visitor analyticsvisitor analytics

SEÇİM ŞARKISI EŞLİĞİNDE KUTLAMA

Seçim Şarkısı Eşliğinde Kutlama
10 Ağustos 2014 Pazar 21:06

Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarının belli olmasının ardından Isparta Kaymakkapı meydanında kutlamalar yapılıyor.

Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarının belli olmasının ardından Isparta Kaymakkapı meydanında kutlamalar yapılıyor.


 

 

 

 

 

 

 

Kaymakkapı meydanında toplanan çok sayıda vatandaş Recep Tayip Erdoğan’ın seçim şarkısı eşliğinde kutlama yapıyor. Ayrıca toplanan vatandaşlar konvoy yapmak için hazırlık yapıyor.





TESPİT ak partili

TEBRİKLER İL YÖNETİMİ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 10:45

TEBRİKLER İL YÖNETİMİ. eğer yüzde 50 inin altında oy çıksaydı ıspartada İL YÖNETİMİ İSTİFA DİYE BAĞIRACAKTIK. AMA TÜRKİYE ortalamasının üstünde YÜZDE 55.5 ÇIKINCA tek şey söylenebilir. ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN TEBRİKLER OSMAN ZABUN VE YÖNETİMİ. ALKIŞLIYORUZ. doğruya doğru.

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zafer İnanlarındır

denge32
11 Ağustos 2014 Pazartesi 09:32

Isparta'damızda olduğu gibi Tüm Türkiye'de Millet gerçek Başkanına oy vermiştir. Millet hizmet erbabına oy vermiştir. Yoksa kuru lafla, iftira ile çamur atma ile bu işler olmuyor. Daha düne kadar Okyanus ötesi, perlivanya diyenler bugün onlarla kolkola ama baktılar bunlardan bir cacık olmuyor,tekrar eski konumlarına dönebilirler.

58 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadık insanlar partisine ve adayına sahip çıkanlardır.

tebrikler
11 Ağustos 2014 Pazartesi 02:25

Burada adaya sahip çıkan AKP liler seçimi kazandılar. Tam kadro sandığa gittiler. Mensubu olduğum camia ise sandığa gitmedi ve kendiliğinden rakiplerin elini güçlendirdi ve şikayet edecek hakkı kalmadı. yıllar önce rahmetli Muhsin Başkan için de aynısını yapmışlardı. Konuşurken alkışladılar ama sandığa ya gitmediler ya da zamanın iktidar partisine oy vererek samimiyetsiz olduklarını ispatladılar.

7 Beğendim
53 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mutlu son

ak partili
10 Ağustos 2014 Pazar 21:33

Haydar vekilim hayırlısı olsun emekleriniz boşa çıkmadı.

23 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla