visitor analyticsvisitor analytics

SEÇİM ÇALIŞMALARINA START VERDİ!

SEÇİM ÇALIŞMALARINA START VERDİ!
23 Eylül 2015 Çarşamba 15:16

SEÇİM ÇALIŞMALARINA START VERDİ!

Ak Parti MilletvekiliAdayı Said Yüce  ve Haydar Kemal Kurt seçimçalışmalarına başladı


 

Milletvekili Adayları Said Yüce ve Haydar Kemal KurtYalvaç'a gelerek seçim çalışmlarına başladı.Kalabalık bir grup tarafındankarşılanan Milletvekili adayları'nı Yalvaç bağrına bastı.













özıspartalı

şahin
25 Eylül 2015 Cuma 14:57

ey ıspartalı seçmenim bu tepeden inme vekillere oy verirsem bana yazıklar olsun bu ithal vekilleri gönderenler alanen ıspartalıya hakaret ediyor gün bügün ıspartalı salak olmadığını 1 kasımda derslerini verelim geldikleri yere gönderelim buda gönderenlere kapak olsun.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

özıspartalı

şahin
25 Eylül 2015 Cuma 14:57

ey ıspartalı seçmenim bu tepeden inme vekillere oy verirsem bana yazıklar olsun bu ithal vekilleri gönderenler alanen ıspartalıya hakaret ediyor gün bügün ıspartalı salak olmadığını 1 kasımda derslerini verelim geldikleri yere gönderelim buda gönderenlere kapak olsun.

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanliş

yazık
24 Eylül 2015 Perşembe 23:31

ıspartali olarak uzuluyorum hıc ıspartalı yokmu yazık

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla merzifon

KADİR UYAR
23 Eylül 2015 Çarşamba 21:42

Sayın vekilim barla yolu DUBLE olacakmı.....

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

gülsanayı
23 Eylül 2015 Çarşamba 20:09

artık vaatler yeter dsi yol gülsanayı su icinde yanlişanlasilmasın eyridiryolu mutayıt modimer önüne baglayacak suyu yarın cevre yolu gibi olacak hergün tamir şimdiden önlemlerini olın dsine yaptırımcı ve alt yapı talımatı verecek vekiller lazım

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bijik

Suat hooca
23 Eylül 2015 Çarşamba 19:38

Biz neden görmedik.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla