visitor analyticsvisitor analytics

SENİRKENTE TRAFİK KAZASI !

SENİRKENTE   TRAFİK KAZASI !
26 Eylül 2014 Cuma 17:52

SENİRKENTE TRAFİK KAZASI !

Isparta'nın Senirkent İlçesi'nde tarım işçilerini taşıyan servis ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi öldü, 21 kişi yaralandı.

Kaza, saat 18.00 sıralarında Senirkent'in Genceli Köyü yakınlarında meydana geldi. Yalvaç'tan Afyonkarahisar istikametine giden Serdar Kaymaz yönetimindeki 34 JZ 7705 plakalı otomobil, Eğirdir istikametinden gelen Durmuş Ali Özçelik yönetimindeki 03 SH 257 plakalı, tarım işçilerini taşıyan minibüsle Senirkent- Afyonkarahisar yol ayrımında çarpıştı. Kazada, Dinar'ın Çiçektepe Köyü'ndeki evlerine giden tarım işçilerinden 50 yaşındaki Saniye Özçelik ile 21 yaşındaki Serpil Özçelik yaşamını yitirdi. Minibüs şoförü Durmuş Ali Özçelik, Fatma Yavuz, Sultan Özçelik, Şaban Özçelik, Mustafa Özçelik, Nafiye Özçelik, Yasemin Özçelik, Sibel Özçelik, Selcan Özçelik, Musa Özçelik,Fatma Özçelik, Ayşe Özçelik, Dursun Özçelik, Özgür Yavuz, Sevda Yavuz, Kenan Yavuz, Fadime Yavuz, İlkay Yavuz, Sultan Yavuz, Suna Sarıkaya ve otomobil sürücüsü Serdar Kaymaz yaralandı. Olay yerine sevk edilen çok sayıda ambulansla yaralılar Isparta'daki çeşitli hastanelere sevk edildi.

Kazayı öğrenen tarım işçilerinin yakınları, olay yerine ve hastanelere akın etti. Kazada ölen Saniye Özçelik ile Serpil Özçelik'in cenazeleri ise Senirkent Devlet Hastanesi morguna götürüldü. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. 


ŞUÇ KAVÇAKTA DEĞİL

KABACALI
27 Eylül 2014 Cumartesi 23:20

ARKADAŞ SUÇ KAVŞAKTA DEĞİL DUR LEVHASI OLDUĞU HALDEDURMAYANLARDA KURALLARA UYULSA BÖYLE KAZALAR OLMAZDEVLET ORAYA DUR LEVHASINI BOŞUNA KOYMAMIŞ BİR ANLIK DALGINLIK VEYA ACELECİLİK 2 İNSANIN HAYATINA MALOLMUŞYAZIK ARKADAŞ YAZIK

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç gelip gördünüzmü bu kavşağı

Soner Tunç
27 Eylül 2014 Cumartesi 21:29

Her yıl ortalama iki yada üç sefer kaza olan bu kavşak yeni tadilat geçirdi Burada yapılan kaldırım taşları ortalama bir metre yüksekliğe varıyor yani kavşağa gelip sağa sola baktığınızda kaldırımlardan dolayı karşıdan geleni görmede zorlanıyosun ve bu durumdada böyle üzücü kazalar oluyor Kazada ölenlerin ailelerine baş sağlığı diler yaralı olanlarada acil şifa dileklerimi iletmek isterim

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
27 Eylül 2014 Cumartesi 16:30

Oraya yonca kavşak yapılmalıdır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu kavşak sözde yapıldı.

afyonlu
27 Eylül 2014 Cumartesi 08:50

bu kavşak sözde yapıldı hala ölü noktalar var hala kavşak kazaya sebep oluyor. e ne olacak mütahit siyasileri buluyor. tepeden baskı ile devletin memuru denetim görevini layıkıyla yapamıyor. o zamanda her işi böyle yarın yamalak oluyor senirkentte yapacak bişey yok devletin her kademesi böyle senirkentte sıradan bir işçi bile amirden üstün bu memlekette amirler sürekli siyasi baskı altında is yapamaz durumda bu ilçedeki amir ve memura allah kolaylık versin

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜZÜCÜ KAZA

YÜSRA KELEŞ
27 Eylül 2014 Cumartesi 00:42

Kazada çok sayıda akrabam yaralanirkan 2 kişi de hayatını kaybetmiş. Hayatını kaybedenlerin ailelerine baş sağlığı diliyorum. Minibüs şoförü olan eniştemin de bir an önce sağlığına kavuşmasını yüce Allahtan niyaz ederim.Diğer yakın akrabalarımında bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle hoşçakalın . . .

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla