17 Ağustos 2017 Perşembe 00:28

ŞEHİTLİKTE EĞİTİM KAVGASI

ŞEHİTLİKTE EĞİTİM KAVGASI
11 Temmuz 2017 Salı 22:45

ŞEHİTLİKTE EĞİTİM KAVGASI

Isparta Belediye Başkanı Günaydın’ın dün akşam programdayaptığı bu açıklamalara TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya SadiBilgiç tepki gösterdi. 15 Temmuz etkinliğinde bir araya gelen iki isim arasındasözlü tartışma çıktı.



Konyali
13 Temmuz 2017 Perşembe 23:45

Bir konyali olarak konya buyuksehir başkanın dan sonra en iyi baskana sahipsiniz bence kıymetini bilin taktir edilmesi gereken birisi

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak parti milletin kabul edecegi adayla cikarsa neala!

vatandas
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:20

koskoca iktidar partisinden 3 dönem vekil yaptik kendisini, hizli tren ispartadan gecti, tesvikte basari olup isparta fabrkalarla doldu, yollarimiz daha ilk döneminde otoyollarla cevreledi ispartayi da o yüzdenmi vekil sectik kendisini. Sirf Receb tayyib Erdogana destek vermek icin oy verdik. yani vekilken ispartaya dise dokunur faidesi olmiyan birini sizce isparta baskanligi verirmi. Haa ak parti ancak yzg veya altan rasit civan gibi ispartaya hizmet sevdalilarini aday yapabilirse neala!

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN bilgiç BELEDİYE BAŞKANLIĞINA OYNUYOR

DENİZHAN GÜRORDU
13 Temmuz 2017 Perşembe 12:16

alenen rengini belli etti artık, bilgiç belediye başkanlığına resmen oynuyor, yerini kuruluyor,

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginc, böyle rahatliyorsun demekki

Ali
12 Temmuz 2017 Çarşamba 21:53

sen kendini öyle avut, secimde ziyayi e taha mi secti, bütün oylarida o verdi!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

e taha

hılmı
12 Temmuz 2017 Çarşamba 16:01

abıcım sen yazma bak yorumlara barı arkadasların falan yazsın hep aynı yorum hep aynı yazım hataları yapma cocugum yapma cok bellı oluyor ha bıde yazdıklarına bakılırsa beledıyenınde butun bılgısayarlarında gırıp begenıde attırma personel bır ıspartaya anlatıyor bunu yapma cocugum yapma canım evladım

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sasirtamamislar yusuf ziya günaydini!

helal olsun.
12 Temmuz 2017 Çarşamba 15:39

Iste tamda bu sefer sasirmamis yusuf ziya günaydin, bulundugu yere saygisindan edebini muhafaza edip bozmamis nezaketini! Hatta gecen sefer hastane icin arkasinda durmayacaklari vaatler göz önüne alininca, bu günde okul diye alinip baska amacla birilerine peskes cekilmesinin önünü kapatmis yusuf ziya günaydin! eger isin altinda bir capanoglu olacaksa simdiden tedbir almakta faide var, 3 yilda yapmak kaydiyla tabiki ücreti mukabilinde veriyor araziyi.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞARITMIŞLAR ZİYACIMI

OKTAY
12 Temmuz 2017 Çarşamba 14:17

ZİYA ADAMI TV DE KONUŞTUGUN GBİ KONUŞTURMUYORLAR DEMİ ??? ŞAŞIRMAAAA KONUŞSANA NE GAK GUK YAPIYORSUNN DİLİNMİ KACTII DİLEK DEN AL OKUYACAKLARINI O OLMAYINCA NE DİYCENİ SAPITTIRIRLAR ADAMII HAHAHHAHAAAA

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

HARAC NE CIRKIN BIR KELIME; HAK OLAN NE ZAMANDIR HARAC OLDU!

vatandas
12 Temmuz 2017 Çarşamba 13:39

BELEDIYE HARAC DEGIL HAKKINI ISTIYOR; ZIRA BELEDIYE HAZINEYE VERGI VERIOR; BU DURUMDA HAZINE BELEDIYEDE BIR KAMU KURUMUDUR DEYIP VERGIDEN MUAFMI EDIYOR!!!!

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haraç isteyen belediye

Durmak yok yola devam
12 Temmuz 2017 Çarşamba 13:16

Belediye başkanı bir gün önce canlı yayında yalan söyleyip atıp tutacak ve buna cevap verilmeyecek öylemi?Isparta'ya 15 yıldır yapılanlar ortada iken bunları göremeyecek kadar bakar kör olanlara selam olsun ne diyelim.Isparta yapılanları gördüğü için kurulduğundan buyana AK Partiye destek veriyor sağolsun var olsun. Çoğu yorumlar aynı kalemden çıkmış gibi yazık.

3 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜYÜK HESAP GÜNÜ

HAMİD
12 Temmuz 2017 Çarşamba 12:29

ziya şehir hastahanesi inşaatınında yapımında her türlü zorluğu çıkarmadınmı . adamın işi gücü **** tatminciliği. ziya baban rahmetli oldu , ölüm bir ders .alana,hesap var ,

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

kast

arif
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:46

bence bu hareket belediye başkanına kasti ve bilinçli yapılan bir hareket.birisi çekmiş vekil beyde artisliğini yapmış ama bu halk yemez.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

naş naş

3232
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:42

metal yorgunluğu var vekilde

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA HALKI , BELEDIYESI VERGI ÖDÜYOR HAZINEYE!!

secmen
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:41

VATANDAS SORMUS ACABA O OKUL KIME PESKES CEKILECEK! COK HAKLI! DOGRU DÜRÜST VERGI ÖDEMEYEN SEHIRLERIN VEKILLERI MEMLEKETLERINE OLUK OLUK HAZINEDEN PAY KAPIP HIZMET GÖTÜRÜRKEN MEMLEKETLERINE; BIZIM VEKIL ISPARANIN YOLLARINI BILE YAPTIRAMAMISTIR! HEM ISPARTA HALKI HEM BELEDIYESI BU KADAR CALISIP VERGI ÖDESIN AMA HIZMET GETIREMESIN VEKIL! BIR SEHRIN HALKINA DEVLET BEDAVA CILEK FIDANI DAGITMIS, TEMBEL OLAN HALK YA CÜRÜTMÜS YA KURUTMUS CILEK FIDANLARINI, NASIL OLSA CALISAN SEHIRLER BESLIYOR BUNLARI!!

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VERGI ÖDEYEN SEHIRE HAZINEDEN HIZMET GETIRMEK VEKILIN GÖREVI!

ISPARTA KAMUOYU!
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:21

Bizden az vergi ödeyen SEHIRLERIN VEKILLERI MEMLEKETLERINE HAZINEDEN OLUK OLUK HIZMET AKITIRKEN; EN IYI VERGI VEREN ILLER ARASINDA OLAN ISPARTA MILLETIMIZE HAZINEDEN HAKKIMIZ OLAN PAYI ALAMAYAN; DEVLETTEN YETERLI HIZMET GETIREMEYEN VEKIL! BAKIN ERZURUM VEKILLERI ERZURUMA 1200 YATAKLI DEVLET HASTANESI KAZANDIRIRKEN, BIZIM SECTIGIMIZ VEKIL 3 DEVLET HASTANESINI ve ATATÜRKÜN KURDUGU SÜMER HALIYI KAYBETTIRIP; BIR ÖZEL YAP ISLET 25 YIL SONRA HURDASINI DEVRET SISTEMI HASTANEYE SEBEB OLMUSTUR !!!

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOSKOCAMAN DEVLET; ISPARTADAN FAKIRMI ??

DEVLETE VERGI ÖDÜYORUZ!
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:45

KOSKOCA DEVLET BIR OKUL YERININ ÜCRETINI ALIP OKUL YAPMAKTAN ACIZMI SAYIN VEKIL; VEKILLERIN MAASLARINI , AMORTI EMEKLILIKLERINI, KONAKLAMALARI, VE BENZINLERINI, TELEFON GIDERLERINI ÖDEMEKTEN ACIZ OLMAYAN DEVLETIMIZ, BIR MAHALLEYE OKUL YERI ALIP YAPMAKTAMI ACIZ KALACAK! YAPMAYIN SAYIN VEKIL BASKA SEHIRLERIN AK PARTILI VEKILLERI CHP´LI BELEDIYELERLE BILE BERABER OLUP SEHIRLERINE HAZINEDEN HIZMET VE PAY KAPMAKTA KOSARKEN SIZ O VEKILLERLE DEGILDE YUSUF ZIYA GÜNAYDINLA UGRASMANIZA SASIYORUZ!!!!

43 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:39

Ego patlaması var.Süreyya Bilgiç showu bırak Isparta'ya be kazandırdın.Kaç dönem siyaset yapıyorsun.İstihdamdan,ekonomiden,sanayiden,ticaretten bahset.Esnaf kan ağlıyor.

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamera Showu
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:36

Kameralar var diye siyasetin dibine vurmak 15 Temmuz anısına önemli katkı sağladı sayın Vekil.Bir düşünün bakalım yeri mi zamanı mı diye ?

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mezarlıkta siyaset olmaz
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:33

Sadi Bilgiç astığım astık,kestiğim kestik tarzda emrivaki konuşuyor.Başkan Günaydın milletvekilinin emir eri değil.Bu meselenin konuşma yeri de şehitlik değil

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

2 YIL ŞARTI VAR 2 YIL

GÜRORDU DENİZHAN
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:31

bilgiçe bak şart var mı diye soruyor başkan var diyor, bilgiç önünü açtık şart yok var mı diyor, başkan evet var 2 yıl şartı var diyor, dinleyen var mı yok, haksız olan çok konuşur atış üstünlüğü sağlar kameralarda kayıtta oh ne ala, başkanı takan yok ne de olsa vekil 2 yıl 2 yıl şartı var diyor, itiraz eden yok.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasım

çorbacı
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:29

sayın vekil artistce bir hareke yapmış.yakışmamış.o mevkiler kalıcı değildir.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜYÜK BAŞKAN

ZEYTİN DALI
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:12

YUSUF BAŞKANIM BİR TANE ADAMI SEVİYORUZ VE DESTEKLİYORUZ.ISPARTA İÇİN NE HAYIRLIYSA ONU YAPIYOR.PARAYI CEBİNE ATACAK DEĞİLYA GİNE ISPARTA İÇİN KULLANACAK.BAŞKANIM BU KONUDA HAKLI.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

veli

halıkent
12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:52

okul yapılacak olan yere belediye para nasıl ister

2 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELEDİYE HERŞEYE HEP ŞART KOŞUYOR

ISPARTALI
12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:45

ISPARTA ISPARTALI GÖR DUY AÇIK VE NET ..İŞTE BU BAŞKAN VE BELEDİYE YUZUNDEN ISPARTA BU HALE GELDİ BEN BİR VATANDAŞ OLARAK HİZMET ALAMIYORSAM KONUT FİYATLARI TAVAN YAPMIŞSSA ISPARTA %10 BİLE BÜYÜYEMEMİŞSSE YAKLAŞIK 8 SENEDİR MAHKUM EDİLEN BU BELEDİYECİLİK ANLAYIŞI YUZUNDENDİR HERŞEYE ŞART HERŞEYE PARA İSTEYEN BAŞKAN ISPARTALI UMRUNDA DEĞİL HERKESİN VEBALİ VAR ÜSTÜNDE ...ASGARİ ÜCRETLİ KİRASINI ÖDEYEMİYOR BİLESİNİZ...

3 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesabı kim verir

yazık yazık
12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:44

sayın vekil sen önce git şarkıkarağacın o konya yolunu 6 kilometre toprak yolu asvalt et rezalet bitmek bilmeyen eğirdir yolu ama ona gücün yetmez neden o yolun ihalesi ak partili birilerinde gelmişsin mezarlık ta ahkam kesiyosun açaba o okul kime peşkeş çekilecekte başkana bu kadar baskı yapıyorunuz yazık mezarlık orası tabi ölüm sizleri bulmucak herhal

39 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mekil

vekil
12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:39

vekilin şehitlere saygısı olsaydı ıspartadaki paralelciler bukadar rahat gezemez icraatlarını dahada kendilerine güvenerek devam ettirmezlerdi.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla