visitor analyticsvisitor analytics

SENİRKENT VE ULUBORLU'YA 5 YILDIZLI HASTANE

SENİRKENT VE ULUBORLU'YA 5 YILDIZLI HASTANE
24 Nisan 2015 Cuma 13:17

ISPARTA'da başlayan bölge hastanesi ve Yalvaç'a yapılan yeni hizmet binasının ardından sağlıkta en büyük yatırım Uluborlu ve Senirkent'e geldi.

Uluborlu ve Senirkent'e yapımı devam eden 5 yıldızlı hastaneler 15 Mayıs tarihinde hizmete girecek. Sağlıkta devrim yapan hükümet merkez ve ilçelerde hastane standartlarını en üst düzeye çıkarıyor. Isparta'da yapımı devam eden bölge hastanesi ile birlikte Uluborlu ve Senirkent'e yapılacak olan hastanelerin yapımı tamamlanıyor. 










sengetli

senget
03 Mayıs 2015 Pazar 18:31

Arkadaşlar yapılanı eleştirmek için daha iyi hizmetleri yapmanız lazım.akp ilçe teşkilatının yaptığı bu siz daha iyisini yapın sonra eleştirin tamammi.mhp li senirkent belediyesinin yaptiklarıda ortada kocaman bi sıfır.köye döndü memleket köye haberiniz yok akp yi eleştirirken utanır insan ya.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

müsriflik

metin
25 Nisan 2015 Cumartesi 20:02

Hastane zaten var konuyu hala daha anlamadınızmı içerde bişey yok gardaş hastalanınca yeni binaya bakıp şifamı dilecez lokantamı burası hoşuna gidicek güzel olunca etmen dr bulun sistem düzenlenen ali babanın çitliğinden rahat herkes düzen galmamış

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlışlar silsilesi

okendinibiliyo
25 Nisan 2015 Cumartesi 12:37

hastane yapılan yer yanlış.bu yanlışta imzası olanları kutluyorum!.birçok ağaç kesildi kesenleri ve sebeb olanları kutluyorum!.iki adet lojman,otopark,yeni döşenmiş bordürler,tüp ve jeneratör odası,kamelya ve çocuk parkı gidenler arasında gelen ne koca bir beton yığını.yinede hayırlı olsun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvaç gibi olmasın

mustafa taşkın
24 Nisan 2015 Cuma 17:56

hastahane yeni ama içi boş millet doktorsuz hataneyi ne yapacak barınak mı?

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İki kel bir hamama yakışır, doktor suz hastaneler.

Objektif
24 Nisan 2015 Cuma 14:48

Uluborlu ve Senirkentte zaten hastane vardı, bu yenileri için teşekkür ederiz, Artık dev sağlık kompleksleri oldu ama içinde doktor yok, zaten var olan hastanelere doktor göndermek dahamı zor. Uluborluda ameliyathaneyi söküp ****ürdünüz o zaman mazeret vilayete uzağız burda ameliyathanemi olur dediniz şimdi hastane yapıyorsunuz. Kalıcı doktorlar gönderin hastanelerimize doktor istyoruz.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nereden nereye

Osman ARSLANLI
24 Nisan 2015 Cuma 14:27

İhalesi üzerinden ay bie geçmeden iki ilçeye iki modern hastane inşaatını bitirip neredeyse hizmete hazır hale gelmesi ANCAK VE ANCAK AYAKTA ALKIŞLANIR.Emegi geçenlere binlerle teşekkür.Durmak yohhizmetede,****retede,yatırımlarada ve dahi sebat etmeye devaaaammm.

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla