visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ YURT YAPIMINDA DİRENİYOR

SDÜ YURT YAPIMINDA DİRENİYOR
01 Kasım 2014 Cumartesi 23:52

Rektör Yardımcısı Türcan: Yurt yapımına karşı çıkmak, devletin politikasıyla çelişmektir.

Belediye Meclisinde reddedilen, Isparta kamuoyunun da tepkisine yol açan Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Kampüsüne yapılması hedeflenen yurt ve sosyal tesislerle ilgili Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Talip Türcan çarpıcı açıklamalarda bulundu. Üniversitenin burada ticari bir amaç gütmediğini belirten Türcan, “Üniversitedeki yurt yapımına karşı çıkmak hükümetin ve Cumhurbaşkanının politikasıyla çelişmek anlamına gelir” dedi.



Hesap günü yakın 3

V for Vendetta
05 Kasım 2014 Çarşamba 11:03

Sayın Türcan siz ve saz arkadaşlarınız hesap gününden korkmuyor olabilir, ama unutmayın öteki tarafta Yök deki gibi sizi koruyan, kolluyan abileriniz olmayacak , hatta belki hesap o güne kalmayacak, yaptıklarınız sizden misli ile çıkacaktır , korkmayın titreyin , Adalet Mutlaka Tecelli eder

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap günü yakın 2

V for Vendetta
05 Kasım 2014 Çarşamba 11:00

Sadece bunlarla bitmedi, düzmece soruşturma raporları ile göreviniz ve bilginiz olmadığı halde kimlere ceza verdiğinizi hangi insanların ekmeğiyle nasıl oynadığınızı çok iyi biliyoruz, cinsel tacizlerde bulunan ve ****ri meşru ilişkiler yaşıyan öğretim üyelerini koruduğunuzu, uygulama ve araştırma merkezleri üzerinden döner sermaye işletmeleri üzerinden kimlerin ne şekilde haksız kazançlar elde ettiğini çok iyi biliyoruz, Hesap günü geldiğinde Allaha da vaatlerde bulunabilecekmisiniz ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap günü yakın

V for Vendetta
05 Kasım 2014 Çarşamba 10:56

Üniversite arazisini avm yapmak amacıyla İhaleye çıkarttınız, proje trilyonluk ama nedense yerel gazetede yayınlandı ve ihale ilanının olduğu gazete kimsenin eline geçmedi , zaten üniversite yönetimi hakkında Isparta adliyesinde ihaleye fesat karıştırma davaları devam ediyor , her geçen gün yök'e yeni bir soruşturma dosyası gidiyor, halen savcılıkta açık onlarca dosya var, siz mi öğrenciyi düşünüyorsunuz sayın TÜRCAN, siz ve saz arkadaşlarınızın ne yaptığını herkes çok biliyor

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haberde geçen kripto Paralelciyi bulabildiniz mi?

Lucky Luke
04 Kasım 2014 Salı 02:15

Arşivin tozlu raflarından çıkan haberin tarihi 04 Temmuz 2011. Haberin içeriğinde bir liste var. Pensilvanyadan gelen talimata göre Üniversiteye alınması emredilen kişilerin isimleri henüz işe alınmadan önce liste halinde verilmiş. Bugün tarih 04 Kasım 2014 değerli okurlar kendileri Üniversitenin sayfasından kontrol etsin. Talip TÜRCAN Paralelci değilse neden o kadar Paralelciyi İlahiyat Fakültesi’ne doldurdu?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

algı yönetimi

ISPARTALI
03 Kasım 2014 Pazartesi 08:55

aklı sıra farklı bir ALGI OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ. ama biz ıspartalılar BU TÜR MANEVRALARI ÇOK GÖRDÜK. sayın hocam siz HANGİ ÜLKENİN HÜKÜMET POLİTİKASINI TAKİP EDİYORSUNUZ???BİZİM HÜKÜMET POLİTİKAMIZI TAKİP ETSEYDİNİZ BU ŞEKİLDE KONUŞMAZDINIZ.O YÜZDEN ŞAŞIRDIM.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi araştırsaydınız keşke

Selami Canıtez
02 Kasım 2014 Pazar 22:03

Devlet üniversitelerin yarıdan çoğunda kampüs içinde yurtları mevcut. Örneğin; Hacettepe Beytepe kanpüsünde dersanelere bitişik yurt ve apartlar mevcut.Keşke mahçup olmasaydınız sayın apartçı2

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kolaycılar

Ali ak
02 Kasım 2014 Pazar 19:13

Isparta il kolaycılığa kaçıyor oturdukları yerden para kazanılıyorlar sıktıysa birleşsinler fabrika kurup istihdam yaratsınlar

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

apartçı 2

uyanık
02 Kasım 2014 Pazar 18:41

4. Apart - AVM yapımı ile ilgili hukuki sorunları inşaatı yapacak şirketten daha çok üniversite yönetimi olarak siz takip ediyorsunuz. bu da çok ilginç5. ihaleyi verdiğiniz şirketi ve bağlantılarını incelerseniz cumhurbaşkanının çok memnun olup olmayacağını anlarsınız. 6. son söz de Ispartalıya bağnaz diyen sevgili SDÜ öğrencilerine. Türkiye'nin hangi üniversitesinde kampüs içinde AVM üstü apart gördünüz. saçmalamayın.sanki bu yapılacak apartlara para yettirebileceksiniz.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

apartçı

uyanık
02 Kasım 2014 Pazar 18:37

1. yapmak istediğiniz "şeyin" adı öğrenci yurdu değil. AVM, ticaret merkezi ve apart karışımı.2. öğrenci konusunda samimi olsaydınız Kredi Yurtların arazi tahsisine olumlu yanıt verirdiniz. Öğrenci de uygun fiyat ve konforda burada kalırdı.3. yapmak istediğiniz bu "şeyi" ihale etme biçiminiz ahlaki değil. 1-2 kişinin okuduğu yerel bir gazetede dostlar alışverişte görsün misali ihale ettiniz.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Yönetimi haklı

Üniversite
02 Kasım 2014 Pazar 18:27

Üniversite doğu kampüsünde avm de olmalı, restorant da olmalı. Beyler doğu kampüsünde Tıp fakültesi var. Eğer hastanız varsa bir gece hastanede kalın, akşam çıkın bakalım karnınızı doyuracak birşey bulabiliyormusunuz. Adam diğer illerden geliyor, arabanın içinde yatıyor. Yemek için şehre gidiyor. Esas gözünü para kaplamış olan yönetimin yapmak istediklerine karşı çıkanlar. Sizin için öğrenci önemli değil. Öğrenci sizin için yolunacak tavuk. Ayıptır ayıp.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversite bilim üretmeli

Cumhur Ziya Kurt
02 Kasım 2014 Pazar 17:50

Beyler!Kısır döngülere takılıp kalmayın.Isparta ekonomisine 3 kuruş katkı sağlayan Apart işletmeciliğine neden engel olmak düşüncesindesiniz?Ciddi bilimsel çalışmalara yönelmenizin daha uygun olacağını düşünüyorum.Bilim adamları bilim ile işletmeciler de kendi işleri ile uğraşsın. LÜTFEN.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sakalıma anlat

sakalıma anlat
02 Kasım 2014 Pazar 13:33

o zaman KYK yurdu yapın. neden kafeli restaurantlı avm li benzinlikli ticari alan yapıyorsunuz. Ispartada yeni bir avm ve ticaret merkezine ihtiyaç yokken nasıl yapıldığı herkesce malum ihale ile kimsenin haberi olmadan taaaa konyadan boydak holding istikbal bayisi birisine bu ihaleyi nasıl veriyorsunuz. Gerçi hoş mal alımlarınızın %90'ı böyle ya. Google'a Boydak Fethullah Gülen yazın bakalım neler çıkıyor. Bunu Sn Cunhurbaşkanına Sn Başbakana nasıl anlatacaksınız?

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yurt

mehmet
02 Kasım 2014 Pazar 13:17

yurt kesinlikle yapılmalı. ev kiraları çok yüksek.yurt yapılmasını istemeyenler yüksek ev kiralarına çözüm bulsun.öğrenciler isyanda. onların sesini de duyun. her şey para demek değil. apart sahibi olanlar dışında hangi ıspartalı memnun karardan.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

rektorluk
02 Kasım 2014 Pazar 12:29

Rrektörün ve kadrosunun üniversite için 4 yıldir yaptıği tek degerli iş bu onu da yaptirmadı ıspartali. Adam bi kere de ögrenciye üniversiteye faydali bisey yapalim dedi onu da yapamadi. Bu sebeple ıspartali aç gözlü bağnaz kafalı esnafı da rektörü de tebrik ediyoruz

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bağnaz Isparta

Mert
02 Kasım 2014 Pazar 12:25

Bir Isparta lı öğrenci olarak ıspartalının hala kendisini gelistirmemis olması beni cok uzuyor acikcasi bizim ıspartalının tek derdi ögrenciyi dek getirmek. Yav bi bakın etrafınizdaki illerin üniversitelerine hepsinde yaşam alanı var ki zaten bu alanlara ıspartali esnaf dukkan acacak. Ama derdiniz hala 45 metrekare yere 700 lira almak yazık günah bu gençlere. Ayıp kul hakkı kavramlarını unuttu ıspartalı

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

LÜTFEN İŞİNİZİ YAPIN...

Serhan
02 Kasım 2014 Pazar 10:41

Rektör yardımcılığı malesef size bir kaç gömlek fazla gelmiş. Çünki liyakat olmadığından , senin görevin hükümetin politikasını uygulamak değil. Senin görevin Ispartaya nasıl fazla öğrenci getiririm bu öğrencileri nasıl barındırırım en iyi şekilde nasıl eğitimini veririm sorularının cevabını verebilmektir. Geç bu hükümet politikası ayaklarını , işine bak işine gerçi fazla ömrünüz kalmadı.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim mi Ticaret mi?

Isparta'lı
02 Kasım 2014 Pazar 09:16

Tutturmuşsunuz bir "cumhurbaşkanı" talimatı türküsü, onun arkasına sığınıp, aklınız sıra algı yönetiyorsunuz. Hiç kimse, yurt yapılmasına, öğrenciye barınma konusunda destek olmaya karşı değil. Karşı olunan ve sizin bir türlü anlamak istemediğiniz şey, önce yurtla başlayacak ardından pek çok ticari faaliyeti kampüs Alanına Çekerek, üniversitenin şehirden kopmasına yol açacak faaliyetler. Sizin göreviniz eğitimle ilgili daha fazla neler yapılabilir onu düşünmek.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ticaret

muhtar
02 Kasım 2014 Pazar 08:51

Biz sdü de yurt yapılmasına karşı çıkmıyoruz. Sdü nün ticaret yapmasına karşı çıkıyoruz. Projedeki 10 bin metrekarelik ticari alanda dersmi vereceksiniz.insanları aptal yerine koymayın.eger yurda karşı olsak oradaki yurtlarda olmazdı

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avm projesi

Ispartalı
02 Kasım 2014 Pazar 03:06

Hocam siz galiba devlet politikasını karıştırdınız.bundan 2 yıl önce spor Bakanı Suat Kılıç SDÜ rektörlüğünden yer istemiş rektör hoca Hasan ibicioğlu yurt için yer vermemişti.hatırladın mı hocam.sizin yapmaya çalıştığınız yerin adına yurt denmiyor avm ve Kazanç deniyor.çaktın mı köfteyi hocam.sen Hasan Hoca'yı koruma bu millet aptal değil.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla