visitor analyticsvisitor analytics

ŞEHİTLERİMİZİN KANI YERDE KALMADI !

ŞEHİTLERİMİZİN KANI YERDE KALMADI !
22 Aralık 2016 Perşembe 08:37

ŞEHİTLERİMİZİN KANI YERDE KALMADI !

Fırat Kalkanı Harekatı kapsamında görev yapan 14 asker şehit oldu, 33 askerimiz de yaralandı. Ayrıca terör örgütü DAEŞ'e düzenlenen hava harekatı kapsamında 67 hedef imha edildi, 138 terör örgütü mensubu öldürüldü.

Fırat Kalkanı operasyonundan acı haber! Bölgedeki Fırat Kalkanı Harekatı kapsamında DEAŞ'a yönelik operasyonda 14 asker şehit oldu, 33 asker de yaralandı.

TSK’dan dün akşam saatlerinde yapılan bilgilendirmede,öğleden sonra yapılan üç ayrı bombalı araç saldırısında 14 asker şehit düştü. 6’sı ağır olmak üzere 33 asker de yaralandı. Bilgilendirmede, Hava Kuvvetlerinebağlı savaş uçaklarının 67 hedefi vurduğu ifade edildi.

Açıklamada çatışmalar ile karadan ve havadan yapılan harekatlarda 138 DEAŞ’lı etkisiz hale getirildi.

El Bab'a hakim Akil Tepesi'nde bulunan eski büyükşehir hastanesinin uzun süredir hastane özelliğini yitirdiği, DEAŞ'lı teröristlerce silah ve cephane deposu haline getirildiği bildiriliyor. Çatışmalar bu bölgede yoğunlaştı.

ÇATIŞMALAR DEAŞ'IN HAKİM TEPESİNDE YOĞUNLAŞMIŞTI

2 yıldır terör örgütü DEAŞ mensupları tarafından barınma ve mühimmat deposu olarak kullanılan ve teröristlerin kale gibi gördüğü El Bab'a hakim Akil Tepesi'ndeki şehir hastanesi öğle saatlerinde çatışmalar yoğunlaşmıştı.

Öğle saatlerinde yapılan açıklamada 4 askerimizin şehit olduğu, çok sayıda teröristin de öldürüldüğü bilgisi verilmişti. Akşam saatlerinde yapılan yeni açıklama ile şehit sayısının 14'e yükseldiği duyuruldu. Buna karşılık, öldürülen DEAŞ'lı terörist sayısı da 138 olarak açıklandı.Çatışmalarda 33 askerimizinde yaralandığı öğrenildi. DEAŞ'lı teröristler, 3farklı intihar saldırısının düzenlendiği açıklandı.

Savaş uçakları, obüs ve topçu birlikleri teröristleri ağır şekilde vurmuştu.

Vatandaş
22 Aralık 2016 Perşembe 20:13

Değil 138 bir milyon terörist öldürseler yine de bir fidanımızın kanını karşılamaz aslında bizim ülkemizde yiyip içip sadece çocuk doğurup sokağa salan suriyeli vatandaşları göndereceksin oraya giydir üniformayı eline silah verme ama çünkü oda bize doğrulur süngüyle bıçakla savaşsınlar ki bir ülke nasıl kurtarılmış anlasınlar tıpkı bizim Çanakkale zaferini kazandığımız gibi başkasının yerine neden benim mehmetimi solduruyorlar her suriyeden gelen şehitte bir milyon suriyeli sınır dışı edecen yet

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

avanesi

soysuzlar
22 Aralık 2016 Perşembe 17:48

Şu an orda savaşmak zorundayız nedeni. Ülke bütünlüğü için. LAKİN BOB eş bşk. diyen zerzavat orayı karıştırmasaydı. Emperyallerin uşaklığını yapmasaydı suriye vadandaşı burda olmayacaktı. Bugün orda savaşmıyacaktık. Şimdi zerzavat çırpıyor bşk. edin beni diye dötü kurtarmak için. Buna inanan kemikçi andaval sürüsü varya bütün güneş görmemiş kaynaklama işini hakediyor. Onların şeref ve akıl yoksunluğu fat. memete ödetiliyor.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
22 Aralık 2016 Perşembe 15:43

Gencecik fidanlar kaybolup gidiyor ama bizim sozde siyasetten anlayan secilmisler onları cokran kurban etmeye hazirmis. Yaziklar olsun Turkiyeyi herkesin gozunde bes paralik ettiniz. Feto bilmem ne deyip hirsizliklarinizi yolsuzluklarinizi arsizliklarinizi gizlemeye calistiginiz. Bu ulkedeki terore göz yumdunuz milletin malini deniz misali yedikce yediniz haram olsun. Suzsuz bircok insani ailesinden hayatindan ettiniz ve buna ses cikarmayanlarda dahil hepinizin Allah belasını versin.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla