visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 17:44

SDÜ ÖĞRENCİSİ APARTTA ÖLÜ BULUNDU!

SDÜ ÖĞRENCİSİ APARTTA ÖLÜ BULUNDU!
04 Ekim 2015 Pazar 14:22

Isparta SDÜ Makine Mühendisliği Bölümü 4.sınıf öğrencisi, kaldığı apartta ölü olarak bulundu.

Edinilen bilgiye göre, olay dün gece henüz bilinmeyen bir saatte Modernevler Mahallesi’ndeki bir öğrenci apartında meydana geldi. İddiaya göre, aslen Denizli doğumlu ve epilepsi hastası olduğu belirtilen 23 yaşındaki B.M.bugün sabah saatlerinde apartında hareketsiz şekilde bulundu. Durumun haber verilmesiyle birlikte, olay yerine 112 Acil Servis Ekipleri ile polis güçleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan sağlık ekipleri, gencin öldüğünü belirledi. ‘Şüpheli ölüm’ olarak kayıtlara geçen olayda, gencin epilepsi krizi yüzünden hayatını kaybettiği tahmin ediliyor.

kel alaka rumuza

selim
05 Ekim 2015 Pazartesi 15:02

apartlar dairenin küçüğü olabilir ama apartlar bir ticaret hanedir tamda yurtlar gibi oaray kimin girdiği kimin çıktığı apart sahibinin sorumluluğundadır,maliye ve belediye denetim yapmalı

2 Beğendim
4 Beğenmedim