visitor analyticsvisitor analytics

SEÇİMİN GALİBİ İLKER ÇARIKÇI

Seçimin Galibi İlker Çarıkçı
20 Nisan 2015 Pazartesi 19:17

Seçimin Galibi İlker Çarıkçı

Süleyman Demirel Üniversitesi rektörlük seçimleri bugün kullanılan oy işleminin ardından tamamlandı.

934 öğretim üyesinin oy kullandığı seçimin galibi ise Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı oldu.

Yapılan seçimin ardından ilk 6 aday Yüksek Öğretim Kurulu'na teslim edilecek. YÖK ise belirleyeceği 3 adayı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onayına gönderecek. Cumhurbaşkanı Erdoğan ise SDÜ'nün yeni rektörünü atayacak.


Taraf

Saptama
23 Nisan 2015 Perşembe 00:41

Bu kadar kirli propaganda hiç yapılmadı. Ben mevcut sitelerin hep bir adayı desteklemek için kurulduğunu saptadım. Bu sitenin İlker Hoca için kurulduğu aşikardır. Ispartalı olmanın tüm avantajlarını kullanan hoca, medya, milletvekili desteği ile diğer adayların atanamayacağı imajıyla güçlüden yana olan yurdum insanını yanına çekti. Ciddi paralel oyu da var tabi. Ama buraların kumaşı bu, istenen de bu. Bu nedenle rte olayı doğru okursa vay bunların haline. Her şey iki dudak arasında

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet istiyoruz

hayırlısı olsun
22 Nisan 2015 Çarşamba 21:45

Hertürlü siyasetten uzak bilimin üretildiği, rahat, sağlıklı, bir ortam istiyoruz .inşallah herkese adil olursunuz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonu geldi

Zulmün
22 Nisan 2015 Çarşamba 17:45

Haksız yere kişisel kazanç elde eden, bu yolda hak hukuk tanımayan, en çirkin iftiraları hak gören anlayışın omurgasız fertleri; son umudunuz İlker hocaya paralel yaftasını yapıştırabilmek. Başarabilirseniz kurduğunuz korku imparatorluğu sayesinde 4 yıl daha zulme, haram lokmaya doyacaksınız. Yaşadıklarınızdan ders almış olsanız İlker hocanın aldığı oyu zalim yönetime karşı gösterilen bir duruş olarak okursunuz. Derdiniz başka olunca tek ****eniz de iftira atmak. Artık herkes tanıyor sizi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni dönem

harun
21 Nisan 2015 Salı 09:06

yeni dönem başlıyor.sdü metin hocamızın ekibiyle, metin hocamızın dönemindeki gibi eski başarılı günlerine dönecek.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tercihi Çarıkcı

Paralelin
21 Nisan 2015 Salı 08:46

Bu kadar olur, sözde paralele karşı ama, Çarıkcı paralel oyları sildi süpürdü. Hasan hocayı silen paralel oyların tamamını Çarıkçıya vermiş, tamda bazılarının beklediği gibi.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel paralel

Çarıkçı
21 Nisan 2015 Salı 08:19

Bakalım paraleller Çarıkçıyla ne kadar gidecekler?

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akademik

vicdan
21 Nisan 2015 Salı 08:17

Goruyodum ki hala oyun oynama devam edenler var.paralel okulda bir tane var oda mevcut rektor ve ekibinde. Oyle zihin bulandirmaya bosa ugrasnayin. Ilker hoca Allah yardimciniz olsun bunlar saldirmaktan vazgecmez

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim Tahlili

Üniversiteli
21 Nisan 2015 Salı 01:12

Paraleli iktidara taşıyan Çarıkçı'yı bu sefer paralel ilk sıraya çıkardı

5 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

MEHMET BOYACI
21 Nisan 2015 Salı 00:17

ilkerhacaya

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şimdi Delil Karartma Zamanı

Yenişarlı Dayı
20 Nisan 2015 Pazartesi 21:02

Hasan hoca ve ekibi için 3 hafta kaldı. Bu süre zarfında ne kadar delil karartabilirlerse kardır.Ybem ve Gülar için ise değil 3 hafta, 3 yıl bile temizlemeye yetmez..

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atama

A.K.
20 Nisan 2015 Pazartesi 20:44

İlker hocam atansın. Oylar gerçekleri ve istenenleri yansıtıyor. 11 Mayıs'ta inşallah SDÜnün yeni dönemi başlıyor.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla