visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 19:21

ŞENGÖL İSYAN ETTİ

ŞENGÖL İSYAN ETTİ
19 Eylül 2016 Pazartesi 10:26

ŞENGÖL İSYAN ETTİ

            Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl'ün ilçede çeşitli kamu, kurum ve kuruluşlarınca uygulanan yasaklar nedeniyle isyanı hiç bitmiyor. Şengöl'ün son verdiği örnek;hakikaten isyan sebebi. Eğirdir Belediyesi'nin ilçede yeni oluşan mahallede yapmak istediği cami için 1000 m2'lik yer ihtiyaç oldu. Orman vasfı olmayan, ardıç fidanı diksen 100 yılda ağaç olmayacak alandan cami için 1000 m2'yik yer talebi Orman İşletme Müdürlüğü'nce uygun görülmedi.

İNSAF VE MERHAMET DİLİYORUM

            Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl, ilçenin turizmde gelişememesinin nedenini kamu,kurum ve kuruluşların yasaklarına bağladı. Eğirdir'in acilen otele ihtiyacı olduğunu belirten Şengöl, " Şahit olun YARIN otele başlayacağım. Devlet bana 100 senede ağaç olmayacak yerden 50 dönüm yer versin yarın inşaatına başlayayım. Hodri meydan. Bırakın otel yerini cami için bile yer vermiyorlar.  1000 m2 cami yapacak yeri vermediler. Orman İşletmesi, Yeni Mahalle'de akaryakıt istasyonundan sonra oluşan mahallede cami yapacaktık. Yer istedik, vermediler. 100 yılda ağaç olacak bir yeri devlet sıktırmış, salmıyor. Kıyıda 3 kişi kalınlıkta ağaçlar kesildi, Antalya'da turistik tesisler yapıldı. İki kurumun farklı uygulaması. Orada orman kanunları yok mu? Yalnız Eğirdir'de mi uygulanıyor. İnsaf ve merhamet diliyoruz." diye konuştu.

 

İnşaat ihalesinden ****ür mangırları

eğridirli
20 Eylül 2016 Salı 08:35

Yaptır inşaatları devletten mangırları aşır yok öyle yağma, Devletimizin parasını yok yere harcayamazsınız.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devletin malı deniz

vatandaş
19 Eylül 2016 Pazartesi 22:54

Sanki bütün camileri dolduruyonuz da yeni cami yapalım diyonuz. Nasıl olsa devletin malı deniz yemeyen domuz. Gidin bir buz pateni sahası yapın, gidip bir okçuluk sahası yapın. Göl erafına ağaç dikin bir temzleyin kenarları. Anca laf anca laga luga.Adam olun adam.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuumurta mı

Tavuk mu
19 Eylül 2016 Pazartesi 22:37

offff offff yemınlen offf bee!!!!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunadı galiba

Necati
19 Eylül 2016 Pazartesi 20:18

Bu Ada'm kesin bunadı geçen günde gölün içine üniversite yapacağını söylemiş 15 temmuzu unuttu galiba vatandaşı hala saf yerine koyuyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ormanlar nefesimizdir.

Üzücü
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:35

Yazık yazık ülkemin ormanına yazık. Bir başkan olarak sizin sahip çıkmanız gerekir oysa.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

takke düştü kel göründü

belediyeci
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:31

yolsuzluklar ortaya çıkınca dini sömürrrrrrrrrrrrrEĞİRDİR HALKI SAF........................

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pişkinlik

mehmet çektur
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:30

tek kelime ile pişkinlik

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen kendi işini yap

aslı
19 Eylül 2016 Pazartesi 12:34

önce sen asli hizmetini yap. eğirdir ada piknik alanı otoparkına 7 lira ücretli yapmışsın tuvaletler paralı (tek mescit ücretsiz ona hayret ettim) ama ne temizlik var nede temizlikçi. millet antalya ya gidiyorsa pikniğe çok görmeyin

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dogalgaz

lale
19 Eylül 2016 Pazartesi 12:05

Dogalgazdami onun için getirilemiyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla