visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ HAVALİMANI REKORA KOŞUYOR

SDÜ HAVALİMANI REKORA KOŞUYOR
09 Kasım 2016 Çarşamba 10:44

SDÜ HAVALİMANI REKORA KOŞUYOR

DHMİ Genel Müdürlüğü tarafından açıklanan 2016 yılı Ekim Ayı Havalimanı İstatistiklerine göre; Ekim ayında Isparta Süleyman Demirel Havalimanı’nda iç hat yolcu trafiği bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 4artışla 7.197 dış hat yolcu trafiği yüzde 12 artışla 7.341 olmak üzere toplamda yüzde 8 artışla 14.538 oldu.

 

2016 Yılı Ekim ayında Isparta Süleyman Demirel Havalimanı’naiç hat iniş-kalkış yapan uçak trafiği bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 32artışla 3.058 dış hat 40 olmak üzere toplamda yüzde 32 artışla 3.098 oldu.

 

2016 Yılı Ekim ayında Isparta Süleyman Demirel Havalimanı Yük (kargo+posta+bagaj) trafiği ise toplamda yüzde 8 artışla 175 ton olarak gerçekleşti.

 

10 Aylık Gerçekleşmeler…

 

2016 Yılı Ekim Sonu gerçekleşmelerine göre;

 

Isparta Süleyman Demirel Havalimanı’ndan; 189.789 yolcu hizmet aldı, hizmet verilen toplam uçak trafiği yüzde 2 artışla 20.286’ya,  yük (Kargo+Posta+Bagaj) trafiği ise 2.518 tona ulaştı.

Sefer saatleri

Rıza
10 Kasım 2016 Perşembe 10:26

Ayda bir iki kez istanbul'a gidip geliyorum. bazen sabah gidip akşam dönmem gerekiyor. Uçuş saatleri o kadar saçma ki uçuşlarımı Antalya ya da Çardak Havalimanlarından yapmak zorunda kalıyorum. Günde bir kere sefer olan bir şehre İstanbul'a gidiş 15:20 ısparta'ya dönüş 13:05 saatlerinde sefer mi konulur sayın yetkililer? Uçağı bir iki günlük işlerini halletmek için kullanan bir çok insan var. Bu insanlar maalesef diğer havalimanlarını kullanmak zorunda kalıyorlar.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

güller diyarı uçma zamanı

gül kokulu sevdalar
09 Kasım 2016 Çarşamba 20:54

kadir kardeşim doğru söylüyorsunuz.sabah,gidiş ,akşam dönüş olmalı .iş adamı,görevli,öğrenci rahatça gidip gelebilmeli.fiyatlarıda tekrar gözden geçirmeli,aşağı çekmeli,sabiha gökçene ve diğer vilayetlerede uçuşlar direk olmalıki hareket gelsin. bereket güller diyarına gelsin.inanın hak ettiğini ıspartamız alamıyor.akılcı ve gerçekçi olarak yarınlara bakabilmeliyiz.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla