visitor analyticsvisitor analytics

SDÜDE 99 AKADEMİSYENE İHRAÇ

SDÜDE 99 AKADEMİSYENE İHRAÇ
07 Ocak 2017 Cumartesi 00:01

SDÜDE 99 AKADEMİSYENE İHRAÇ

SON KHK İLE SDÜ DE 99 AKADEMİSYEN İHRAÇ EDİLDİ. İŞTE O LİSTE

 

 

 

 

 

Akyamuk

Ilhan Yusuf
13 Ocak 2017 Cuma 00:23

Insanlar neden ulkemiz beyin gocu veriyor diye yakiniyor, beyinsizlerin ulkenin kontrolunu ele aldigi yerlerde akilli insanlar durmaz, ilmi kesifler hur ortamlarda olur.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sap döner, keser döner. Gün olur, hesap döner.

Alma mazlumun ahını....
10 Ocak 2017 Salı 09:33

Bir zamanların ağası, efesi, valinin bile kendisine yağ çektiği Süleyman önal (Çarsancaklı) efendiyi de listede gördüm. Az can yakmamıştı. Ben istersem görevden ayrılırım, kimse beni görevden alamaz diye basına demeç veriyordu. Dövdürdüğü adamın ahı yerde kalmadı. Az can yakmadı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter mi?

yeter mi?
09 Ocak 2017 Pazartesi 15:44

Zamanında her yere sinsi yılanlar gibi doldunuz. Halen devam eden şekilde hak yediniz.Dinimizde var mı bunun yeri?? mahşere kalmadan helak olduğunuzu göstersin rabbim... Nerede adil öksüz'ün kankaları? hala görev başında değil mi? Yazıklar olsun koca ülkeyi batırmaya uğraşıyorsunuz..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLETİN EVLADININ HAKKINI YEDİNİZ

YAZIKLAR OLSUN
09 Ocak 2017 Pazartesi 09:33

HEM MİLLETE SİLAH ÇEKTİNİZ .OLMAYAN YERLERE PERSONEL ATADINIZ.HİÇ BİR İKTİDARIN HİÇ BİR ŞEKİLDE HAREKET EDEMEDİGİ BİR HUKUK SİSTEMİNE ÇÖKTÜNÜZ. ÇOCUKLARI OKUTUYORUZ DİYE MİLİTAN YETİŞTİRDİNİZ .PARALARIDA BAŞKA ÜLKEYE KAÇIRDINIZ. ALLAH SİZİN DAHA NASIL CEZANIZI VERECEK GÖRÜN İŞTE.PARA PUL HERŞEYE KATLANDIK AMMA VATAN SÖZ KONUSU OLUNCA .CİGERİNİZ SÖKÜLSÜN BU ÜLKEYİ SURİYE GİBİ YAPACAKTINIZ ADİLER. ŞİMDİYE KADAR YEYİP İÇTİKLERİNİZ HARAM OLSUN. ANNENİZ BİLE HAKKINI HELAL ETMİYECEK SİZE.VATAN BİZİM..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çıkar aheste aheste

NESİBE
09 Ocak 2017 Pazartesi 08:54

Kadrolara karı, koca, kayınbaba, eş ,dost cümle sülale yerleşirken çok iyiydi de 'Zavallı Hocanız'!!ın bedduası ,ayy pardon 'mülanesi' size dönünce noldu?Zorunuza mı gitti*Az bile ,vatandaşlıktan çıkarılsanız yeri.Hadi 'Can' lar güle güle...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Guven
08 Ocak 2017 Pazar 13:16

Bu listede ismi bulunan sahıs bir zamanlar ogrenciler sana tezahurat yaptinda "görüyormusun" demistin yani yalakalik yapmak lazim der gibiydin simdi ben sana diyorum naberrrrrrrrrrrr

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emniyet Teşkilatına!

Vatandaş
08 Ocak 2017 Pazar 13:10

Emniyet teşkilatımız, şu yorumları okuyor mu? SDÜ'de bulunan fetö şebekesine müdahale edeceksiniz?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar yağışı

Ahmet alyıldız
08 Ocak 2017 Pazar 11:12

yarın ile ilgili validen bi mesaj verildimi okullar tatil olcakmı

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER ARTIK!

Vatansever
08 Ocak 2017 Pazar 09:07

SDÜ'de fetö temizliği falan olduğu yok! Fetönün gözden çıkardığı kadar temizlik var. Fetöcübaşı Gülen'in emekli maaşı iptal edilirken, neden fetö sanığı Hasan İbicioğlu darbe sonrası apar topar emekli edildi ve ardından da ihraç ettik dendi? Genel sekreterin firari Adil Öksüzle aynı karedeki fotoğrafı için neden bir şey yapılmadı? Ne oluyoruz? Lütfen Emniyet teşkilatı duruma müdahale etsin!

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlahiyata dikkat

Ali Koral
08 Ocak 2017 Pazar 02:31

İlahiyata dikkat edilmesi lazım, daha ayrıntılı çalışılması yerinde olacaktır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali-Kaportacı
07 Ocak 2017 Cumartesi 21:16

Nekadar aşşağılık kompleksli, silik, kıskanç yaratık varsa böyle haberlerin altına üşüşüyor. Adamlar heryeri AKP yandas ve yalaka beyinsiz, beceriksizleriyle dolduruyor bu gerizekalılarda hala kocakarı gibi mahalle dedikodusunda.

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet Durmaz
07 Ocak 2017 Cumartesi 19:54

Hak yiyenler bunun mahşeri var. Nasıl insanların hakkını yediniz. Nasıl da kolayca kadrolara yerleşmişsiniz. ( Hakkıyla kadro alanlara sözüm yok) Bu işin mahşeri var. Ben hak yiyene ve hakkımızın yenilmesine göz yumanları Allaha havale ediyorum! Dedim ya, bu işin mahşeri var...Kadro bekletim yok. Çakal hakyiyenlerdir!

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eksik isimler

eray
07 Ocak 2017 Cumartesi 15:46

khk yayınlanıp burada görülmeyen isimler mevcut sıra 497 den başlıyor ve 594 e kadar devam ediyor

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

--

evet gururluyum
07 Ocak 2017 Cumartesi 15:06

az bekleyin bozduğunuz kantar gün gelip sizide tartar efendiler. bukadar insanın ahı çıkacak elbet. hakkımla girdiğim bu yerden haksız ihraç edildim ama evet gururluyum çünkü hiçbir suçum yok. Allah biliyor o bana yeter.

31 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suç duyurunsuda bulunacakmış

YÖK e yazacakmış
07 Ocak 2017 Cumartesi 15:03

Aman dikkat et seni almasınlar ! Yaz yaz bizdende selam yaz çok korktuk Sdü yönetimi kimseden korkmuyor cekınmıyor kafana sok !

5 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu yorum yazanlar bulunsun !!

Hain kriptolar
07 Ocak 2017 Cumartesi 15:00

Asıl A takımı yok dıyenler ancak başarılı Sdü yönetimini karalayan fetöcüler yada koltuk yada kadro bekleyen çakallar !!! Herkes salak bi siz akllısınız... Sdü yönetimine teşekkür etmek lazım napsak az o yürekli insanlara

3 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

A takımı

SDÜ
07 Ocak 2017 Cumartesi 13:57

Asıl isimleri hala göremedik..

6 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakyemeyen Onurlu Işsiz-2
07 Ocak 2017 Cumartesi 13:09

Bazı açığa alinanlar hala ihraç edilmemiş. Yahu arkadaş olmayan bölüme, olmayan branşı meslek yüksek okullarına açarak yabancı dilsiz uzman doldurdular.Rektörlük ya dikkat etmiyor ya da salağa yatıyor. Ben bunu Yök'e yazacağım. Ayrıca sürecin sonunda hala işlem yapılmadıysa suç duyurusunda bulunacağım.

12 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dur yolcu!!!!
07 Ocak 2017 Cumartesi 12:13

Sokaga atildik demis, dua etki olman gerekenden cok daha iyi bir yerdesin yine...

10 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gurur ne?
07 Ocak 2017 Cumartesi 12:11

Bu ulkede annesinin karninda babasinin sehit cenazesine giden evlatlar var, benim evladim gibi babasinin daglardan donmesini bekleyen evlatlar var, benim yavrum gibi dedesini baba sanan, fotograflara baba diyen yavrularimiz var. Bayram sofrasina bir sandalye eksik oturanlar, namazinda orucunda kapimiza kor dusmesin diye dua edip bunun a****iginda yasayanlar var. Siz hain olup hak yediginiz icin, siz sicak calisma odanizda internette daha rahat alisveris edip,evlatlarinizla mutlu olun diye!! UTAN

11 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gurursuz P...cevap

serdar
07 Ocak 2017 Cumartesi 10:57

Gururlu diye yazan gurursuz çalıştığın yere nasıl girdiysen o şekilde kovulmuşsun vatanına ihanet etmiş biri olarak hala bu ülkede yaşıyorsan bilki Devletin iyi niyeti yoksa sen ve senin gibi yezitlerin bu ülkede nefes almaları haram, ettiğin bedduha seni gibi itler için geçerli

24 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

su
07 Ocak 2017 Cumartesi 10:19

çocuklarımız sınava girmek için gecesini gündüzüne kattı çalıştı didindi. yok puanı yetmedi yok yedekteydi. sonra sizin gibiler geldi uğraşmadan, çalışmadan milletin hakkına kondunuz. sanki hakkınızla gelmiş gibi bi de böyle duygu sömürüsü yapmayın...

27 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

gururlu vardır sendede bir şey

ahmet sönmez
07 Ocak 2017 Cumartesi 09:27

Gururlu ne oldu seni durup dururkenmi attılar yaz bakalım adını soyadınıda görelim ama siz yazamazssınız sizin her şeyiniz **** kapaklıdır.sadece kendinize müslümansınızdır sizden olmayanların yaşama hakkı yoktur ...

21 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gururlu sen kimsin
07 Ocak 2017 Cumartesi 09:19

Gururlu rumuzu kullanan arkadaş ismini açıkça yaz Allah senin belanı versin, darbe yapsaniz kraldan çok kıralcı olacaktın öyle mı?

16 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakyemeyen Onurlu İşsiz!
07 Ocak 2017 Cumartesi 08:50

Bazı açığa alinanlar hala ihraç edilmemiş. Yahu arkadaş olmayan bölüme, olmayan branşı meslek yüksek okullarına açarak yabancı dilsiz uzman doldurdular.Rektörlük ya dikkat etmiyor ya da salağa yatıyor. Ben bunu Yök'e yazacağım. Ayrıca sürecin sonunda hala işlem yapılmadıysa suç duyurusunda bulunacağım.

11 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla