visitor analyticsvisitor analytics

SENİRKENT KONGRESİ

SENİRKENT KONGRESİ
29 Kasım 2014 Cumartesi 12:52

AK Parti Senirkent İlçe Başkanlığı kongresi başladı. Kongrede tek aday olan mevcut Başkan Kadir Heybeli yaptıkları hizmetler hakkında konuştu.

AK Parti Senirkent İlçe Başkanlığı'nın kongresi başladı. Kongreye AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, İL Başkanı Osman Zabun, İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, Merkez İlçe Başkanı Ömer Parlak, Parti İl ve Merkez İlçe Yöneticileri, Belediye Başkanları, İlçe Başkanları, İl ve Belediye Meclis Üyeleri, Kadın Kolları Başkanlığı üyeleri, Gençlik Kolları Başkanlığı üyeleri ve çok sayıda partili katıldı.

Kongrede mevcut Başkan Kadir Heybeli tekrar başkanlığa seçilerek güven tazeledi.


kadir amcam benim

ak parti gençlik
06 Aralık 2014 Cumartesi 09:18

Bağırmaya devam edin diyen arkadaş sakin ol dostum kimse bagirmiyorda senin fesat çığlıkların buraya kadar geliyo ayrıca senirkent te olan gelişimlerine sen bahset ya da dur ben bahsedeyim gereksiz hayvan heykelleri üzüm heykeli saat kulesi Ayy nasıl faydali şeyler bütün herkesin hayatına faydali işler yapılıyor sorma kardes gereksiz harcama gereksiz işler

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HERKESSUSACAK

HERKESSUSACAK
02 Aralık 2014 Salı 19:19

Biz diyoruz ki bütün senirkentin önünde halk gününde ne var ne yok anlatacağız sen ne diyorsun Sengetli rumuzlu vatandaş yazmaya kalkarsak yetmez buralar siz önce milletin içtiği suyun çamurunu ayıklayın neyse siz bağırmaya devam edin.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Madur sandık sahibi

BILEN BIRI
02 Aralık 2014 Salı 10:57

Çok doğru yazmışlar bu memlekete Kadir bey gibi birisi lazım şaibesiz dürüst borcuna Sadık bu etiketle daha çok iş başarır yürü be kardeşim kım tutar seni dört yıl sonra belediye başkanısın

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

senirkent

sengetli
02 Aralık 2014 Salı 10:18

Herkessusacak adı altında yazan vatandaş sen halk gününü bırak ogün herkez belediyeden isteklerini şikayetlerini sıralıyacak. siz ne olur tekrar yazıyorum Allah aşkına hangi hizmeti verdiniz senirkente, yazın herkez görsün

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEP GÖVDE GÖSTERİSİ YAPTILAR AMA SEÇİMİ HALA KAYBEDİYORLAR

GÖVDE NERDE
01 Aralık 2014 Pazartesi 18:31

Bundan sonra akp Senirkentte belki birkaç muhtarlıktan başkasını kazanamaz.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HERKESSUSACAK

HERKESSUSACAK
01 Aralık 2014 Pazartesi 17:55

Sayın Civelekoğlu meydanlarda az bağırmadı halk günü yapacağım her 3 ayda bir diye aradan 245 gün geçmesine rağmen hareket yok siz şu meşhur halk gününüzü yapın ilçe başkanımız ve AK PARTİ li kadrolar bu memleket için neler yapmış gelir bir bir anlatırız siz sıkıntı yapmayın ve bizi izlemeye devam edin...

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sengetli

senirkent
01 Aralık 2014 Pazartesi 12:36

hayırlı olsun ne diyelim ben şunu anlamadım ve görmüyorum bu arkadaş senirkente hangi hizmeti getirdi Allah aşkına bilen varsa yazsın hep görelim.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞARILAR

YOLUN AÇIK OLSUN
01 Aralık 2014 Pazartesi 12:33

Hayırlı olsun çooooooook güzel oldu senirkent böyle bir evlat yetiştirdiği için gururlu kadir gibi hizmet yapan 2 kişi daha olsa senirkent ihya olur belkide ille yarış.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

bal yapmayan arılar

raşit
30 Kasım 2014 Pazar 17:11

Ispartaya zerre kadar faydaları olmayan kadronun ilçe ilçe konge düzenleyerek koltuk peşinde koşmalarını hayretle karşılıyorum. artık yeter ıspartaya hizmet edecek kişiler gelsin

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekip Yanlış

Ahmet Yarasın
30 Kasım 2014 Pazar 13:20

Insanların ekmeğiyle oynamakla,ikilik çıkarmakla memleketi bölmekle olmaz bu işler !

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

akç
30 Kasım 2014 Pazar 00:50

hayırlı olsun.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaderimiz kadirin elindeyse

İleğüplü
30 Kasım 2014 Pazar 00:11

Civelekoğlu Başkan bu gidişle gelecek dönemide garantiledi.Benden söylemesi..Senirkent i anlamak için çook çalışmak gerekir.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadir başkan hayırlı olsun

veli deniz
29 Kasım 2014 Cumartesi 22:44

ufukta yine senirkente hizmet gözüküyor. başkan yolun açık olsun . hedef belediye başkanlıgın olsun ALLAH MAHÇUP ETMESİN

3 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

esrarengiz 32
29 Kasım 2014 Cumartesi 20:01

sayın kadir heybeli abimizi inşallah bi dahaki dönemde belediye başkanı olarak görmek isteriz başarılar yaptıgın hizmetler karşılıksız kalmaz inşallah yolun açık olsun

3 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gövde Gösterisimi ?

Mehmet Üstündağ
29 Kasım 2014 Cumartesi 16:01

Gövde gösterisi için Belediye Başkanlığının Kazanılması Gerekmezmiydi ?

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tahir a. niye onde oturur?

jon jon
29 Kasım 2014 Cumartesi 13:11

Bu tahir alan neden ak partinin. Her toplantısında onde oturur merak ederim...

10 Beğendim
5 Beğenmedim