visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ FARKINI ORTAYA KOYDU

SDÜ FARKINI ORTAYA KOYDU
05 Mart 2015 Perşembe 16:40

SDÜ Hastanesi MoscowMedShow Moskova Sağlık Turizmi Fuarında yerini aldı.

Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve UygulamaHastanesi, 27-28 Şubat 2015 tarihlerinde Moskova’da düzenlenen Moskova SağlıkTurizmi Fuarı’nda tanıtıldı.

Konu ile ilgili açıklama yapan Rektör Yardımcısı ve SağlıkTurizmi İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Yorgancıgil, SDÜ Araştırma veUygulama Hastanesi olarak Sağlık Turizmi İcra Komitesince belirlenen stratejive planlama doğrultusunda hastanemizin sağlık turizmine yönelik çalışmalarınınhızla devam ettiğini belirterek, SDÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nin Rusya,Ukrayna, Azerbaycan ve Belarus başta olmak üzere Afrika ülkeleri, Orta Doğuülkeleri ile Türk Cumhuriyetlerinden yoğun hasta talebi aldığını ve tercihedildiğini ifade etti.

27-28 Şubat 2015 tarihlerinde, Sağlık turizmi çalışmalarıkapsamında, Moskova’da düzenlenen ve dünyanın en büyük sağlık turizmifuarlarından biri olan MoskowMedShow, 2015 Fuarı’nda SDÜ Hastanesi veIsparta’nın tanıtıldığını söyleyen Yorgancıgil, sağlık turizminde ve sağlıkeğitiminde SDÜ’nün, bilinen ve tercih edilen bir marka haline geldiğini dilegetirdi.

Gerek Anabilim Dalları bazında gerekse hastane bazındaalınan uluslararası akreditasyon, sertifikalar ve yapılan yatırımlarlahastanenin elde ettiği başarıların haklı gururunu yaşadıklarını belirtenYorgancıgil, seçkin akademisyen kadrosu ve nitelikli insan kaynağı ile SDÜHastanesi’nin farkını her zaman ortaya koyduğunu sözlerine ekledi.

tedavi

vah apo vah
06 Mart 2015 Cuma 20:10

apo gerçekten senin tedavi olman lazım. yoksa kıskançlık ve merak seni bitirecek. sana niye anlaşma göstersin koskoca üniversite. ayrıca rektörün ne kadar aldığına niye takıyorsun. adam kanun dışı bir şey yapıyorsa zaten mahkemeler yakasına yapışır. sen niye dert ediyorsun bu kadar?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

abdullah

peki sana ne cenk
06 Mart 2015 Cuma 10:40

bu haberin bi değeri yok ki.her üniversitede pek çok seminer konferans olur, gider başka yerde bu etkinlikliklere katılırlar, fuarlarda yer alırlar.sadece Isparta'ya mı geliyo yabancı hasta.Oxford haberi gibi dışı cafcaflı içi kof bi haber bu.ha bu arada SDÜ ve Oxford arasında işbirliği falan diyorlar ya. onu da yemedik. önce yapılan anlaşmayı göstersinler bakalım.sonra Ardıç Bookshop bu işin neresinde onu anlatsınlar.Rektör, rektör olalı döner sermayeden her ay kaç para almış onu da söylesinler

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Wtf are you talking about

Mihri
06 Mart 2015 Cuma 09:57

Bi bakan var birde GÖREN var cengaver kardeş... Abdullah habere bakmamış GÖRMÜŞ, o yüzden bu sana BATTI anlaşılan...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim şart

spartans
06 Mart 2015 Cuma 08:25

haberde rektörün adı bile yok...nerden nereye yuh artık.ıspartamız temsil ediliyor bundandamı rahatsızsınız anlamıyorum...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sana ..tan ne apo

cenk cengaver
06 Mart 2015 Cuma 01:49

olm siz hastasınız galiba. bu habere de olumsuz yorum yazıyorsunuz ya. Allah iyiliğinizi versin. senin gibilerin tedavi olması lazım. diyelim ki gazeteci yalakalık için bu haberi yazıyor, haberin özüne bak, sdü'nün başarısından niye rahatsız oluyorsun. sana batan ne?

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

binlerce yalaka var

Abdullah
05 Mart 2015 Perşembe 21:30

bu gibi daha çok haber lazım ki millet SDÜ'de bi halt edliyo zannetsin de rektör yeniden seçilsin. tabi bu ütopya. rektör gidince de parayla satılık haber yapan gazete ve gazeteciler de artık üniversiteden nemalanamayacak.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla