visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 05:42

SERBEST BIRAKILMALARI TALEP EDİLDİ

SERBEST BIRAKILMALARI TALEP EDİLDİ
25 Ağustos 2016 Perşembe 17:41

SERBEST BIRAKILMALARI TALEP EDİLDİ

ISPARTA’da FETÖ/PDY davasında, savcılık tutuklu SDÜ Eski Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Hüseyin Akyıldız, Prof. Dr. Şakir Şahin, Doç. Dr. Ali Murat Ceyhan ve Sibel K. Şükrü D. serbest bırakılmasını talep etti.

 

Ali ö
26 Nisan 2017 Çarşamba 11:00

Yat hüseyin hocam yat ülkücü yata yata pişer mapus girmediğim dam değil bıral çakaller konuşsun biz bize yapılan operasyonum farkındayız feto ile bağı olmayan insanları yerinden etme operasyonları bunlar yat hocam yat dert sofrasında bal yeriz baş veririz baş eğmeyiz hocam

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Furkan a

Fatih
25 Ağustos 2016 Perşembe 21:24

Sen tanıyor musun bu adamları. Ne kadar vijdansızca. Hüseyin hoca ülkücüydü. Belki sen kriptosundur.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parallel le Mücadeleyi Vatandaş mı Yapacak

Altın Vuruş
25 Ağustos 2016 Perşembe 18:56

Hüseyin efendi benim işim olmaz; babam ülkücü, dedem ülkücü diye masallar anlattı. Arkadaş siyasi görüşün yargılanmıyor burada. Sen o dönemde rektör yardımcısı değilmiydin? Bu hesaba göre ibici de serbest bırakılmalı. O da ülkücü olarak bilinirmiş eskiden. Hepsi masum a... satayım.Diğer bir kilit isim ise Şükrü, adam personel daire başkanıydı. Bütün alımlarda imzası var ve o da serbest bırakılmak isteniyor. Ben şahsen HSYK ve bimere bu durumu şikayet edeceğim.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Savcı Hayirdir

Furkan
25 Ağustos 2016 Perşembe 18:04

Savcı yakinda Feto cu çıkarsa Şaşmam daha kripto çok fetocu var bana paronoyak diyebilirsiniz ama bunlardan her şeyi beklerim.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla