visitor analyticsvisitor analytics

SEZAR'IN HAKKI, İLKER HOCAMA...

Sezar'ın Hakkı, İlker Hocama...
01 Mayıs 2015 Cuma 19:20

Sezar'ın Hakkı, İlker Hocama...

Rektörlük seçimleri geçeli yaklaşık on gün kadar oldu. SDÜ tarihinde ilk defa iş başındaki mevcut rektör ikinci girdiği seçimde en yüksek oyu alan aday olmayı başaramadı. Bu yönüyle bakıldığında mevcut rektörümüz İbicioğlu bey dört yıl boyunca öğretim üyelerinin beklentilerine cevap verememiş gözüküyor.

İmam-Hatip Lisesinden hocamız, bizlerin yetişmesinde emeği geçen diğer değerli hocalarımız gibi çok sevdiğimiz Nail ÇARIKÇI beyin oğlu Prof. İlker Çarıkçı bey ise en yüksek oyu alıp, en yakın rakibi İbicioğlu beye 44 oy fark atarak rektörlük seçimlerinin ilk raundunda ipi birinci göğüsledi.

 

İbicioğlu beyin seçilmesinde platform oluşturarak destekleyen ve seçimden sonra rektör danışmanlığı ve İletişim Fakültesi kurucu dekanlığı da yapan İlker Çarıkçı bey, İbicioğlu ve en yakınlarının SDÜ çerisinde paralel yapıya kucak açan uygulama ve atamalarından rahatsız olunca,rektör beyi defaten uyararak istifa ettiğini de bizzat biliyorum.

 

Çarıkçı hocam, SDÜ’deki paralel yapılanmanın Isparta iline tüm yönleriyle zarar vereceği teziyle İbicioğlu beyin seçildiğinin ikinciyılından itibaren çalışmalarına başladı. İlker hocam sanırım müstakbel günlerde kendisi hakkında çıkacak olumsuz karalama ve çamur atma siyasetlerini ilk günden beri tahmin ediyordu galiba. Hatta bir yakın dostum İlker beyi: “Hocam,İbicioğlu bey rektörlüğünün ilk üç yılında yengeç gibi paralel paralel gittikten sonra sanki insan geçmişi hatırlamazlarmış gibi çok yakında özellikle seni paralelci diye damgalattırarak önünü kesmeye çalışacaktır, aman dikkat et”diye uyarmıştı. Nitekim İbicioğlu bey 2015 yılının başından itibaren “paralel beni bile dinlemiş, ben hiç paralelci olmadım, paralel yapıdan en çok rahatsız olan benim, üniversitemizdeki en büyük paralelci ise malum arkadaşlardır”diyerek kamuoyunun dikkatini cambazlara çekmeye çalışmıştı. İlker beyin facebook ve twitter hesaplarına mesajlar göndererek en büyük rektör adayına karşı yıldırma politikasına devam eden mevcut yönetimin son hamlesini ise İstanbul’dan referansla, genel sekreter getirmesi oldu.

 

Dün Ankara’da YÖK, rektör adaylarımızın mülakatlarını tamamladı ve İlker bey, Fatih bey ve Hasan bey olarak üçe indirerek Cumhurbaşkanına yolladı. Cumhurbaşkanımız önüne gelen bu isimlerden bakalımhangisi rektör olarak atayacak. Geçmişte olduğu gibi bu tasarruf Cumhurbaşkanına ait ve kimsenin de bu konuda bir diyeceği de olamaz. Bu nedenlegönlümüz de rahat. Zira adaylarımızın içinden en az iki tanesi çizgimize ve gönlümüze yakın hocalarımız. Bu husus Cumhurbaşkanımızın tensiplerinden de kaçmayacaktır umarım.

 

Sonuç ne olursa olsun, Ispartamızın ve öğrencilerimizin yararına en hayırlı hocamızın gelmesi dileğimizdir. Zira SDÜ, bu şehrin dinamikleri göz önüne alındığında eğitim ve sağlık alanında büyük yatırım yapması gereken öncelikli kurumumuz. Zira bu şehir için uygun profiller dezaten bunlardır. Bunu yıllardır dile getiriyoruz. Bu misyon ve vizyon da İlker beyde fazlasıyla var. Kendisi Ispartalı ve bu şehri biliyor. Şehrin problemlerini yaşayarak öğrenmiş. Akademisyen. Okumuş yazmış kültürlü biraileden geliyor. Karizması da yerinde. Evet, tabiri caizse İlker bey üniversitemiz ile nişan yaptı. Cumhurbaşkanımız da nikahını kıyarsa, bu üniversiteye ve şehre hizmet etme nasibi de varsa ne mutlu kendisine…! Allah mahcup etmesin ve Allah tüm adaylarımızın yardımcısı olsun…

 

İsmail TANIŞMAN

Ak Parti Demokratik Hakem Kurulu Başkanı

SALLAMA TANIŞMAN

Bal
03 Haziran 2015 Çarşamba 03:14

SEN SEZAR'I NEREDEN BİLİRSİN KAÇ YAŞINA GELDİN BAŞKALARININ YAZDIĞI YAZININ HAVASINI ATMAK SANA YAKIŞIYOR MU KENDİNE ÇEKİ DÜZEN VER ÇİÇEKTEN BÖCEKTEN BAHSET AMA SENDEN ÇIKSIN O YAZI.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACABA BAKALIM BUNU ANLIYACAKMISIN?

vatandas
02 Mayıs 2015 Cumartesi 22:53

BÜYÜK HARFLERLE YORUMLARI OKUYUP ANLIYAMIYAN SAHSA! BIR KERE 2 YORUM TAM ZIT BIRI ILKER BEYIN KARSISINDA , DIGERI TARRAFSIZ! AYRICA BÜYÜK HARFLERLE YAZILAN 2 YORUMDA KARAKTER FARKLARINI; ANLIYAMIYAN BIRI 2 YORUMUNDA AYNI KISIYE AIT OLDUGUNU IDDA ETMEN OKUDUGUNU ANLIYAMIYAN BIRI OLDUGUNU GÖSTERIYOR! SADECE SUNU SÖYLÜYORUM BIZ ILIM ADAMLARININ BÖYLE KÜCÜK HESAPLAR PESINDE GÖRÜNÜM DEGISTIRMELERINI , GÜNE GÖRE RENK ALMALARINI; DÜNDE BUGÜNDE TASVIP ETMIYORUZ! ADAM KAYIRMAYI VEYA ÖTEKILESTIRMEYIDE!

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

okumuşsunuz ama boşuna

yunus32
02 Mayıs 2015 Cumartesi 22:44

Tanışman abimizle bu kadar alay etmeyin bu adam sizin gibi okumuş cahilleri otuz kere cebinden çíkarır.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ de rant kavgası

Halim
02 Mayıs 2015 Cumartesi 22:02

Tüpçüsüde, güpçüsüde, apartçısıda, manavıda, milletvekilide vs. herkes rant peşinde. Acaba SDÜ den bir pay kapabilirmiyim peşinde. Biz bunların hepsini biliyoruz. Bilim yuvasına tüpçüsüde karışmaya başladıysa yarın yönetimde nelerin karışabileceğini hayal bile edemiyorum. Tüpçünün oğlu, vekilin kayını yok eczacının kardeşi vs vs bütün rant kavgası peşkeş dünyası. Gözünü sevdimin yeme dünyası. Geçin o işleri geçin.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gazman

veli
02 Mayıs 2015 Cumartesi 21:03

kim lan bu adam troll mü

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

haktan yana

Mustang erdem
02 Mayıs 2015 Cumartesi 18:00

Tüpçü arkadaşın gaz kokusuylan alay etmen dalga geçmen. Ekmeğini tüpten kazandı diye alt gruptan mı Oldu?O bir ganaat önderidir. Kıraat önderidir.Okur yazar konuşur. Dükkanında bir çay içimizde siyaset havası alınır...Görüşü dikkate alınmalı

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tüpçü sen işine bak

Hayret bir şey
02 Mayıs 2015 Cumartesi 13:04

SDÜ rektörlük seçimlerine oy kullanan akademisyenlerden başka herkes (milletvekili, tüccar, tüpçü, maydonozcu, eczacı vs)karışıyor. Ya arkadaş Çarıkçı size SDÜ yü peşkeş çekmek için çokmu vaat verdi. Yazıklar olsun. Bu kadar SDÜ seçimi ayaklar altına düştü. Çarıkçı seçilecekse bu korkunuz neden?Türkiyede bunun örneği yok. Bir tüpçü nasihat vermeye kalkıyor. Tüpçü sen dükkanına gir tüpünü sat. Burnunu ****.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık

yorumcu
02 Mayıs 2015 Cumartesi 13:01

ben ıspartaya ve ıspartada yaşanılan hiç birşeye bu kadar saçma köşe yazısı yazan birini daha görmedim bu arada tüpçüdende köşe yazarı mı olurmuş :)

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu

ne biçim yorum
02 Mayıs 2015 Cumartesi 11:55

tüplerin gazı adamı etkilemiş. adaylardan ikisi bize yakınmış vs. fatih sdüye fetönün referansı ile alındı. ispatı mı? onu alan bölüm üyeleri şimdi fetönün üniversitelerindeler.fatih başında olduğu bölüm laboratuarında firmalardan himmet alan imam var diye kaç defa buralara yazdılar. onun için al ibiciyi vur fatihe. fatih atanırsa ibicinin devamı olur fetöye boyun eğer sdü ve ısparta hala türkiyede fetönün en güçlü olduğu il olarak namını sürdürür. ISPARTA İLKER ÇARIKÇIYI REKTÖR İSTİYOR

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan be...

Allahın tüpçüsü
02 Mayıs 2015 Cumartesi 11:17

tüpçü sen de adam oldun yazı mı yazıyorsun. Allahım ne günlere kaldık. bu adam da yazarım diye yazı yazmaz mı.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bi sus bi,sus..

Emekli ALİ...
02 Mayıs 2015 Cumartesi 09:03

Ya Allah aşkına her hafta bir gündem oluşturarak ,isminin duyurulmasını mı istiyorsun. Sen Üniversite yönetiminden ne anlarsın? Ayrıca YÖK üç ismi belirlemiş, Sn Cumhurbaşkanı kimi uygun görecekse onu atayacaktır. Sen bu işlerden anlamazsın,lütfen kendi işine bak.Ispartalı tabiriyle Bİ SUS Bİ , SUS GARİ.....

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hazımsızlığa gerek yok

.....
02 Mayıs 2015 Cumartesi 06:44

Ya arkadaşlar ilker hoca seçimde her yerden oy aldı sagdan soldan bunun neresinde kötü bir şey var bilakiz herkez tarafından sevilen sayılan bir insan oldugunu gösterir bu.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

1453
02 Mayıs 2015 Cumartesi 06:30

HALİM ÇAKIR bir seçim var ve insanlar seçimde taraf olur İlker hocanın sağlam olup olmadığını senden öğrenecek değiller . Bugün gazetesinde çıkan haberide İBİCİOĞLU denen adamın yaptırdığınıda herkes biliyor insanlar senin sandığın kadar geri zekalı değil.sen rahat ol halim,İlker hocayı halk seviyor Ankara seviyor sadece PENSİLVANYA ile baglantısı yok YANİ KISACASI KİMİN NE NAL OLDUGUNU HERKEZ BİLİYOR bildigi içinde hoca üç sınavın ikisinden birinci çıktı. ALLAH İFTİRACILARA FIRSAT VERMESİN.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyük harfli yorumların tek sahibine

abdullah bilir
02 Mayıs 2015 Cumartesi 02:53

kim kimin ne olduğunu biliyor...devlet, MİT, CB sandığınız kadar aptal değil. oynanan tüm paralel oyunlar ve algı yönetiminin son haftası artık. sen bunları Ankaraya değil uşaklığını yaptığın Pensilvanyaya ilet bizzat..büyük harfle yazmanın daha ne anlama geldiğinden haberin yok senin saygısız.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

secim secim

halim cikar
02 Mayıs 2015 Cumartesi 01:21

ARKADAS SIZ BU ILKER CARIKCIYI NE KADAR SEVDINIZ SECIM VAR ONUNUZDE SIZ SECIME ODAKLANIN BIRAKIN BU ADAM SAGLAM DEGIL BUGUN GAZETEDI HABERINI YAPIYOR GORMUYORMUSUNUZ SIZIDE YAKACAK HABRRINIZ YOK HALK SEVMIYOR ANKARAYLA HIC BAGLANTISI YOK SADECE BURDAKI VEKILLER YAZIK EDECEKSINIZ ONUMUZDEKI SECIMI BEN BUNU BIZZAT ANKARAYA BILDIRECEGIM HABERINIZ OLSUN HADI BAKALIM .

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERCEKTEN BASLIK DOGRU OLMUS ILK DEFA!

Dr
02 Mayıs 2015 Cumartesi 00:49

ASLINDA IBICIOGLUNUN FETULLAH GÜLENCI OLDUGUNU SANMIYORUM ! GECMISTE IKTIDARA YAKIN OLABILMEK ICIN ONLARA KUCAK ACTIGINI DÜSÜNÜYORUM! ONLAR BIRBIRLERINE DÜSÜNCE SAFINI IKTIDARDAN YANA CIZIP BIR HAMLEDE ONLARA ARKASINI DÖNDÜGÜNÜ DÜSÜNÜYORUM! SONUCTA IKTIDARDA AYNISINI YAPTI NICIN IBICIOGLU YAPINCA OLMUYORMU! ASLINDA TAM GÜNÜN ADAMI ! GÜNÜN ADAMI OLMAK BAKALIM BU SEFER KAZANDIRACAKMI KAYBETTIRECEKMI?

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın tüpçü

Serhan
01 Mayıs 2015 Cuma 23:55

Sayın tüpçücüm sen bu yazıları yazıyosun ama kimse senin ne düşündüğünü merak etmiyor sen bence fıkra masal **** gibi paylaşımlar yaparsan seviniriz saygılarımla..

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail beye

Hakan
01 Mayıs 2015 Cuma 23:11

İsmail Tanışman beye. CHP,MHP,paralelin desteklediği adayların arkasında duruyorsanız siz AKP davasına ihanet ediyorsunuz.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla