visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ HATTINA 1 KÖRÜKLÜ OTOBÜS DAHA

SDÜ Hattına 1 Körüklü Otobüs Daha
25 Kasım 2015 Çarşamba 17:03

SDÜ Hattına 1 Körüklü Otobüs Daha

Halk Otobüsleri Kooperatifi Başkanı Mehmet Yavuz, artan öğrenci sayısıyla birlikte mevcut araç filosunu genişletmek adına 1 yeni araç daha aldıklarını bildirdi.

 

Araç filosunda bulunan 3 adet körüklü otobüsün yanına 1 tane daha körüklü otobüs aldıklarını söyleyen Yavuz, yeni otobüsün yakın zamanda hizmete gireceğini belirtti.

 

Bugüne kadar kendi alanında öğrenciler için ne yapılmasıgerekiyorsa yaptıklarını ve yapmaya da devam edeceklerini açıklayan Yavuz,‘’Ailemiz her geçen yıl büyüyor. Ailemiz diyorum çünkü öğrencilerimizi kendi evlatlarımız olarak görüyorum. Onlar bu şehre ayak bastıkları anda bizim sorumluluğumuza giriyorlar. Bu anlamda bir anne-baba çocuğuna nasıl davranıyorsa biz de onlara öyle davranmaya gayret gösteriyoruz’’ dedi.

 

SÜREKLİ ÖĞRENCİ KONSEYİ BAŞKANLARIYLA DİYALOG HALİNDEYİZ

Öte yandan öğrencilerin istekleri, arzuları ve şikâyetleri konusunda öğrenci konseyleri başkanlarıyla sürekli diyalog içinde olduklarını belirten Yavuz, şöyle devam etti; ‘’Çocuklarımızın isteklerine ve sorunlarına cevap verebilmemiz için onlarla iletişimimizi koparmamız lazım. Biz de hizmetimizi onların isteklerine göre ayarlıyoruz. Onların mağdur olmasını istemiyoruz’’şeklinde konuştu.



perişan haldeyiz

cesur
30 Kasım 2015 Pazartesi 11:28

100 kişilik otobüse 130 kişi dolduruyorlar. seferler yetersiz. okul saatlerinde perişan oluyoruz. şoförlerin kabalığı da cabası.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şükredelim

MEHMET ÖCAL
26 Kasım 2015 Perşembe 16:06

Ben 15 yıldır burada yaşıyorum ulaşım ve yol sıkıntısı göremedim.otobüs sayısı da yeterli otobüse binemeyip yolda kalan yok. Siz gidin istanbul ve ankara ya bakın ****arda metro da var.Metroya ulaşabilmek için bile otobüse ihtiyaç duyuyorlar. Huzurlu sakin ve rahat bir şehirde yaşıyoruz.ISPARTAMIZA HAYIRLI OLSUN.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz Saygı

Objektif
26 Kasım 2015 Perşembe 15:43

Sayn Yavuz körüklü ile övünme önce Şöförlerin insanlara nasıl davranmaları gerektiğini biliyorsan öğret, personelin insanlara değer versin, saygılı olsun, ayrıca Isparta da yaşanan trafik kazalarında yüzde kaç sorumlu olduğunuzun hesabını yaptırdınızmı. Çok istemiyoruz biraz Saygı. Sizin mesuliyetiniz İl genel meclisine eli telsizli adam ****k olmadığını biliyorsunuz değilmi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

otobüs almak ne kadar çözüm

Ali bilir
26 Kasım 2015 Perşembe 09:32

BEN OTOBÜS ALMAYA BAKMAM BANA METROYU TRANVAYI GETİREBİLİYORMUSUN BEN ONA BAKARIM.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VURUR YÜZE İFADESİ

SDÜ GENÇLİK
25 Kasım 2015 Çarşamba 22:40

OKULA KÖRÜKLE GİDİYORUZ BİTANESİ :)

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla