visitor analyticsvisitor analytics

ŞEVKET DEMİREL’İN NAAŞI ISPARTA'YA GETİRİLİYOR

ŞEVKET DEMİREL’İN NAAŞI ISPARTA'YA GETİRİLİYOR
09 Mayıs 2016 Pazartesi 23:43

ISPARTA SEVDALISI YÜKSEK MÜHENDİSİ DR. ŞEVKET DEMİREL’İN CENAZESİ’NİN

ISPARTA İSLAMKÖY’E GETİRİLMESİ PROGRAMI (10.05.2016)

09:45 Amerikan Hastanesi’nden hareket

11:15 Isparta Süleyman Demirel Havaalanı’na varış ve karşılama

11:30 Süleyman Demirel Havaalanı’ndan Isparta’ya hareket

11:45 Göltaş Çimento’yu ziyaret (konuşma ve dua okunması)

12:00 Göltaş Çimento’dan Isparta’ya hareket

Kortej Güzergahı

  •  Mimar Sinan Caddesi
  •  Hükümet Arkası
  •  Eski Emniyet Müdürlüğü’ne gelmeden Öğretmenevi’ni geçince sağa dönüş
  •  Sn. Şevket Demirel evini takiben Endüstri Meslek Lisesi önünden Eğirdir istikametine hareket
  •  ORMA fabrika önü ziyaret
  •  Isparta TED Koleji önü ziyaret
  •  Eğirdir yoluna çıkış
  •  Eğirdir ana yolundan ORKAV’a sola giriş
  •  ORKAV’ı ziyaret
  •  Bayat yoluna çıkış
  •  Elmataş-Elmasu’yu ziyaret

13:30 İslamköy Şehriban Hatun Camii’ne intikal.

11.05.2016 PROGRAMI

İslamköy Şehriban Hatun Camii’nde öğlen namazını müteakiben kılınacak cenaze namazı sonrası

İslamköy Mezarlığı’nda defnedilecektir.


SENİ ÖZLEYECEĞİZ.

BSA
10 Mayıs 2016 Salı 20:17

ÖLMÜŞ ADAMIN ARKASINDAN BARİ KONUŞMAYIN. BU KADAR ADAMA VERDİĞİ EKMEK İLE ALDIĞI DUALAR YETER ONA. BUGÜN ISPARTA DA VARMIDIR Kİ BENİM SÜLALEMDE DEMİRELİN EKMEĞİNİ YİYEN YOK. ÇIKACAĞINI SANMAM. ALLAH RAHMET EYLESİN. SENİ VE ÖZLÜ DERS NİTELİĞİNDEKİ SÖZLERİNİ UNUTMAYACAĞIZ. MEKANIN CENNET OLSUN.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap günü

serdar
10 Mayıs 2016 Salı 11:49

Allah Rahmet eylesin

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abisinin kasası

Baki yeşil
10 Mayıs 2016 Salı 09:19

Sırlarla gitti,kör ölür badem gözlü olur. Bu kadar serveti anlamı terlemiş hesabı tahminim çok ağır olur. 28 Şubat post modernizm akımın öncülerinden eğirdir gölü kıyısındaki h.kopter pistinin dili olsada konuşsa kimler geldi gitti,neler organize edildi o evde ne toplantılar yapıldı kimbilir. Yevmeizin tuheddüsü ehbaraha,bende Rabbine evhaleha vemenyağmel misali zerretin şerrin yerah. İnsanlar peygamberleri kandırdılar,evliyalar kandırdılar ama ALLAH ı kimse kandıramaz.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

hasan
10 Mayıs 2016 Salı 08:31

Allah rahmet eylesin.Isparta da hemen hemen herkez Demirellerin ekmeği yemiştir.babam işsiz kalmıştı orma sunta fabrikasında işe başlamıştı iyi maaş veriyordu o günler bizim ailemiz için zordu o bizi kutardı.bizim dualarımızda şevket bey amcamıza kurtarır.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla