visitor analyticsvisitor analytics

ŞEHRİ ŞANTİYEYE DÖNDÜRDÜLER

ŞEHRİ ŞANTİYEYE DÖNDÜRDÜLER
04 Aralık 2014 Perşembe 15:26

ŞEHRİ ŞANTİYEYE DÖNDÜRDÜLER

ISPARTA Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ekipleri cadde ve sokaklarda çalışmalarını sürdürüyor. Şehrin merkezinde alt yapı çalışmaları yapılırken ortaya farklı görüntüler çıktı. 2 İş makinesi kazı yaparken, görevli 9 personelin izlemesi Bomba 32 objektiflerine yansıdı. 

Alt yapı çalışmaları sürerken ayrıca işçilerin baretsiz ve iş güvenliği tedbiri almadan çalıştıkları da gözlerden kaçmadı.  

 

isci hakkı

adam gibi adam
06 Aralık 2014 Cumartesi 14:23

Bunu yapan haberci kepce calısırken adamlar ivine mi girsin madem sen girde görelim yapıyorsan adam gibi haber yap.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yandaş olma zorunluk mu

idris
06 Aralık 2014 Cumartesi 11:23

BASIN ÖZGÜR OLMALI.ASLA YANDAŞ OLMAMALI BU SÖZ DÜRÜST GAZETE VE HABER YAPAN ÇAĞDAŞ TOPLULUKLAR İÇİN GEÇERLİDİR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

nurlana
06 Aralık 2014 Cumartesi 03:11

Gercekten boş konusuyorsunuz diger baskan ne gordunuzde is yapanlari elestiriyorsunuz fabrikalar aciyor is imkanlari veriyor halen kadiahmtogku vs git bunu balabana sor is yapanlarin onune gecmeyin arkasindan konusmayin:)

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkanların başkanı

ziya topçu
05 Aralık 2014 Cuma 09:58

Bu adama ben oy vermedim verenlerede hakkımı helal etmiyorum bu caddeleri hersene kazıyor yapıyor tekrar yıkıyor yaaaa gitde ITKM yi bitir İTKM yi şehrin göbeyinde harabe senin yüzünden öğle duruyor neden çekiniyorsun kadıahmetoğlundan zamnında çok mu para aldın neden mahmkameye verip elinden almıyorsun

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

is guvenligi

hoca
04 Aralık 2014 Perşembe 22:33

Adam calisiyorsa baret takar bundanda haber olmaz zaten haberdede Calismadigi vurgulaniyor. Aslinda IS MAKINASININ ONUNE ATLASA CALISMAK ICIN HEMDE BARETSIZ ne haber olur be

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

esnaf
04 Aralık 2014 Perşembe 21:53

Sen elinde makine altinda araba geziyorsun elinde bir de polis telsizi allah bilir yanindada bir yabanci vardir.patron parasyla hava atiyorsundur.ispartanin ucuz habercileri .belediye calisiyo siz ne yapionuz

20 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

bi habersin

bi haber
04 Aralık 2014 Perşembe 18:38

haber den anlıyorsun tabi sen bu işlerdende anlıyorsun yılların bu işlerde getisenin eğer ki sen bütün bu işleri tek başına yapabileceğini iddaa eden bi haber yapmışsın kendini ****arda harcama orada 11 kişi var diyelim ki bunaların hepsinin maaşı 15000 tl gel sen tek başına yap parayıda sen al boşuna kürek sallama gel................. noktalar vardır çok...............

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bi habersin

bi haber
04 Aralık 2014 Perşembe 18:32

süper bir haber yakalamışsın patron seni alnından öpmüştür hatta bu bile az sana 1 yıllık maaş tutarınca ikramiye ödemesi bile yapması lazım ama sen insanları arkalarından vuran tiplerdensin belli neden yüzlerinide deşifre etmedin şöyle karşılarından bi çekseydin kim kimmiş kimin akrabasıymış çıkardı ortaya şimdi sen 9 saymışsın foto da 11 kişi var makinedekileri neden numaralandırmadın. Makine çalışırken sen çukurda durabilirsen buyur sen yap insanlara çamur atma insanların aklını karıştırma...

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaban

ahmet ceviz
04 Aralık 2014 Perşembe 18:11

mazlumu getirin bana!!!

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

torpilli yandaşlar

abuziddin
04 Aralık 2014 Perşembe 17:28

zaten memleket sorsan bunların çogu yılanlılıdır. yada ateşgül kardeşimizin akrabalarıdır.

10 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlayana

akıllı dusunen
04 Aralık 2014 Perşembe 17:23

iş makınası çalısırken bu foto yu çeken ve haber yapan aadamı indirmek lazım o çukura

24 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

alettin
04 Aralık 2014 Perşembe 17:23

klasik bomba32 haberi.makine çalışırken adamlar ne yapsın onuda yazssana haber yapan arkadaş.yereyim derken övüyosunuz tebrikler.

21 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk

vatandaş
04 Aralık 2014 Perşembe 16:30

o vatandaşlar duruyorsa demekkı zamanı var kepçe şimdi çalışıyor daha sonra ıse kepcenın yapamıyacagı seyı vatandas yapacaktır.

30 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

yazık
04 Aralık 2014 Perşembe 16:17

hz.ömer adaleti ısparta nın parası böyle harcanıyor.

12 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

altyapı

personel
04 Aralık 2014 Perşembe 16:05

Belediye,altyapı çalışması konusunda bu güne kadar yapılamayanı yaptı.Ayrıca İş maknesi çalışırken çukurun içinde adam çalıştırılması abesle iştigal personel makinanın iş vermesini bekliyor bundan daha doğal bir şey olamaz!..

34 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla