visitor analyticsvisitor analytics

ŞEHİT YUNUS EMRE EK HİZMET BİNASINA MESCİT YAPILDI

ŞEHİT YUNUS EMRE EK HİZMET BİNASINA MESCİT YAPILDI
01 Aralık 2016 Perşembe 10:50

ŞEHİT YUNUS EMRE EK HİZMET BİNASINA MESCİT YAPILDI

KANUN Hükmünde Kararname ile Sağlık Bakanlığı'na geçenIsparta Asker Hastanesi, Isparta Devlet Hastanesi Şehit Yunus Emre Ek HizmetBinası olarak hizmete başladı. Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekterliği tarafındanhastanenin 3’ncü katına mescit yapıldı. İl Müftülüğü’nden alınan onay ilehazırlanan mescitte ilk Cuma Namazı kılındı.

Isparta Devlet Hastanesi Şehit Yunus Emre Ek Hizmet Binası’naKamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği tarafından bodrum katında bulunan mescitkapatıldı. Daha ferah bir ortamda restore edilerek hastanenin 3’ncü katınayapıldı. Isparta Müftülüğü’nden alınan onay ile yapımı tamamlanan mescitte GenelSekreter Uzm. Dr. Hüseyin yavuz ve yönetimi, personeller ve hastalar ilk Cuma namazıkıldı. 

Diş hastanesinde mescit yok

yusuf
02 Aralık 2016 Cuma 10:41

Koskoca diş hastanesi yapılmış yapanlardan Allah razı olsun ama en alt katında 2 kişilik karanlık bir odayı mescit diye ayırmışlar 2 kişi kılarken on kişi arkada bekliyor. sıra gelmiyor bimere yazdım ama saçma sapan cevap yazmış sağlık bilmem ne müdürlüğü.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Namaz önemli

Ne mutlu bize.
02 Aralık 2016 Cuma 08:55

Bu sayede Genel Sekreter namaza başlamış oldu. Her işte bir hayır vardır. Taa ki sekreterlik görevi sona erinceye kadar cumalarda görebiliriz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şef
01 Aralık 2016 Perşembe 21:56

Mescidin yapılmasında emegi geçen başta genel sekreter Hüseyin yavuza hastane müdürü Turgut bey ve şükrü kaplana ve ekibine cok teşekkür ederiz. Bodrum katta olan mescid daha iyi ferah bir yere taşınmış. Fiziki konumu ve halkın daha rahat ibadet etme imkanı sağlanmış. Bazı kişiler neden ibadetten rahatsız oluyor anlamak imkansız. Kadınlarımızda ve çalışanlar da mı o camilere gitsin. Durmak yok hizmet aşkına devam

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Personel
01 Aralık 2016 Perşembe 21:37

Hizmet aşkı

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yağcılar

adam
01 Aralık 2016 Perşembe 17:42

Hastaneye 200 metre mesafede TEİAŞ Camii ve 300 metre mesafede DSİ Camii var. Herkesin giremediği Hastane binasındaki mescide Cuma ruhsatı verenler islami kurallara göre mi verdiler? Bir zamanlar FETÖ'cüler de bu şekilde yalakalıklarla devleti ele geçirdiler. Dinimizde samimiyet esastır. Yakında cami varken, uygun olmayan yerde cuma namazı kıldırılması riyakarlıktan başka bir şey değildir.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay be

mehmet
01 Aralık 2016 Perşembe 11:37

her şey tamam olmuş şimdi : )))

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla