visitor analyticsvisitor analytics

SEÇİM DÖNEMİ HİÇ BUKADAR ÇİRKİNLEŞMEMİŞTİ...

SEÇİM DÖNEMİ HİÇ BUKADAR ÇİRKİNLEŞMEMİŞTİ...
06 Mart 2015 Cuma 03:01

Isparta'da bazı aday adaylarının perde arkasında bulunduğu, ulusal haber sitesi gibi gösterilmeye çalışılan çakma site, pislik yapmaya ve mesleğimiz gazeteciliği ayaklar altına almaya devam ediyor. Isparta'nın onurlu gururlu insanlarını seçim çıkarları için kahpece arkadan vurarak yalan ve karalayıcı haberler yapmaya devam ediyor.

Seçim sattına girildiği şu günlerde, sanki ulusal büyük bir haber sitesiymiş gibi pompalanmaya çalışılan çakma site, sosyal medya üzerinden algı operasyonu yapmaya devam ediyor.

Günlerdir Ak Parti il başkanı Osman Zabun,mevcut Milletvekilleri,öne çıkan aday adayları ve Ak parti genel başkan yardımcısı Süleyman Soylu'yu hedef alarak, kendi adaylarını gündemde tutmaya çalışan bu sahtekarlar şark kurnazlığına devam ediyorlar.

Ulusal haber sitesi süsü verilen ve her nedense sürekli Isparta'yı gündeme alan bu site kimin acaba? Siteyi incelerseniz kimin olduğu bariz sırıtıyor.

Bu site bugün ise, Isparta ekonomisine yön veren ve herkesimin saygı ve sevgisini kazanmış, Müsiad Başkanı Mustafa Özkutlu ve yönetim kurulu üyesi Mahmut Ünlüsoy'a çok çirkin bir iftira attı.

 İŞTE ÇAKMA SİTENİN ÜNLÜSOY VE ÖZKUTLU'YA ATTIĞI ÇOK ÇİRKİN İFTİRA HABERİ 


İŞTE BİR BAŞKA HABER YİNE BAZI ADAYLARI KARALAMAYA DEVAM EDİYOR


İŞTE ULUSAL ALGISI YARATILAN SİTE YİNE ISPARTA İLE OYNUYOR


20 YILDIR ISPARTADA GAZETECİLİK YAPIYORUZ.. BİZİM MESLEĞİMİZİ BUKADAR ÇİRKİNLEŞTİRENLERİ KINIYORUZ. BU TÜR HABER SİTELERİNE İTİBAR ETMEMENİZİ TAVSİYE EDİYOR VE KAMUOYUNA DEŞİFRE EDİYORUZ...

spartalı

spartalı
06 Mart 2015 Cuma 21:08

Dernekci rumuzlu arkadasa katiliyorum. Celaleddin bey gibiler yuzunden musiad kan kaybediyor.celaleddin bey eli bosa ciktimi ilbaskanina, vekile, yalvac ilce yonetimine sert mesajlar, demecler veriyor bu da musiada zarar veriyorCelaleddin bey musiad arka bahcen diil. Sosyal medyada genc ekibin sana prim yaptirir ama ispartali siyaseti senden benden daha iyi bilir.

1 Beğendim
69 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizin varsa kredi ihtiyacınız

SEZER
06 Mart 2015 Cuma 15:51

Tarkan Beyi kutluyorum hassasiyeti için. Bu haberi yapanların Kredi ihtiyaçları varsa Mahmut Beyi arasınlar cebinden verir. Bırakın Adamın Bankadan kredi ihtiyacını adamın 2 tane banka kiracısı var. Sapla samanı karıştırmasınlar. Ciğeri 5 kuruş etmeyeceklere 10 kuruşluk değer vermez isek Isparta doğruyu bulur.

48 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Borun pazarı geçti desek

Ahmet YÜCEL
06 Mart 2015 Cuma 15:35

yeni vaziyetten dolayı tarihin derinliklerine silinip gideceklerin can havliyle son çırpınışları olarak görüyorum. çamur at izi kalsın derler ya bunların çamur bile atacak dermanı kalmadığını gösteriyor. acemice sipariş habercik yayınlarından. isteselerde istemeselerde ısparta celalettin bey ile müjgan hanımı kabullenmiş yenilik olarak görüyor. hazmetmek gerek.

84 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

CELALETTİN GÜLTEKİN

dernekci
06 Mart 2015 Cuma 15:06

KENDİSİ ÇIKARLARI İÇİN MÜSİADI KULLANIYOR.AYRICA ÜNİVERSİTE TERK BU ADAM.LİSE MEZUNU YANİ.ADAY ADAYI TANITIMINDA ÜNİ MEZUNU DENMİŞTİ.ISPARTADAN DAHA ÖNCE NİYE KAÇMIŞ?KİMLERE BORÇ TAKMIŞ SORUN BAKALIM

4 Beğendim
74 Beğenmedim
 
Yanıtla

GAZETECİ DEĞİL SOYTARI BUNLAR

HAKAN
06 Mart 2015 Cuma 12:58

ISPARTAMIZIN ADINI KİRLETMEK İÇİN ELİNDEN GELEN NAMUSSUZ HAYSİYETSİZ İNSANLAR BUGÜNLERDE DAHADA ARTMAKTA. KENDİ PARTİLERİNE YALAKALIK YAPMAK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPIYORLAR. BASINI KULLANARAK ISPARTANIN ADINI KİRLETİYORLAR. GERÇEK BASIN MENSUBU ARKADAŞLARIMI CANİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru haber

ıspartalı
06 Mart 2015 Cuma 11:04

Yaptığınız bilgilendirme haberi için teşekkür ederim. Haberde adı geçen Mahmut Ünlüsoy ve Selim Özkutlu nun çıkar için hiçbir şeye tenezzül etmeyeceklerini düşünüyorum. Bu memlekete çivi çakmayanların memlekette beş kuruş itibarı olmayanların, bu tür yalan ve iftiralarla, kendilerine çıkar sağlama amacında olduklarını görmek, bir Ispartalı olarak beni üzdü. Sizin tabirinizle "Çakma Site" de yayınlanmış olan bu yazıyı, yazan ve yazdıranları kınıyorum.

57 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla