visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ YİNE BİR İLK !

SDÜ YİNE BİR İLK !
06 Ekim 2015 Salı 17:50

SDÜ YİNE BİR İLK !

SDÜ Hastanesinde Bir İlk Daha Gerçekleştirildi

Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesinde ilk kez karaciğer nakli gerçekleştirildi. 46 yaşındaki erkek birhastaya kadavradan alınan karaciğer, 8 saat süren başarılı bir operasyonla nakledildi.

 

Konuyla ilgili bilgi veren Organ Nakli Merkez Müdürü Prof.Dr. Mahmut Bülbül, geçtiğimiz aylarda hastanede 2 ayrı böbrek nakli operasyonunun başarı ile gerçekleştirildiğini ve hastaların sağlıklarına kavuştuklarını belirterek karaciğer naklinin ise karaciğer nakil sorumlu uzmanı Yrd. Doç. Dr. Zafer Sabuncuoğlu ve sorumlu yardımcısı Yrd. Doç. Dr. İhsan Yıldız tarafından yapıldığını  söyledi. Nakil sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Zafer Sabucuoğlu ise hepatit B tanısıyla uzun süredir gastroenteroloji servisinde takip edilen hastaya, 1 Ekim günü Antalya’da bir kadavradan alınan karaciğerin nakledildiğini ve hastanın şu anda yoğun bakım servisinde bulunduğunu açıkladı. Hastanın karaciğer fonksiyonlarının istenilen düzeyde olduğunu kaydeden Sabuncuoğlu, nakil ekibinde 24 kişinin görev aldığını sözlerine ekledi.

 

SDÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimi Prof. Dr.Mehmet Yıldırım ise son 3 ayda ikisi böbrek, biri karaciğer olmak üzere toplam üç nakil operasyonunun başarılı bir şekilde yapıldığını kaydederek “Hastanemiz nakil konusunda ülkemizin önemli merkezlerinden biri haline gelmiştir. Bu ivme daha da artacaktır.” dedi.

 

 

 

Son olarak konuşan SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkçı ise hastanenin Türkiye’de böbrek ve karaciğer nakli yapan 35 merkezden biri haline geldiğini söyleyerek bu başarılı çalışmaları gerçekleştiren tüm ekibe teşekkür etti.

tebrikler

alp hasan
09 Ekim 2015 Cuma 09:39

mehmet zafer sabuncuoğlu hocaya tebrikler.üniversiteye çok şey kattı.bütün ilk ameliyatlarda izi var.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gurur

ankara dan selamlar
08 Ekim 2015 Perşembe 09:38

Mahmut abiyi kutluyorum yolunuz açık olsun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdu

Oe
07 Ekim 2015 Çarşamba 20:32

Mahmut Bülbül hocam dünya standartlarında bir doktor ve Isparta ya gönül vermiş bir kişi. Bu kalitede bir doktor özel bir hastaneye gitmek istese özel hastaneler onu almak için sıraya girerler. Doktorlarımızın kıymetini iyi bilelim.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mahmut hocam ve ekibi

Ömer
07 Ekim 2015 Çarşamba 17:12

En başta Mahmut Bülbül hocam olmak üzere tüm ekibini tebrik ediyorum. Hepsinden Allah razı olsun. İnsanlık adına, hele hele sağlık ile ilgili başarı ve katkıları lütfen olumsuz eleştirmeyin. Doktorlar insan hayatını kurtarmaya çalışırken hastanın ne görüşünü, siyaseti, kimliğini, rütbesini, makamını düşünmüyorlar. Tek amaçları saatlerce ayakta ve kan ter içinde kalarak hastayı kurtarmaya çalışıyorlar.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılar

Musa BALABAN
07 Ekim 2015 Çarşamba 08:50

değerli hocalarımız Prof.Dr.Mahmut BÜLBÜL ün ve Y.Doç.Dr.Zafer SABUNCUOĞLU nun kıymetleri bilinip önleri açılır ekip ve ekipman olarak destek olunursa çok başarılı olacaklarına inanıyorum Allah yardımcıları olsun.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla