım

Yeni yalvaclı
01 Kasım 2014 Cumartesi 00:48

Arkadaslar bu tür gereksiz dedikodular ile enerjimizi harcamayalım. Herkes işine baksın. Prof. Şakir hocanın çalışkanlığını çekemiyorsunuz.Onu en yakından tanıyanlar ne kadar çalışkan olduğuna şahittir. Kötü yorum yazanlara sesleniyorum. Kıskanmayın Sizde çalışın Sizinde olur. Hadi bakim işinize ....

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH BELAMI VERSIN

PARALELCI BENIM YA
31 Ekim 2014 Cuma 15:40

Şakir hocanın birde deprem araştırma merkezine attatdığı Zakir kankası var. Erdoğan, fettulahın okulllaına takınca Altınbaşak lisesinden oğlunu ilk alan paralelcilerden biridir. o da rektörü gibi Atatürkü çok sever, sürekli cebine üzerinde atatürk resimli kağıtları toplmaya çalışır. depremden yapılan işleri biri bir incelese?

8 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Tamamen Paralel Yapı

Torak
30 Ekim 2014 Perşembe 23:30

Ne var bunda Numan Tamer her yeri paralel yapı ile doldurdu. Rektör her tarafa dönen kendisini düşunen biri. Bütün bölümler, bölüm başkanları, hatta çaycılar bile paralelin ajanları. Şimdi pusuya yattılar ve yaygaracılığa başladılar. Hala hesap peşindeler ve yapmıcakları da yok. Eğer ellerine bir fırsat daha geçerse yapmıcakları zülum dahi kalmaz. Öğle anlaşılıyor ki araştırma hastanesinin milyonlarını da araklayanlar onlar. Mal varlıklarına bakılması lazım.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neredeydiniz

Adil
30 Ekim 2014 Perşembe 19:57

Şakira hocaya saldıranlara, iftira atanlara soruyorum. Gazete manşetlerinde "Babanın oğluna kıyağı" "Ünivesitede akraba kadrosu" manşetleri atıldığında neden etik olmadığına dair yorumlarınızı göremedik. Neredeydiniz. Şimdiki yönetimle çalışanlar madem paralelci neden onun için paralel lafları kullanmadınız. İkiyüzlüler sizi. Şakir hocaya iftira atanların gidip çayını çorbasını içen insanların olduğu çok iyi bilinmektedir. Bu iftirayı atanlar onun paralelci OLMADIĞINIDA çok iyi bilmektedirler.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşallah iyi kıvırıyorsunuz

Shakira Shakira
30 Ekim 2014 Perşembe 18:12

Gelir gelmez paralel değilim dedi. Buna kim inanır? Yalvaç'ta iken de mi paralel değildi? MYO Müdürlüğü yaparken kaç paralel yapı mensubunu kadroya aldı? Yakında çıkar kokusu

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dokunmayın Şakirime gariptir

Çorumlu Musti
30 Ekim 2014 Perşembe 13:17

Şakirim bu günleri de mi görecektik. Sen ki düne gadar benim gibi araştırma görevlisiydin, şimdi ise Rektörlük sarayına çıkmışsın. Haydi Çorumlum şeker ezelim bu seneee de bekar gezelim bu seneee de bekar gezelim

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap adamı

Yıldırım
30 Ekim 2014 Perşembe 13:07

Prof.Dr. Cengiz Kayacan hiçbir zaman kaybeden ata oynamaz. Her döneminde adamı olmuştur. Bunu herkes biliyor. Beyler yanlış veya doğru. Bir kişinin çizgisi belli ise korkmayın. Ama devire göre hareket edip adam satıyorsa çok tehlikelidir. Bunlar dava adamı değil kendi hesaplarının adamıdır. Bundan sonra kime oynayacak göreceğiz.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Galip isimli yorumcuya

hipokrat
30 Ekim 2014 Perşembe 10:40

Cengiz Kayacan kendisiyle aynı gruba dahil olan Süleyman Kutluhan Hocayı satıp PARALELCİLERE çalışmış birisidir. Karşılığında sülalesini işe aldırdı. Başka birşey demeye gerek yok sanırım.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ny.

KESİNLİKLE KATILMIYORUM
30 Ekim 2014 Perşembe 09:52

PROF.DR.ŞAKİR HOCAMLA DOLU DOLU 3 YIL ÇALIŞMIŞ BİR PERSONEL OLARAK KESİNLİKLE BU SÖYLEMLERE KATILMIYORUM HOCAMA TEŞEKKÜRÜMÜ MEMLEKETİM ADINA BİR BORÇ BİLİRİM

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tedviren Rektör Yardımcılığı = Fasülyeden Rektör Yardımcılığı

Fasülyede nimettir.
30 Ekim 2014 Perşembe 04:22

PARALEL kelimesini literatüre sokan Sayın Cumhurbaşkanımızdır. Bu durumda PARANOYA yorumunu yazan arkadaş Cumhurbaşkanımıza hakaret etmiş oluyor. Türk Ceza Kanunu'nun 301.maddesi gereğince hakkında soruşturma açılmalıdır. Umarım AK Parti Milletvekilleri gereğini yapar.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İki yüzlü Kapıkulu kapıkolu yorumcusuna

Galip
29 Ekim 2014 Çarşamba 23:59

Prof.Dr. Şakir Şahin'den önceki görevden istifa eden rektör yardımcısı için "Babanın oğluna kıyağı" "Akraba kadrosu" gibi manşetler atılırken neden onu paralelci olarak damgalamadınız. Oda paralelcilerle çalışıyordu. Sizi gidi iki yüzlüler sizi. Onun maşalığını mı yapıyorsunuz. Onun kapıkulluğunumu yapıyorsunuz. Sizi gidi sahtekarlar.Onunla hangi ortaklıkları kuruyorsunuz. Belli belli.....ortaya çıkacak

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kabul edilemez

Umut
29 Ekim 2014 Çarşamba 23:46

İnsanların dini,inancı, görüşü dolayısıyla ötekileştirilmesi, dışlanması, baskı ve mobinglere maruz kalması kabul edilemez. Türkiye cumhuriyeti devleti tektir, 75 milyonun devletidir. Paralel veya dikey herneyse bir yapı oluşumu asla kabul edilemez. Ama sadece yıpratmak adına herkese paralel damgası vurulmasıda kabul edilemez.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralelin Kap kulu mu kapıkolu mu?

Paralele hayır
29 Ekim 2014 Çarşamba 17:56

Bu tarz yorumlarla kendinizi aklayamazsınız. SDÜ'nün paralel yapı tarafından yönetildiğini bilmeyen kaldı mı? SDÜ'denim dediğinizde ilk sorulan soru paralelci misin oluyor? Sayın Hocamız paralelci değilim diyor. Diyelim ki değil, o zaman paralelliciliği tescillenmiş kurumda neden Rektör Yardımcılığını kabul ediyor? Paralelcilerin içinde ne işi var? Bu paralelcilerin cemaat dışından birini göreve getirmediğini cümle alem biliyor değerli hocamız bilmiyor mu? Kapıkulu mu kapıkolu mu...

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başbakan ve Cumurbaşkanının dikkatine

Fazlı
29 Ekim 2014 Çarşamba 16:37

Bu üniversitede bilimle ilgisi olmayan, hergün soytarılık peşinde koşan, üniversitelerde başörtüsü serbest bırakıldıktan sonra baş örtülü olarak derslere giren kız öğrencilere baş örtülerini çıkarıp fakülte binalarına öyle girmeleri konusunda öğrencilere uyarılar yapan öğretim üyesi bozuntuları ve aynı zamanda cumhuriyet mitinglerine katılan 28 şubat yandaşları şimdide işlerine gelmeyen Prof.Dr.Şakir Şahin gibi düzgün insanların harcanması adına "PARALELCİ" iftiralarını atmaktadırlar.

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARANOYA

ABDULLAH ÖZER
29 Ekim 2014 Çarşamba 13:13

Prof.Dr. Şakir Şahin çalışkanlığı ve ****retleri ile öne çıkmış bir kimsedir.''PARALEL'' kelimesi insanları yıpratma olarak kullanılmaktadır.bu kelimeyi kullananlar tadavi olması gereken''PARANOYAKLAR''dı

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dokunmayın Şakirime gariptir

İbiciğin Laneti
29 Ekim 2014 Çarşamba 04:08

Şakirimi kızdırmışız. Açıkçası kendisinden böyle bir tepki beklemiyordum. Rektör Yardımcısı olunca havalara girilmiş anlaşılan.Ateş püskürmeler falan neyse. Ben artık anlamıyorum kim paralel kim değil! Kime sorsan (Şakir dahil) paralelci değilim diyor. Yinede delikanlı adammış. Seçimlerde İbiciğe oyunu verdi, şimdide zor zamanlarında çatır çatır yardımcılığını yapıyor. Aslanım kendine gel öyle ateş falan püskürme, hakettiğin lafları ye otur oturduğun yerde.Pensilvanyaya kadar yolun var selametle

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamil Ol

Kamil Ol
29 Ekim 2014 Çarşamba 02:12

Hangi paralelci, ben "paralelim" diyor ki?

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okuyunca koptum

Okul aile birliği başkanı
29 Ekim 2014 Çarşamba 00:07

Üniversite sayfasından kişilerde aratın profilinde "2001-2002 Eğitim-Öğretim Yılında 21.10.2001-15.08.2002 tarihleri arasında İstanbul Valiliği Beykoz Mehmet Emin Pulatkonak İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Başkanlığı görevi" yazıyor. İlkokulda sınıf başkanı olduğunu yazmayı unutmuş.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görüş

Umut
29 Ekim 2014 Çarşamba 00:03

Prof.Dr. Şakir Şahin dürüst bir bilim adamı olup beraber yola çıktığı yol arkadaşlarını asla satmayan, fırıldak döndürmeyen, özü sözü bir bir kişiliğe sahiptir. Kendisine yöneltilen yıpratma hamleleri çok yakın çevresindeki onu çekemeyen onursuz kişiliksiz fırıldaklardan gelmektedir.

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla