visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ’DEN FLAŞ AÇIKLAMA

SDÜ’DEN  FLAŞ AÇIKLAMA
19 Temmuz 2016 Salı 21:16

SDÜ’DEN FLAŞ AÇIKLAMA

YÖK, tüm üniversitelerdeki dekanların istifalarını istemişti. Bu kapsamda SDÜ'deki 19 fakültenin dekanı da istifa etmişti. SDÜ Yönetiminden yapılan yazılı açıklamada "Milli İrade ve Demokrasiye destek çerçevesinde YÖK (Yükseköğretim Kurulu) Türkiye'deki üniversitelerde görev yapan tüm dekanların istifasını istemiştir. 
İstifa eden dekanlar, FETÖ ile bağlantıları bulunup bulunmadığı husunda değerlendirilecek olup herhangi bir bağlantısı olmayanlar görevlerine devam etmek üzere tekrar atanacaklardır. 
Süleyman Demirel Üniversitesinde görev yapan tüm dekanlar, gönüllü olarak ve herhangi bir makam beklentisi içerisinde olmadan, hızlı bir şekilde istifa dilekçelerini vererek Milli İrade ve Demokrasinin yanında olduklarını açıkça göstermişlerdir. 
Kamuoyuna saygıyla duyurulur" denildi. 

paraleller var

s s
25 Ağustos 2016 Perşembe 18:32

mimarlık fakültesinde eski başhekim baş fetöcülerden mehmet tuğrul sezer in kızı ayşebetül gökaslan akademisyen kadrosunda halen görevine devam ediyor, bu kişi bu terör örgüt sayesinde sdü kadrosuna girdi, halen nasıl devam ediyor, ilker hoca madem bu örgütle mücadele ediyor bu kişi nasıl göreve devam edebiliyor, açıkçası bana samimi gelmiyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uçağını kim düşürdü?

Rus
21 Temmuz 2016 Perşembe 03:00

Rus uçağını kim düşürdü? Dün dile getirilmişti. Bu gün tutuklandılar. Bu uçağı düşürenlerin bir ucu SDÜ ye uzanıyormu? Kimin akrabası? Bu akrabanın SDÜ deki görevi ne idi ve SDÜ rektörlüğü ile bir ilişkisi varmı? Kimin eli kimin cebinde. SDÜ hem ergenekonun, hem Fetö nün yuvasımı? kim kimdir?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila bey

&&&&
20 Temmuz 2016 Çarşamba 13:39

Eyyy Azizin kardeşi Atila sen hic Alladan korkmaz kuldan utanmazssın inşallah bu attıgın iftiraların altında kalírsın...

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayse

gültekin dereli
20 Temmuz 2016 Çarşamba 11:38

Ayşe suclu suçsuz kimi iceriye attırmiş hoca ya sen nerede yaşíyorsun hiçmi dúnyadan haberin yok bu adam hakimmi savcimi polismi konuşuyorken õlc biç ondan sonra yorum yap yarim akilli sey.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aman Dikkat

Hoca
20 Temmuz 2016 Çarşamba 10:12

Arkadaşlar Üniversiteyle ilgisi olmasa bile Isparta'da yaşayan herkes Sayın Rektörün paralel ihanet çetesiyle samimi olarak mücadele ettiğini çok iyi biliyor. Arada menfaati zarar görenlerin başka yorumlar yapması gerçeği değiştirmez. Lakin bu süreçte Rektör hoca ve ekibi daha da dikkatli olmalı, çünkü bu çetenin dini-imanı-kuralı yok, ve en önemli özellikleri zeytinyağı gibi üste çıkarak başka insanlara iftira atarak kendilerini temize çıkarmaya çalışmaları.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kafan çalışmıyormu ayşe senin

...
20 Temmuz 2016 Çarşamba 09:52

Ayşe sen saf filanmısın yoksa kafanmı çalışmıyor kim içeri attırmış onları rektörmü onları emniyet içeri aldı 1 yıl adamları takip etti inceledi sonra içeri aldı

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

ayşe
20 Temmuz 2016 Çarşamba 08:08

suçlu ve suçsuz hekezi içeriye attıran sayın rektör tümden araştırılmalısınız bence

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her yerde atila

32
20 Temmuz 2016 Çarşamba 01:41

Atila ne kadar komik bir adamsın sen ya

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAK
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:34

Şimdi paralelci rektör iyice sıkışacak istifasini aldigi dekanlara paralelci dese kendine dokunacak demese paralelciligi iyice açiga cikacak.Bence rektörün paralelciligi kesin ve net olmamış olsaydı veya rektör ithamımdan rahatsız olsaydı itiraz edip hakkimda dava acmaliydi.sizce neden hakkimda dava açamiyor rektör ben soyliyeyim paralelci oldugu icin cunku boylesine hassas bir ortamda hakkinda boyle ithamlarda bulunan birine rektör paralelci olmasaydi dava açardı...!!!

5 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

KULÜP YÖNETİCİSİMİ ÜNİVERSİTE YÖNETİCİSİMİSİNİZ?

ali
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:26

Ne kadar lacka laubali ciddiyetsiz korkakca bir iş. Orası Fenerbahçe kulübümü, Kanarya sevenler derneği mi? Kanunlara uygun olarak atandığınız akademik bir şerefi olması gereken bir yeri birinin keyfine göre terkediyorsunuz? Bu istifa edenlerden üniversite yöneticisi ve hocası olmaz, öğrencilere bisey veremezler, öğrencilerinide korkak yetiştirirler. Bunlar bir daha dekan olmamalı, Rektörde hemen istifa etmeli. Siz çocuk musunuz?

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akrabaları?

Uçağı düşürenin
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:04

Rus uçağını düşüren pilotun akrabalarında var deniyor? Doğrumu ? Doğruysa kim?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla