visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:15

SEÇİMİ GÜNAYDIN AİLESİ KAZANDI

SEÇİMİ GÜNAYDIN AİLESİ KAZANDI
03 Nisan 2014 Perşembe 12:23

AK Parti Milletvekili Recep Özel, seçim sonrası Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın "Isparta AK Parti Milletvekili Recep Özel'i ve adayını ayaklar altına aldı" sözlerine tepki gösterdi. Özel, İstanbul'da MHP, HDP'nin bile gerisinde kaldı. Bizde Türkiye MHP'yi ayaklar altına aldı diye mi konuşalım dedi.

Atabey'de konuşan AK Parti Milletvekili Recep Özel, Isparta'dan 22 belediyeden 12 belediye aldıklarını kaydetti. Özel, milletimizden Allah razı olsun başbakanımıza balkon konuşması yapmasını verdi. Isparta'da ise 7 düvele karşı seçim mücadelesi verdik. Isparta merkezde Nuri Uzaktaş hemşerimiz adaydı. Isparta'da seçimi Yusuf Ziya Günaydın ve ailesi kazandı. Seçimlerden sonra Atabey'deki gördüğümüz şu heyecanı Isparta'da göremedik. Tabiki de yeni dönemde başarısızlığını istemeyiz. Ama herkes kime oy verdiğini de hesabını seçimi beklemeden sormalıdır. Belediye başkanın taahhütlerinin takipçisi olacağız.

Yusuf Ziya Günaydın bize bazı kelimelerde bulunmuş. "Isparta ayaklar altında aldım onları demiş. MHP'yi İstanbul'da Halkın Demokratik Partisi bile geçti. Bizde Türkiye MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ve MHP'yi ayaklar altına aldı diye mi konuşalım. Bence bu duruma bir göz atsınlar" şeklinde konuştu. 

erdinç
03 Nisan 2014 Perşembe 22:21

dam başında saksağan vur beline kazmayı ısparta nere istanbul nere ? sen önce adamın karısına kızına kayınbiraderine olmadık lafı söyle sonra ısparta günaydın ailesine oy verdi de adama gülerler vekil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sevda
03 Nisan 2014 Perşembe 18:14

sayın vekiller, TBMM açılışında başbakan sizleri kürsü önünde tek ayak üstünde durdurarak cümle alemin vekillerine cezalılar diye gösterecekmiş, sakın ola gitmeyin oraları işgal etmeyin, belki biz ıspartalılara acır da, duble yollarımızı yapar, teşviğe alır, yabancı yatırımcıyı gönderir, devlet desteği sağlar vs vs. sizler gölge etmeyin oralarda. siz iki vekil bir işe yaramıyorsunuz,sizleri oralarda görünce başbakanın kafasını bulandırmayın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kazanana saygı
03 Nisan 2014 Perşembe 14:34

ya ısp ta halkı sen gibilere mi inancekte sen boş boş konuşuyon önce saygı göstercen sonra konuşcen

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİLİ KIZ
03 Nisan 2014 Perşembe 12:15

SAYIN VEKİLİM ŞUNU KABUL EDİN GÖSTERDİĞİNİZ ADAY VE TEŞKİLATTA YETKİ VERDİĞİNİZ KİŞİLER YANLIŞ KİŞİLERDİ..YÖNETİMDEKİ ÇOK BİLMİŞ AMA EZBERE ÇALIŞAN İNSANLARI TEMİZLEMEZSENİZ ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM Bİ DAHA ISPARTA AK PARTİLİ BELEDİYE BAŞKANI GÖREMİCEK..HEP SÖYLEDİK DİKKATE ALMADINIZ..VE BİLİYORUMKİ YİNE DİKKATE ALMICAKSINIZ..AMA BAŞBAKANIM BUNLARI GÖRÜP GEREKENİ YAPCAKTIR...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kartal032
03 Nisan 2014 Perşembe 12:04

sizler kaç dönemdir ısparta milletvekili olarak ne yaptınızda konuşuyorsunuz önce kendinizi eleştirin sonra diğer partiler üzerinde yorum yapın sayın gölge vekiller

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

önemlimi
03 Nisan 2014 Perşembe 11:49

Hala konuşabiliyorsun..Bu ne pişkinlik.Hatayı kendinizde aramadıkca ısparta kurtulmaz recep bey.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
03 Nisan 2014 Perşembe 11:15

sn:vekil ıspartada kaybettiysek 2 kişi siz ve şarkikaraağaç vekili yüzünden bunlar hakkında bilgi verin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
03 Nisan 2014 Perşembe 09:47

ARC yi aday göstermezsen bedeline katlanırsın. Eniştecik !

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ş.KARAAĞAÇ
03 Nisan 2014 Perşembe 09:43

SİZLER ISPARTAYA ADAM GİBİ HİZMET GETİRSEYDİNİZ ŞİMDİ MEVCUT BELEDİYELERİ KAYBETMEZDİNİZ ÖRNEĞİN ŞARKİKARAAĞAÇ, SOKKALARINDA DÜZGÜN ASFALTI BİLE YOK UTANIN MİLLETE ÇAMUR ATMAKTAN, ADAMGİBİ HİZMET GETİRİN ISPARTAYA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NÖBETÇİ VEKİLLER
03 Nisan 2014 Perşembe 09:33

İnanın bu seçimde sırf bu iki vekil yüzünden ak partiye oy veremedim. adamların söylemleri çok agresif, toplumu ayrıştırıcı, bölücü. Tayyipin sayesinde mv oldular, değilse bunlardan bişey olmaz zaten.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
03 Nisan 2014 Perşembe 09:04

KABAHAT ARAMAYA GEREK YOK. HALKIN KARARINA SAYGILI OLUN. ŞAPKA SALLAYARAK, CEKET ASARAK VEYA TEPEDEN İNME-DAYATMA ADAYLA SEÇİM KAZANMAK YOK. YOK.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dobra
03 Nisan 2014 Perşembe 00:31

Burada sözkonusu olan Isparta,dır.İstanbulla ne ilgisi varda söyleneni saptırmaya çalışıyorsun. Isparta genel seçimlerde(eğer seni Recep agan aday ederse), Isparta eleyecek. Bunu böyle bilde Isparta ve onun yiğit başkanıyla fazla uğraşma istersen.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

toka
02 Nisan 2014 Çarşamba 22:14

isminizle deyil tayyıp erdoğanın sayesin seçildiniz başka partilerden muhtar bile olamazdınız...yanlış tercihlerinizle 2 seçim kaybettik. ıspartam kaybetti.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözcü
02 Nisan 2014 Çarşamba 21:23

sayın vekilim siz eger iyi bir hizmet verdiginize kendiniz inanıyorsanız ben şunu sorarım eğridiri neden kaybettiniz geçmişte ısparta da hiçhizmetiniz olmamıştır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstikbilal
02 Nisan 2014 Çarşamba 20:11

Recep özel sen az daha konuş zaten seni ağan bidaha AKP nin kapısından içeri sokmaz hayırlı işlerrrr sana

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ERK
02 Nisan 2014 Çarşamba 20:04

Güya aklınca Mhp yi karıştıracak.İnsanları birbirine düşürecek.Yapamazsın.Ülkücüler birlik beraberlik içinde yoluna devam edecek.Sen seçimi nasıl kaybettiğinin hesabını verceğin makama ne yalanlar uyduracağını düşün hele.Sakın içimizden vurulduk falanda deme yemeyecekler haberin olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

barbaros32
02 Nisan 2014 Çarşamba 19:13

başbakanın yerinde olsam ey özel Türkiyede ayaklar altındada senin memlekette neden el üstünde der hesap sorardım özelden sen memlektinin hesabını ver derdim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

barbaros32
02 Nisan 2014 Çarşamba 19:07

pişkinliğin bu kadarına nedemnir ya özel efendi akp ye neden oy vermedim biliyonmu sizin gibi vekillerden bu ıspartaya birşey olmuyor siz önce bunun hesabını kendinşzde bir yapın şuna bak adam ıspartayı düşünmüyoda Türkiye genelindeki Hdp yidüşünyo sizin miat dolduda yatın kalkın Başbakana dua edin yoksa siz o olmasa ıspartada asla kazanamazsınızda işte başbakan çeketini ıspartada akp koltuğuna koyunca 2 koltuk nasıl olsa garant siz o çeketsiniz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atabeyli
02 Nisan 2014 Çarşamba 18:03

bide utanmadan hdp mhp yi geçti diyor. sizin iktidarınız sayesinde bu kadar sesi çıkar oldu pkk yandaşı kürtlerin. sen kendi memleketinde bile sevilmeyen bi adamsın. anca laf kalabalıklarıyla avutun kendinizi. bidahaki döneme yoksun sayın recep özel..7000 oy fark yedin hala daha konuşuyon.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nuri
02 Nisan 2014 Çarşamba 18:00

valla çok güldüm bence bir dr gitsin şoktan çıkamamış.vatandaş ısparta yzg dedi sizi istemiyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atma Recep
02 Nisan 2014 Çarşamba 16:24

Ya senin kafan iyi mi yoksa benim kafam iyi, yanlış mı okuyorum. Arkadaş ISPARTA da kim ayaklar altında gördük. Bu seçimin bir galibi var o da Yusuf Ziya Günaydın. Siz ne yaptınız?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla