visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:17

SEÇİM BÜROSU AÇILDI

SEÇİM BÜROSU AÇILDI
31 Temmuz 2014 Perşembe 15:02

SEÇİM BÜROSU AÇILDI

77 Milyon'un Cumhurbaşkanıadayı  Isparta'nın Eniştesi Prof.Dr. Ekmeleddin İhsanoğlu ile ilgili Isparta'lı İşadamı HüseyinUÇMAN'ın Basın Açıklaması ;Bildiğiniz üzere 10 Ağustos Pazar Günü TürkSiyasi Tarihinde Bir İlk Yaşanacak ve Milletimiz 12.Cumhurbaşkanı'nı kendioylarıyla belirleyecektir. Şimdiden seçimlerin başta ülkemize vemilletimize zulüm altında inleyen Türk İslam coğrafyasına hayırlara vesileolmasını temenni ediyorum. Gün geçtikçe başta iç ve dış politika olmak üzere birçokalanda deyim yerindeyse çuvallayan Recep Tayyip Erdoğan önderliğinde ki 12yıllık iktidar memleketimizi karanlık bir uçuruma sürüklemektedir. Üniteryapımıza, kuvvetler ayrılığına ve hukukun üstünlüğüne inanmayan Erdoğan birnevi suni gazlama yöntemiyle dünya lideri ilan edilmiş ve sanki 12 yıldır buülkeyi kendisi yönetmiyormuş gibi memleketi kurtarmak için cumhurbaşkanlığınaaday olmuştur.Ülkenin bu kötü gidişine dur demek ve Milletimizi düştüğü budarboğazdan kurtarmak için Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli önderliğindetoplumun her kesimine hitap edebilen Devlet ve Bilim adamı Sayın Ekmeleddinİhsanoğlu 6 partinin uzlaşısıyla ortak aday olarak belirlenmiştir. BizdeSayın Genel Başkanımız Devlet Bahçeli Bey'in talimatları doğrultusunda Isparta’mızıneniştesi olan hemşerimiz Ekmeleddin İhsanoğlu 'nun seçim çalışmalarını yapmakve toplumun her kesimine ulaşabilmek adına seçim bürosu açıyoruz. MemleketimizeHayırlı Uğurlu olsun.

Son olarak kıymetli hemşerilerimihedef göstermeyen, ötekileştirmeyen, siyasi görüşü, dini, mezhebi ne olursaolsun toplumumuzu bir bütün olarak kucaklayan ve özellikle kan gölüne dönenOrtadoğu’nun sorunlarını çok iyi analiz eden, Türkiye'nin dış politikadakiçöküş nedenlerini bilen Sayın Ekmeleddin İhsanoğlu etrafında birleşmeye davetediyorum. Barış, kardeşlik, sevgi, ekmek için Ekmeleddin İhsanoğlu diyorum.

tayyip erdogan

tayyip erdogan
02 Ağustos 2014 Cumartesi 00:09

Basbakan daha ne yapsin hastane yol egitim daha birsuru sey tayyip erdogan dururken huzuru kaciran sahislarin kuklasinami oy vercez

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP IYICE KAVGA VE IFTIRA KARALAMA DAN BESLENIR OLDU!

SECMEN
01 Ağustos 2014 Cuma 17:28

BEN EKMELEDDIN IHSANOGLUNU ILK ARASTIRDIGIMDA MEHMET AKIF ERSOYUN ESERLERINI ARABCAYA CEVIREN BIR SAHIS OLDUGUNU ÖGRENMISTIM ! HANI DERLERYA DOGRU YALAN KONUSUN DIYE ! BU BAL GIBI IFTIRA BU GÜNE KADAR KARARSIZDIM ! LAKIN BU AKP NIN KARALAMA VE IFTIRA CILIGI O KADAR YAYGINLASTIKI BU SEBEBLE BU GÜN KARARIM EKMELEDDIN ÜLKEYE BARIS VE SEVGI TOHUMLARI EKMEK ICIN ! KAVGA VE KIRLI SIYASETE ARTIK BENDEN OY YOK !

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam desdek hep desdek

vurallll-söngül-devran-birgül-yunus
01 Ağustos 2014 Cuma 11:04

ısprta belediye secimlerinde gösterdiği hasssiyetii cumhur başkanlığındad göstercektir bundan şupheniz olmasınbnbiz 47 kişilik öğrenci grubuyuz ekmeleddin beyi desdekliyoruz ve cevremizdekileri uyarıyoruzzzz::::::::::uyan türkiyem....

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hırsız olmasın da

Mehmet Bilen
01 Ağustos 2014 Cuma 10:11

Yaşadığı duygu yoğunluğu nedeniyle yaptığı bir hata yüzünden Ekmeleddin İhsanoğlu'nu eleştirenlere sesleniyorum; Tayyip, milliyetçiliği ayaklar altına alırken, 12 yıldır ağzından bir kere bile Türk'üm kelimesi çıkmazken, ayakkabı kutularını ****ürürken, evdeki paraları sıfırlarken neredeydiniz? Riyakarlığa gerek yok. Madem bu kadar milliyetçisiniz; Barzani ile Öcalan ile kolkola giren adama oy vermezsiniz.

6 Beğendim
59 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇANAKKALE ŞİİRİDİR O

R.T.E
01 Ağustos 2014 Cuma 09:45

SANIRIM ÇANAKKALE ŞİİRİNDEN :)))

46 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cahil ağa

aygün
01 Ağustos 2014 Cuma 09:40

sen önce nerede duracağını bir öğren belediyeden kesin bitecek işin var gerçi sana bunu söyletmişler yoksa senin buna aklında eğitiminde ermez gelecek dönem ilavusta muhtarlığa çalış ancak olabilirsen onu olrsun oda fazlada

26 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAMAN DEYİŞTİ

9.KÖY
01 Ağustos 2014 Cuma 01:12

vaybe adamın ne büyük eksikliğini bulmuşlar saldırıyorlar acaba hırsızlık, yalan talan yapsa övecekler cünkü öğle yapıyorlar saldırın yiğide saldirın meyve verene övün hırsızı yalancıcıyı zaman nasıl değiştirdiler HİÇ DÜŞÜNMEZMİSİNİZ HİÇ DERS ALMAZMISINIZ

4 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASLA OY VERMEM

ŞOKE OLDUM
01 Ağustos 2014 Cuma 00:18

İSTİKLAL MARŞIMIZI bilmeyen,bakın tekrar ediyorum İSTİKLAL MARŞIMIZI BİLMEYEN BİR İNSAN NASIL CUMHURBAŞKANIMIZ OLABİLİR, HAYATTA OY VERMEM. MHP NİN TÜRK MİLLETİNDEN ÖZÜR DİLEMESİ LAZIM BU ADAY İÇİN. içim kan ağlıyor!!!!

39 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmek için.

spartans
31 Temmuz 2014 Perşembe 23:57

milliyetçilikten yoksun istiklal marşını bile bilmeyen adamıda çıkardınız ya ortaya tüm ülke sandıkta yüzünüze tükürecek... işadamı uçman :) oda güzelmiş bu işadamının nerede fabrikası var bi söyleyin sonra iş adamı olsun...Birliği ekmek için,Dirliği ekmek için,Saygıyı ekmek için,Sevgiyi Ekmek için, TÜRKİYEYİ DİKMEK İÇİN EKMELETTİN DİYİN BAKALIM...(dikmeyi anlayan anladı?=)

23 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ucman

sayın
31 Temmuz 2014 Perşembe 23:18

Ucman senin hesapların milletvekilligi herhalde .yanlış hesap çankayadan döner sen aparcılıga devam et cumhurbaşkanlıgı secimi sana 10 numara büyük gelir

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekmeleddin

HASAN ÜNVER
31 Temmuz 2014 Perşembe 23:15

ULEN UÇMAN BU ADAM BUGÜNE KADAR NE YAPTI TÜRKİYE'YE.MİLLETİ ''EKMEK''(FİİL) İÇİN Mİ ÇALIŞIYOSUN.yAZIK SANA.

26 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

32
31 Temmuz 2014 Perşembe 22:16

Barış, kardeşlik, sevgi, ekmek için Ekmeleddin İhsanoğlu diyorum.

4 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu yer 30 mart seçimlkerinde mhpnin değilmiydi

bakkalcı
31 Temmuz 2014 Perşembe 19:44

Belediye yine yapmış güzelliğini kendi seçim bürosunu ekmeleddne hibe etmiş harbi millyetçisin ziya aday olmasaydım selahattın demirtaşı desteklerdim diyen istiklal marşımızı bile bilmeyen bi adama nede güzel hizmet ediyosun yazık size

26 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmeleddin

klavyee
31 Temmuz 2014 Perşembe 18:04

uçman 2+1 apart ne kadar?? sözleşme 10 aymı 12 aymı :D

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önce İstiklal Marşını bir okusun.....

ARASLI...
31 Temmuz 2014 Perşembe 17:16

Bütün medya sarsılıyor.Rahmetli Mehmet Akif in mezarı başında İstiklal Marşımızın dörtlük kıtasını okuyor.Çanakkale şiirinden alıntı diyor. Ben ve ailem oy vermeyi düşünüyor idik, kesinlikle 7 oy direkt istemesekde Tayyib Erdoğana gidecek...Böyle bir kişiden Reisi Cumhur olmaz...........Çatı -çatı dediler, başka bir aday olabilirdi.Ama öbür tarafın ekmeğine bal - kaymak oldu....

20 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

R.T.E

+32
31 Temmuz 2014 Perşembe 16:43

BENİM CUMHUR BAŞKANI ADAYIM RECEP TAYİP ERDOĞAN ADAM GİBİ ADAM GERİSİ YALAN

45 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eklemeddin :)

sengetli
31 Temmuz 2014 Perşembe 15:36

77 milyon demissiniz ama benim cumhurbaskanı adayim falan degil.

31 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla